Nope, zover was ik niet, ik had een hele rare constructie wat dagen, dagen en dagen kostte. Was toen lang nog niet afquote:Op woensdag 17 april 2013 19:46 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is dat stadion zeker? bij 2 minuten:
true truequote:Op woensdag 17 april 2013 19:47 schreef maurisioo het volgende:
De beste metro was gebouwd door Drebbelman
Kan ik me nog wel herinneren idd. Een half stadion.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nope, zover was ik niet, ik had een hele rare constructie wat dagen, dagen en dagen kostte. Was toen lang nog niet af
half in de luchtquote:Op woensdag 17 april 2013 19:51 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Kan ik me nog wel herinneren idd. Een half stadion.
Komt me wel bekend voor, er was ook een dorp toch met iedereen zijn eigen huisje?quote:Op woensdag 17 april 2013 19:55 schreef Curlbrah het volgende:
Oh met dat dak enzulks?
.. kun je onze vliegende eilanden herinneren? (ook al kwamen alleen ik en mauris daar)
Dat je als je niet oplette ineens het onderste blokje van dat eiland had gemined en je naar beneden flikkerdequote:Op woensdag 17 april 2013 19:55 schreef Curlbrah het volgende:
Oh met dat dak enzulks?
.. kun je onze vliegende eilanden herinneren? (ook al kwamen alleen ik en mauris daar)
quote:
upload 'm eens.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:59 schreef maurisioo het volgende:
[..]Toen ik die map later weer bekeek zag ik ook nog steeds in de lucht van die glazen plateaus hangen, van die bugged magiccarpets
Had hem op mijn oude laptop staan.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:00 schreef Curlbrah het volgende:
http://pmd.sonic1029.com/(...)aftpunk_getlucky.mp3
[..]
upload 'm eens.
ben die map aan het uploaden atm van die zombiemap.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:02 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Had hem op mijn oude laptop staan.
Ah mooi. Van die infection server heb ik alle files ook nog. Zou hem zo weer door kunnen hosten.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:13 schreef shaderon het volgende:
[..]
ben die map aan het uploaden atm van die zombiemap.
moet je nog meer mappen hebben? ik heb ook nog die worlds van je vorige server
haha nice. uhc wordt waarschijnlijk zaterdag, kan ik je erbij schrijven?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:16 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah mooi. Van die infection server heb ik alle files ook nog. Zou hem zo weer door kunnen hosten.
Nah beter van niet. Weet namelijk nog niet zeker of ik kan.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:18 schreef shaderon het volgende:
[..]
haha nice. uhc wordt waarschijnlijk zaterdag, kan ik je erbij schrijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de map
Dorpje inde fikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2013 20:26:31 ]
Singleplayer -> Open to LAN.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:11 schreef Doublepain het volgende:
Geen andere servers waar je gewoon kan bouwen zoals vroeger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |