Die zit toch altijd bij AT5 of RTV-NH?quote:
Nieuwe topspits in de maak dus.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:06 schreef kapiteintje het volgende:
Huntelaar heeft zijn vriendin voor de derde maal bezwangerd.
Als ik daar ben heb ik nooit last van ze gehad. Het is best makkelijk om agressieve Somaliërs te vinden als ik ongevraagd een camera voor hun gezicht te plaats.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker met van die agressieve Somalische kutjongeren. Je zou ze toch een vuistslag willen verkopen eigenlijk.
Pottentopic hé, maakt een ander mens van jequote:Op vrijdag 12 april 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij van de chickies was
RTVNH iedere zondag.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zit toch altijd bij AT5 of RTV-NH?
dat ben ik ook nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij van de chickies was
Veel plezier.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
Nou doei
Ik ga Amersfoort onveilig maken met mijn chickie
Best lekker nummertje. Maar is een kers ja.quote:
Oh ik weer wat geleerdquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat ben ik ook niet
Maar al mijn vriendinnen noem ik chickies
Wat was het voorgerecht ook alweer?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Veel plezier.
[..]
Best lekker nummertje. Maar is een kers ja.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat was het voorgerecht ook alweer?
Toch vind ik het zielig voor Davy z'n ouders.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een mooie Elvis kuif. Armoe of niet, de gel moet vloeien.
Hij heeft een tijd ruzie met RTVNH gehad, misschien was hij toen bij AT5, hij is ooit ook wel eens bij Barend en Van Dorp geweest.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
VOlgens mij zag ik hem vroeger ook weleens bij AT5, zal wel bij Godenzonen geweest zijn.
Hadden ze die down syndroom test maar moeten doen tijdens de zwangersschapquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch vind ik het zielig voor Davy z'n ouders.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
DonRaja zit iedere minuut, iedere seconde te googelen. Googelen is het leven van DonRaja. Zo is Donnie. Donnie = Google.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |