We verwachten meer input van jou.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ter illustratie van de saaiheid deze middag.
Waarom doe jij zoveel moeite om alternatief over te komen? In die opzet ben je inmiddels wel geslaagd hoor.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fuck it, ik laat het staan. Als je zo graag een fittie met Yvonne wil, kun je het krijgen ook.
Je faalt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:55 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ter illustratie wat er allemaal in Doublepain z'n hoofd omgaat.
Dat is toch een hartstikke eng wijfquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom doe jij zoveel moeite om alternatief over te komen? In die opzet ben je inmiddels wel geslaagd hoor.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan gek vinden dat ik haar een suikerspin noem
Hij heeft alleen mijn UI geupdate, kan Yvonne daar niet tegen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fuck it, ik laat het staan. Als je zo graag een fittie met Yvonne wil, kun je het krijgen ook.
Oh, je hebt hem dus bewust niet gelezen. Dan vind ik het een stuk minder erg.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens dat je gemerkt heb dat ik precies 1 post van jouw hand had overgeslagen.
Zie Persona non grataquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft alleen mijn UI geupdate, kan Yvonne daar niet tegen?
Ik zag eerst zijn post metquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of jij snapt het niet. Er gaat dus niks om in Doublepain zijn hoofd, gekkie
Stijn is wat traag van begrip.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of jij snapt het niet. Er gaat dus niks om in Doublepain zijn hoofd, gekkie
rrrrrauwquote:
Onterechte bashquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn is wat traag van begrip.
Net als Doublepain.
Heb je een naakte tettenpic in de DM voor mij?quote:
Ja dus. Er staat toch niks op een afbeelding welke het niet doet?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag eerst zijn post met
[ afbeelding ]
Hij heeft een foto van Raja in het Lesbo topic geplaatst.quote:
Die zijn er 2 miljoen: Maria Ozawa.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je een naakte tettenpic in de DM voor mij?
Een foto van een VBL mod meet + introducéquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft een foto van Raja in het Lesbo topic geplaatst.
Tubgirl, lemonparty en goatse gepost.quote:
Hoe lang is ie gebanned danquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tubgirl, lemonparty en goatse gepost.
Ik voel me niet bezwaard dat ik dat niet wist.quote:
Nieuwe Ben Dover?quote:
48 uur volgens mij.quote:
niks boeiends dusquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tubgirl, lemonparty en goatse gepost.
quote:
Geen idee wat jullie bedoelenquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Blijkt dat ze allemaal een rijke tweelingzus hebben gespeeld door Lindsay Lohan?
disneyquote:
48 uur vind ik ook wat veel eerlijk gezegd.quote:
er zijn geen vrouwen op het internet jonkiequote:
het is gewoon zo verouderd... niets schokkends meer aanquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
48 uur vind ik ook wat veel eerlijk gezegd.
GGMM, laat Doublepain eens bannen. Hij is zelfs irritant voor zijn doen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is al 100 keer uitgelegd.
Jij bent écht traag van begrip.
Uh, oké.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er zijn geen vrouwen op het internet jonkie
Google Ben Dover dan. Pannekletser.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Geen idee wat jullie bedoelen
uh oke
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Geen idee wat jullie bedoelen
uh oke
ah iemand is bang voor zijn weddenschap, nu al aan het terugtrekken?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Gg
[..]
GGMM, laat Doublepain eens bannen. Hij is zelfs irritant voor zijn doen.
Hier blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is gewoon zo verouderd... niets schokkends meer aan
Want zonder jou op Fok! zal de wedstrijd nooit plaatsvinden?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ah iemand is bang voor zijn weddenschap, nu al aan het terugtrekken?
waren mijn live foto's niet goed genoegquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je bent een man tot het tegendeel bewezen is.
Klopt het dat ik allemaal plaatjes van een orgie zie?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Google Ben Dover dan. Pannekletser.
Die kon jij ook zelf genomen hebben.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waren mijn live foto's niet goed genoeg
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien laat ze zich door jou karikaturen à la Titanic
Ik snap je niet, dus ik negeer je evenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want zonder jou op Fok! zal de wedstrijd nooit plaatsvinden?
Rustig JR. Blijven ademen.quote:
Volgens mij had hij filmpjes met huisvrouwen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt het dat ik allemaal plaatjes van een orgie zie?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die kon jij ook zelf genomen hebben.
Hmm. Nee. Da's raar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt het dat ik allemaal plaatjes van een orgie zie?
wat zijn filpjes?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij had hij filpjes met huisvrouwen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:03 schreef Typisch het volgende:
Ik ben boodschappen doen en shit, later boelers
Paus op bezoek?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:02 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
tering wat een lelijke auto hier voor de deur (en ja draai je hoofd maar)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |