Dus? Boeiend? Iedereen zit voor een deel in een ritme. Jij ook. Is ook gewoon menselijk. Betekend niet meteen schapengedrag. Ik wordt zo moe van al die mensen die claimen dat zij zelf 'de waarheid' zien en dat de rest schapen zijn. Ik hoor dat zelfs zo vaak, dat ik me afvraag wie hier nou eigenlijk de schapen zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 10:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja hier ook, door die reclames gaan die allemaal naar de C1000 omdat ze denken dat het daar goedkoop is , terwijl de Appie net zo duur is
Ik zit in een prettig ritmequote:Op zondag 14 april 2013 13:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dus? Boeiend? Iedereen zit voor een deel in een ritme. Jij ook.
ieder mens heeft een ritme, een hartritmequote:Op zondag 14 april 2013 14:16 schreef truthortruth het volgende:
Maar volgens mij was het punt dat je in NK in een ritme gedwongen wordt. Als jij hier niet in een bepaald ritme wil leven heb je daar vrij veel keuze in.
Waar het meer om gaat is dat reclame ook een vorm van propaganda isquote:Op zondag 14 april 2013 13:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dus? Boeiend? Iedereen zit voor een deel in een ritme. Jij ook. Is ook gewoon menselijk. Betekend niet meteen schapengedrag. Ik wordt zo moe van al die mensen die claimen dat zij zelf 'de waarheid' zien en dat de rest schapen zijn. Ik hoor dat zelfs zo vaak, dat ik me afvraag wie hier nou eigenlijk de schapen zijn.
Blaaaaaaaattt. Ik nam alleen het wordt ritme omdat dat hier al gebruikt was. Stramien is beter.quote:Op zondag 14 april 2013 14:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ieder mens heeft een ritme, een hartritme
Doet nog steeds niets aan het feit dat mensen gehersenspoeld worden door C1000quote:Op zondag 14 april 2013 14:37 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Blaaaaaaaattt. Ik nam alleen het wordt ritme omdat dat hier al gebruikt was. Stramien is beter.
Ik doe boodschappen bij de ah?quote:Op zondag 14 april 2013 14:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Doet nog steeds niets aan het feit dat mensen gehersenspoeld worden door C1000
Wat dacht je van de plus??quote:Op zondag 14 april 2013 14:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Doet nog steeds niets aan het feit dat mensen gehersenspoeld worden door C1000
In dit youtubefilmpje wordt prachtig uitgelegd hoe propaganda in het Westen werktquote:Op zondag 14 april 2013 15:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Wat dacht je van de plus??
Ik zie steeds overal meisjes voor mijn ogen die hun rare dingen doen met hun vingers
Maar voor de zoveelste keer, in het westen hebben we de vrijheid tegen die propaganda in te gaan en kan je zelf kiezen wat je wilt geloven. Dit in tegenstelling tot bijv. een NK, hoe moeilijk is dit nou te snappen.quote:Op zondag 14 april 2013 15:14 schreef donald_dick het volgende:
[..]
In dit youtubefilmpje wordt prachtig uitgelegd hoe propaganda in het Westen werkt
Je kan er veel over zeggen, maar ze hebben daadwerklijk wel goede punten
Voor de zoveelste keer, je denkt dat je een keuze hebtquote:Op zondag 14 april 2013 15:22 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar voor de zoveelste keer, in het westen hebben we de vrijheid tegen die propaganda in te gaan en kan je zelf kiezen wat je wilt geloven. Dit in tegenstelling tot bijv. een NK, hoe moeilijk is dit nou te snappen.
Schitterende die Kim. Ga maar gezellig samen pratenquote:Op zondag 14 april 2013 13:31 schreef Infection het volgende:
Noord-Korea voelt niets voor overleg met zuiderbuur
http://www.nu.nl/buitenla(...)-met-zuiderbuur.html
Daar heeft dat machtige, noord-Koreaanse leger toch helemaal geen tijd voor? Dat heeft het veel te druk met koprollen maken en met antieke kalashnikovs in de lucht zwaaien...quote:Op zondag 14 april 2013 15:24 schreef sp3c het volgende:
hoe staat het nu eigenlijk met die raket die fueled up en ready to go was?
je kunt die dingen niet voor eeuwig klaar voor de start laten staan volgens mij want dan gaan ze stuk, op een gegeven moment moet de brandstof er weer uit
absoluut belangrijke taken allemaal maar ik vind het zo'n zonde van die raket en als de VS schijnbaar kan zien dat er brandstof ingaat dan moeten ze ook kunnen zien als het er weer uitkomtquote:Op zondag 14 april 2013 16:42 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Daar heeft dat machtige, noord-Koreaanse leger toch helemaal geen tijd voor? Dat heeft het veel te druk met koprollen maken en met antieke kalashnikovs in de lucht zwaaien...
dat gezeur of je hier of daar al dan niet zelf je keuzes kunt maken kan me echt helemaal niets schelenquote:Op zondag 14 april 2013 15:41 schreef sp3c het volgende:
is deze 'discussie' nu al eens klaar of hoe zit het?
Is er al een poll hoe ver ie komt, eentje in meters lijkt me primaquote:Op zondag 14 april 2013 17:27 schreef sonnyspek het volgende:
Morgen lanceren ze de raket. Voor ons is dat vanavond/morgenochtend.
Ik hoop dat ie over Japan gaatquote:Op zondag 14 april 2013 17:27 schreef sonnyspek het volgende:
Morgen lanceren ze de raket. Voor ons is dat vanavond/morgenochtend.
Het zou me verbazen als ie zo ver komt.quote:Op zondag 14 april 2013 19:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie over Japan gaat
Die halen hem uit de lucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |