Euhm, 4 kerels...quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:41 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ah, het meisje dat ja zegt weet niet waar ze mee bezig is maar de kerel die zelf ook een fles wodka achter de kiezen heeft moet nog perfect kunnen inschatten in wat voor staat dat meisje is?
Vreselijk voor de familiequote:Op vrijdag 12 april 2013 08:39 schreef tong80 het volgende:
Zelfs na haar dood is Rehtaeh Parsons geen rust gegund. Op een herdenkingspagina die haar moeder Leah Parsons op Facebook oprichtte, bleven de verwensingen toestromen. 'Dat je er niet meer bent, is je verdiende loon', klonk het onder meer. Op een vals profiel werden dan weer onflatterende foto's van haar gepost. 'Ik steun geen hoeren, sorry'.
Ik gok dat de jongens niet meer ladderzat waren toen ze de foto met opzet zo hard mogelijk gingen verspreiden, het meisje bleven treiteren en nu postuum nog even natrappen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:41 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ah, het meisje dat ja zegt weet niet waar ze mee bezig is maar de kerel die zelf ook een fles wodka achter de kiezen heeft moet nog perfect kunnen inschatten in wat voor staat dat meisje is?
ik ga er toch op inquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Maar niet iedereen gaat met 4 halve vreemden mee en zich vervolgens lam zuipen. Het maakt niet goed wat er gebeurd is. Verre van, maar ik vind het ook erg stom van dr...
Denk je? daar zou ik maar niet al te zeker van zijn.....quote:Op zaterdag 13 april 2013 04:34 schreef Bangerhart het volgende:
Maar ik denk dat het in de praktijk wel goed ligt over het algemeen en zulke personen - gelukkig - veel in bescherming worden genomen.
Dit is ook typisch een redenering die een pedofiel zou maken.....die kinderen wilden het zelf......quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dus je beschuldigd iemand van verkraching op basis van je fantasie?
[..]
Wie zegt dat ze geen nee meer kon zeggen? Misschien was ze er gewoon niet zo goed in, die eigenschap hebben sletten nog wel eens.
quote:
quote:
quote:Canadian local and national police are set to reopen the case of 17-year-old Rehtaeh Parsons, who was driven to suicide after relentless mocking of her rape allegations. It follows claims that hacktivist group Anonymous had identified the alleged rapists.
Is pedofilie de nieuwe Godwin?quote:Op zaterdag 13 april 2013 09:37 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Dit is ook typisch een redenering die een pedofiel zou maken.....die kinderen wilden het zelf......
quote:Op zaterdag 13 april 2013 03:47 schreef paddy het volgende:
Portretrecht. Konden ze daar niet wat mee in Canada? Ik weet niet wat er gebeurd is, maar wat ik wel heel vreemd vind is; dat die jochies het blijkbaar fijn vonden in elkaars sperma te wroeten, en het blijkbaar heel normaal vonden wat in de ronde te neuken. Deze jongens vragen erom, om beestachtig genomen te worden want het zijn sletten toch?
Maar ze vinden het vast ook wel fijn om door celgenoten apart met een paar man geneukt te worden, want die sletten (die jongens dus)vragen er toch om volgens sommigen hier? Ze zetten zichzelf immers al neukend op de camera?
Met het portretrecht zou hier toch minimaal een jaartje uit te halen moeten zijn? Jong bloed voor de toch al zo lang droog staande heren. Of vinden de goedpraters dat ineens te ver gaan?
Ja, deze even tot de heren die vinden dat ze erom vroeg zo vernederd te worden omdat ze blijkbaar seks met een vriend heeft gehad.
Het wordt wel degelijk geïmpliceerd....quote:Op zaterdag 13 april 2013 04:23 schreef Bangerhart het volgende:
Paddy, ik zie nu al voor de tweede keer voorbij komen dat jij meent dat er users zijn die deze daad goedkeuren. En dat is jouw conclusie gebaseerd op de posts waarin wordt beweerd dat het meisje half-naakt op de foto's gaat, drugs gebruikte, sletterig gedrag vertoonde of zelfs een slet 'is', althans, volgens sommige users hier.
Toch zeggen zulke uitspraken niet dat deze mensen de daad goedkeuren. Het zegt eigenlijk enkel dat het meisje er een wilde levensstijl op nahield. En dat is simpelweg te zien op de foto's. Meer niet. Er wordt niet gezegd dat ze er zelf om heeft gevraagd of dat zodra een meisje een slet is, verkrachting simpelweg toegestaan is.
Raar vind ik het (en vooral van een moderator) om zo'n reactie te plaatsen. Het roept verwarring op in een topic en een nutteloze discussie omdat niemand het op zo'n manier zegt en bedoelt maar jij het zo opvat en het meteen jouw waarheid maakt.
Jij bent de enige persoon die beweert dat mensen uit het topic de daad goedkeuren omdat het meisje een 'slet' is. Niemand anders die het heeft uitgesproken.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:00 schreef Atak het volgende:
[ afbeelding ]
Ze ziet er best leuk uit. Natuurlijk niet meer omdat ze dood is.
Dit keur ik juist niet goed. De post is als spiegel bedoeld.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:19 schreef Zolder het volgende:
Ik weet het niet hoor, hoeveel alcohol en wiet moet je gebruikt hebben om er niks van mee te krijgen dat 4 mensen seks met haar hebben, wat tijd kost. 15 jaar!
Wat nog het meest belachelijke is zijn mensen die verkrachtingen in gevangenissen blijkbaar wel goedkeuren, "want dat zijn criminelen, verdiende loon". Stelletje zwakbegaafden
Ze vindt het wel heel stoer heh, zo'n jointje rokenquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Uit een ander topic
[ afbeelding ]
Ik heb 1 foto geblurred waarbij ze naakt op haar buik lag met wiet etc. op haar rug.
Zeg het maar mensen.
Aldus wie??!?!? :/quote:Op de bewuste foto was te zien hoe eenvan de daders seks met Rehtaeh had, terwijl zij in dronken staat door het raam kotste. 'Die jongen heeft toegegeven dat hij dat plaatje naar zijn vrienden gestuurd heeft om op te scheppen', aldus Leah. 'Een verkrachter vindt hij zichzelf echter niet, volgens hem wilde zij het zelf. Ik heb geprobeerd om hem in te peperen dat hij niet vrijuit gaat omdat ze zich niet verzette. Ze was gewoon te dronken om terug te vechten, ze heeft dat moment zelfs niet beleefd. Dat is dus wel degelijk verkrachting. Nu is hij bezorgd om zijn veiligheid, iedereen hier weet dat hij de foto verspreid heeft.'
Het hackerscollectief Anonymous heeft
alvast gezworen om de identiteit van de daders bekend te maken.
Is nog steeds geen enkel excuus om dat meisje jarenlang te pesten en te vernederen tot op het bot. Maakt niet uit wat zij al-dan-niet gedaan heeft.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Uit een ander topic
[ afbeelding ]
Ik heb 1 foto geblurred waarbij ze naakt op haar buik lag met wiet etc. op haar rug.
Zeg het maar mensen.
Wat valt er te zeggen dan, die vuige slet verdiende het gewoon, want met dat soort gedrag moet je zo'n snol straffen, vernederen???quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Uit een ander topic
[ afbeelding ]
Zeg het maar mensen.
Oke, we snappen het al, die jongens zijn stoer en dat meisje is een hoer. En jij hebt nooit eens iets stoms gedaan. En die jarenlange treitereien horen er nou eenmaal bij, had ze maar niet moeten drinken. Hypocriet en stupide, is eigenlijk ook een prestatie....knap hoor!quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:50 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
[..]
Aldus wie??!?!? :/
Probeer je het artikel te begrijpen, staat slechte journalistiek jou in de weg. Afgezien van het feit dat het enorm lang is natuurlijk.
Een waarom zou Anonymous zich mee bemoeien? De identiteit van de dader(s) is al bekend daar aangifte werd gedaan door desbetreffende vrouw?
Mijn laatste punt is dat ik weinig medelijden kan opbrengen voor iemand die dusdanig weinig respect voor zichzelf heeft dat ze zich dronken voert, om vervolgens huilie huilie te gaan doen omdat iemand dat misbruikte. Drink dan volgende keer jezelf ook niet plat, mafketel.
Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.
Ja en dat niet 1x, maar jarenlang hè. Want een jongen die iets stoms doet is een held, maar dat meisje is voorgoed een slet en hoer. Zelfs nu het meisje dood is gunnen we haar geen rust. Wat een asociale, hypocriete klotementaliteit hebben sommigen hier.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat valt er te zeggen dan, die vuige slet verdiende het gewoon, want met dat soort gedrag moet je zo'n snol straffen, vernederen???
Hee held, in regel 1 staat netjes dat Leah de moeder van het meisje is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:50 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
[..]
Aldus wie??!?!? :/
Probeer je het artikel te begrijpen, staat slechte journalistiek jou in de weg. Afgezien van het feit dat het enorm lang is natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |