Nope, zover was ik niet, ik had een hele rare constructie wat dagen, dagen en dagen kostte. Was toen lang nog niet afquote:Op woensdag 17 april 2013 19:46 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is dat stadion zeker? bij 2 minuten:
true truequote:Op woensdag 17 april 2013 19:47 schreef maurisioo het volgende:
De beste metro was gebouwd door Drebbelman
Kan ik me nog wel herinneren idd. Een half stadion.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nope, zover was ik niet, ik had een hele rare constructie wat dagen, dagen en dagen kostte. Was toen lang nog niet af
half in de luchtquote:Op woensdag 17 april 2013 19:51 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Kan ik me nog wel herinneren idd. Een half stadion.
Komt me wel bekend voor, er was ook een dorp toch met iedereen zijn eigen huisje?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:55 schreef Curlbrah het volgende:
Oh met dat dak enzulks?
.. kun je onze vliegende eilanden herinneren? (ook al kwamen alleen ik en mauris daar)
Dat je als je niet oplette ineens het onderste blokje van dat eiland had gemined en je naar beneden flikkerdequote:Op woensdag 17 april 2013 19:55 schreef Curlbrah het volgende:
Oh met dat dak enzulks?
.. kun je onze vliegende eilanden herinneren? (ook al kwamen alleen ik en mauris daar)
quote:
upload 'm eens.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:59 schreef maurisioo het volgende:
[..]Toen ik die map later weer bekeek zag ik ook nog steeds in de lucht van die glazen plateaus hangen, van die bugged magiccarpets
Had hem op mijn oude laptop staan.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:00 schreef Curlbrah het volgende:
http://pmd.sonic1029.com/(...)aftpunk_getlucky.mp3
[..]
upload 'm eens.
ben die map aan het uploaden atm van die zombiemap.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:02 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Had hem op mijn oude laptop staan.
Ah mooi. Van die infection server heb ik alle files ook nog. Zou hem zo weer door kunnen hosten.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:13 schreef shaderon het volgende:
[..]
ben die map aan het uploaden atm van die zombiemap.
moet je nog meer mappen hebben? ik heb ook nog die worlds van je vorige server
haha nice. uhc wordt waarschijnlijk zaterdag, kan ik je erbij schrijven?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:16 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah mooi. Van die infection server heb ik alle files ook nog. Zou hem zo weer door kunnen hosten.
Nah beter van niet. Weet namelijk nog niet zeker of ik kan.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:18 schreef shaderon het volgende:
[..]
haha nice. uhc wordt waarschijnlijk zaterdag, kan ik je erbij schrijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de map
Dorpje inde fikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2013 20:26:31 ]
Singleplayer -> Open to LAN.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:11 schreef Doublepain het volgende:
Geen andere servers waar je gewoon kan bouwen zoals vroeger?
Zet jij even een server op, gaan we weer gewoon lekker bouwenquote:Op woensdag 17 april 2013 19:11 schreef Doublepain het volgende:
Geen andere servers waar je gewoon kan bouwen zoals vroeger?
Hoelaat?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:18 schreef shaderon het volgende:
[..]
haha nice. uhc wordt waarschijnlijk zaterdag, kan ik je erbij schrijven?
Mooi, dan kan ikquote:Op woensdag 17 april 2013 21:51 schreef shaderon het volgende:
[..]
start tussen half 2 en half 4 ofzo. moeten we nog even kijken wanneer iedereen kan
Heb daar helemaal geen verstand vanquote:Op woensdag 17 april 2013 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zet jij even een server op, gaan we weer gewoon lekker bouwen
nostalgiequote:Op woensdag 17 april 2013 20:17 schreef Doublepain het volgende:
GAM / [Minecraft #8] Waar we veel bouwen op de nieuwe server!
Mooi om te zien
Dit is dus de map
Heh; had toen een epische kathedraal gemaakt.quote:Op zondag 21 november 2010 23:36 schreef drumstickNL het volgende:
Mijn kathedraal project gaat even de ijskast in, het lijkt echt nergens op. Ik kom wel weer als ik bouwplannen heb.
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:25 schreef Doublepain het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de map
Dorpje inde fikstonden een paar sick lelijke objecten in die map. (zoals die lava torenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mauris; linksboven ons dorpje + vliegend eiland.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
tja, moeilijk. mij maakt het niet veel uit hoor, maar lijkt me beter als er gewoon een datum getrokken wordt. En zoals curlbrah al zei, meer mensen prefereren zaterdag ookal staat dat niet in de pollquote:Op woensdag 17 april 2013 22:35 schreef d4v1d het volgende:
Remy, wat ik alleen niet snap.. Er hebben meer mensen Zondag gestemd, waarom dan Zaterdag?
Wat....quote:Op woensdag 17 april 2013 23:52 schreef shaderon het volgende:
[..]
Meer mensen prefereren zaterdag ookal staat dat niet in de poll
hmm
of ben jij flufflez, ik ben verwardquote:Op donderdag 18 april 2013 19:26 schreef hans1988 het volgende:
iedereen mooi met fok-nam en ign vermeld... behalve ik uiteraard
jaquote:Op donderdag 18 april 2013 19:30 schreef shaderon het volgende:
[..]
of ben jij flufflez, ik ben verward
Ja is goed, ik hoor niets meer van power en piek, wil je bij team A of C. En we gaan tot max 3 uur achter elkaar misschien iets langer door. Ligt eraan hoe iedereen er op dat moment over denkt, anders stoppen we de server en maken we het een andere keer af. Maar als iedereen het wil kunnen we best langer doorquote:Op donderdag 18 april 2013 19:50 schreef Exentric90 het volgende:
Mag ik ook mee doen?oh enne we gaan gewoon de hele nacht door?
en welke servert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |