Het is niet verboden ze op te zoeken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat foto's van J Alba haar genitaliën niet zijn toegestaan, anders had ik die al lang opgezocht natuurlijk.
Doe eens normaal man.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft Nicki je aangedaan? Niet dat ik je heel erg ga missen in de fanclub, maar toch.
Ken ik nietquote:
Een zoektocht naar 'J Alba genitals' heeft mij het volgende opgeleverd:quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is niet verboden ze op te zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben dus niet 100 procent tevreden.
Voor die dochter aap.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vreemd om eerst kinderen te nemen en dan op zoek te gaan naar een man. Maar het zal vast waar zijn
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een zoektocht naar 'J Alba genitals' heeft mij het volgende opgeleverd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben dus niet 100 procent tevreden.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Sluit aan in de rij.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een request voor je karikatuurtopic.
[..]
Een zoektocht naar 'J Alba genitals' heeft mij het volgende opgeleverd:Godver, ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben dus niet 100 procent tevreden.
Te gek.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een request voor je karikatuurtopic.
[..]
Een zoektocht naar 'J Alba genitals' heeft mij het volgende opgeleverd:Puntje achter de J geeft een wereld van verschil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben dus niet 100 procent tevreden.
Denk ik tenminste.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Dank, kan je die Minaj ofzo?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:53 schreef Jimbo het volgende:
hebde op even geupdate, iemand nog een andere verandering ?
het is een pratende wortelquote:
Fuck it, ik laat het staan. Als je zo graag een fittie met Yvonne wil, kun je het krijgen ook.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:53 schreef Jimbo het volgende:
hebde op even geupdate, iemand nog een andere verandering ?
We verwachten meer input van jou.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ter illustratie van de saaiheid deze middag.
Waarom doe jij zoveel moeite om alternatief over te komen? In die opzet ben je inmiddels wel geslaagd hoor.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fuck it, ik laat het staan. Als je zo graag een fittie met Yvonne wil, kun je het krijgen ook.
Je faalt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:55 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ter illustratie wat er allemaal in Doublepain z'n hoofd omgaat.
Dat is toch een hartstikke eng wijfquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom doe jij zoveel moeite om alternatief over te komen? In die opzet ben je inmiddels wel geslaagd hoor.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan gek vinden dat ik haar een suikerspin noem
Hij heeft alleen mijn UI geupdate, kan Yvonne daar niet tegen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fuck it, ik laat het staan. Als je zo graag een fittie met Yvonne wil, kun je het krijgen ook.
Oh, je hebt hem dus bewust niet gelezen. Dan vind ik het een stuk minder erg.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens dat je gemerkt heb dat ik precies 1 post van jouw hand had overgeslagen.
Zie Persona non grataquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft alleen mijn UI geupdate, kan Yvonne daar niet tegen?
Ik zag eerst zijn post metquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of jij snapt het niet. Er gaat dus niks om in Doublepain zijn hoofd, gekkie
Stijn is wat traag van begrip.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of jij snapt het niet. Er gaat dus niks om in Doublepain zijn hoofd, gekkie
rrrrrauwquote:
Onterechte bashquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn is wat traag van begrip.
Net als Doublepain.
Heb je een naakte tettenpic in de DM voor mij?quote:
Ja dus. Er staat toch niks op een afbeelding welke het niet doet?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag eerst zijn post met
[ afbeelding ]
Hij heeft een foto van Raja in het Lesbo topic geplaatst.quote:
Die zijn er 2 miljoen: Maria Ozawa.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je een naakte tettenpic in de DM voor mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |