Zijn er nu eigenlijk ook plannen voor een crossplatformoverstap met de 3600 Zwolle-Roosendaal en een IC richting Utrecht/Eindhoven? Het lijkt mij dat dat nu mogelijk moet zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 11:29 schreef DeaDLocK2K het volgende:
http://blog.prorail.nl/eerste-treinen-over-fly-over-den-bosch
Dat moet eerst de hele verbouwing afgerond zijn. Nu zijn in Den Bosch alleen de sporen 1, 3 en 7 in gebruik, cross-platform overstappen is dus nog even niet mogelijk.quote:Op maandag 15 april 2013 12:27 schreef KapiteinT het volgende:
Zijn er nu eigenlijk ook plannen voor een crossplatformoverstap met de 3600 Zwolle-Roosendaal en een IC richting Utrecht/Eindhoven? Het lijkt mij dat dat nu mogelijk moet zijn.
Die 3 maanden begonnen op 21 jannuari. Dus aan het eind van deze week is de tijd op.quote:Op maandag 15 april 2013 14:37 schreef bork het volgende:
Die 3 maanden die AnsaldoBreda heeft gekregen wanneer zijn die op?
Ben ook wel benieuwd of de Sprinters teruggaan naar de oude vertrektijden.quote:Op maandag 15 april 2013 12:27 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Zijn er nu eigenlijk ook plannen voor een crossplatformoverstap met de 3600 Zwolle-Roosendaal en een IC richting Utrecht/Eindhoven? Het lijkt mij dat dat nu mogelijk moet zijn.
ok, van de Hispeed hebben ze nog extra ruimte gekregen, ik ben benieuwd wat de NMBS doet.quote:Op maandag 15 april 2013 15:00 schreef ReisT het volgende:
[..]
Die 3 maanden begonnen op 21 jannuari. Dus aan het eind van deze week is de tijd op.
Hebben ze zo weinig vertrouwen in de constructie dat ze er alleen maar oude barrels overheen durven te sturen?quote:Op maandag 15 april 2013 11:29 schreef DeaDLocK2K het volgende:
http://blog.prorail.nl/eerste-treinen-over-fly-over-den-bosch
Hispeed zou het voorlopig met Traxx+ICR kunnen proberen, misschien zelfs via de HSL de grens over als ze toelating voor het Belgische deel geregeld krijgen.quote:Op maandag 15 april 2013 15:29 schreef bork het volgende:
Hispeed met voorlopig niks en de NMBS wel met ????
Als het aan Wilma ligt in September geloof ik.quote:Op maandag 15 april 2013 14:37 schreef bork het volgende:
Die 3 maanden die AnsaldoBreda heeft gekregen wanneer zijn die op?
Nee, die zitten er juist wel in bij de Fyra- en Beneluxstammen.quote:Op maandag 15 april 2013 18:23 schreef deadlock1981 het volgende:
Ging het niet vooral om de handgrepen in de deur die afwezig zijn?
Ik kan het niet vinden, maar langer dan de 700m van 3a/b in Sittard zal het vast niet zijnquote:Op maandag 15 april 2013 18:51 schreef Ireyon het volgende:
Weet iemand hoe lang het nieuwe perron 6/7 in Den Bosch is? Dat moet toch wel zo'n beetje het langste van Nederland zijn me dunkt.
Ik verwacht dat ze hun poot stijf houden. Ondanks Wilma.quote:Op maandag 15 april 2013 15:29 schreef bork het volgende:
[..]
ok, van de Hispeed hebben ze nog extra ruimte gekregen, ik ben benieuwd wat de NMBS doet.
Nou veel zal het niet schelen. Er is aan beide kanten flink wat bij gekomen, toch zeker Leiden voorbij gestreefd.quote:Op maandag 15 april 2013 19:15 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden, maar langer dan de 700m van 3a/b in Sittard zal het vast niet zijn
De software in de Traxx kan naar verluidt niet goed omgaan met herpositioneringsbakens. Die worden in Nederland niet gebruikt, maar wel in België.quote:Op maandag 15 april 2013 18:23 schreef deadlock1981 het volgende:
Ging het niet vooral om de handgrepen in de deur die afwezig zijn?
Even lang als 3/4? Die is 621.quote:Op maandag 15 april 2013 19:42 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nou veel zal het niet schelen. Er is aan beide kanten flink wat bij gekomen, toch zeker Leiden voorbij gestreefd.
Leiden is een klotestation om over te stappen.quote:Op maandag 15 april 2013 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
en dan te bedenken dat de perrons in Leiden door de A en B-fases behoorlijk lang zijn.
Moet wel zeggen dat het in Leiden vanaf de tunnel regelmatig nog een behoorlijk eind naar de trein lopen is ...
me dunkt. Moest een keer in enkele minuten van 9a naar 4a. Dat is echt een tering eind lopenquote:Op maandag 15 april 2013 21:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Leiden is een klotestation om over te stappen.
Zeker ook de normale overstapnorm aanhouden daar of niet?quote:Op maandag 15 april 2013 21:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
me dunkt. Moest een keer in enkele minuten van 9a naar 4a. Dat is echt een tering eind lopen
uiteraard de kleinst mogelijke overstapnormquote:Op maandag 15 april 2013 21:06 schreef b2py het volgende:
[..]
Zeker ook de normale overstapnorm aanhouden daar of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |