ik?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:12 schreef maurisioo het volgende:
he jij had toen die cobbleflat/hotel gemaakt toch?
Had toen een heel dorp erbij gemaakt ja, ook een area 51 en een groot stadion.. bestaat die server nog?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:16 schreef Curlbrah het volgende:
ook wel wat mooie dingen kan ik mij herinneren.
veel mensen kunnen dan; misschien tegen het einde van de middag doen?quote:
Zou je Ctje/TimKuik moeten DM'en.. - misschien heb ik 'm nog ergens staan maar dat is al een hele tijd geleden.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Had toen een heel dorp erbij gemaakt ja, ook een area 51 en een groot stadion.. bestaat die server nog?
ah niet meer online dus?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:18 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Zou je Ctje/TimKuik moeten DM'en.. - misschien heb ik 'm nog ergens staan maar dat is al een hele tijd geleden.
Minecraft is intussen erg veranderd (ook met de manier waarop de world generate), geen idee of die nog wil draaien dus.
Ben er altijd bij geweest (maurisioo ook) maar daar kan ik mij niets van herinneren. Komt misschien omdat er wel meer piratenschepen / metro's zijn geweest..quote:Op woensdag 17 april 2013 19:29 schreef Dagoduck het volgende:
Wie speelden er in de tijd van die server met zo'n piratenschip? En een zo'n heel metrostelsel en ik weet nog dat ik toen samen met een paar een soort western woestijndorp heb gemaakt..
Ja dat was ziek pfffquote:Op woensdag 17 april 2013 19:29 schreef Dagoduck het volgende:
Wie speelden er in de tijd van die server met zo'n piratenschip? En een zo'n heel metrostelsel en ik weet nog dat ik toen samen met een paar een soort western woestijndorp heb gemaakt..
Klopt, maurisioo kan ik me ook nog wel herinneren. Of die gevangenis.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:32 schreef Curlbrah het volgende:
valt wel mee als je kijkt wat we erna allemaal uitgepompt hebben.
[..]
Ben er altijd bij geweest (maurisioo ook) en daar kan ik mij niets van herinneren. Komt misschien omdat er wel meer piratenschepen / metro's zijn geweest..
Ik ben volgensmij alleen op die van Ctje geweestquote:Op woensdag 17 april 2013 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt, maurisioo kan ik me ook nog wel herinneren. Of die gevangenis.
Die servers waren bij Toothless, Berend en Yuri-Boyka volgens mij. mei 2011 was dat. Ah en drumpies server.
Larshei, staat ook in de OPquote:
Herken maar een paar, ik sta er zelf niet meer in zie ikquote:Op woensdag 17 april 2013 19:40 schreef shaderon het volgende:
pff nog maar een handje vol mensen over van die lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |