Hoe hard moet je daarmee crossen om dat dikke wijf van de Plus omver te krijgen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:02 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
tering wat een lelijke auto hier voor de deur (en ja draai je hoofd maar)
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit je wel eens aan je eigen tieten?
ik denk dat ie max 30 gaatquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe hard moet je daarmee crossen om dat dikke wijf van de Plus omver te krijgen?
Mensen, willen jullie allemaal even lachen, het begint namelijk nogal zielig te worden.quote:
zn kop nietquote:
Een nieuw type filmpjes geīntroduceerd door Vos de Mos. Deze waren te geniaal om nog langer onder te verdelen onder het kopje 'Filmpjes'quote:
Zegt de man die aan het uitleggen was hoever hij zijn vingerkootje in zijn poepert duwde tijdens het masturberen.quote:
Kan je dat misschien herhalen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mensen, willen jullie allemaal even lachen, het begint namelijk nogal zielig te worden.
Ik voel een ondertoon.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die jongen heeft inderdaad een fris koppie
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:02 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
tering wat een lelijke auto hier voor de deur (en ja draai je hoofd maar)
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mensen, willen jullie allemaal even lachen, het begint namelijk nogal zielig te worden.
dat kan ook, maar ik douche ook wel eens alleenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee. Dat moet je door een kerel laten doen.
Wat?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zegt de man die aan het uitleggen was hoever hij zijn vingerkootje in zijn poepert duwde tijdens het masturberen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zegt de man die aan het uitleggen was hoever hij zijn vingerkootje in zijn poepert duwde tijdens het masturberen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die jongen heeft inderdaad een fris koppie
quote:
Goed hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat kan ook, maar ik douche ook wel eens alleen
Zo is ie nog lelijkerquote:
whutquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zeg dat hij een fris koppie heeft, dat heeft vast nog nooit iemand gezegd dus ben ik origineel.quote:
[..]
Jullie acteren zelfs als je thee drinktquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je VI toneelstukjes leuk vindt moet je eens buurten in het VI topic.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg dat hij een fris koppie heeft, dat heeft vast nog nooit iemand gezegd dus ben ik origineel.
Je distantiëert je? Je komt langzaam maar zeker in aanmerking om geroyeerd te worden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie acteren zelfs als je thee drinkt
Ik distantieer me niet. Ik acteer alleen als het nodig isquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je distantiëert je? Je komt langzaam maar zeker in aanmerking om geroyeerd te worden.
[..]
Wtfquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:09 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
hij heeft een vriendje meegenomen
Dat was jij toch?quote:
Ehh nee, dat was ik nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat was jij toch?
Ik heb daar een DM van. Ransaap.
Post dat weekend filmpje van Def Rhymz nog eens.quote:
Neequote:Op vrijdag 12 april 2013 16:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Post dat weekend filmpje van Def Rhymz nog eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |