zei malaga ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
koekoekquote:
Dat riep ik vier jaar geleden ook alquote:
1ste Wereldprobleem iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Een homo echtpaar maakte ook wat grappen over hacken in Parijs. Dat liep verkeerd af.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:03 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Als jullie nou iedere post een grapje gaan maken over spoilers, dan mag dat hoor, maar misschien dat je dan een keer een voortand mist.
hehequote:Op donderdag 11 april 2013 23:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Omdat rood rijmt op wat hij eigenlijk is.
Dat rijmt helemaal niet op elkaarquote:Op donderdag 11 april 2013 23:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Doodquote:Op donderdag 11 april 2013 23:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:04 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat rijmt helemaal niet op elkaar
Wat hij eigenlijk is rijmt op pis bijvoorbeeld , maar niet op rood.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?
rood rijmt niet op klootzak?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
vis?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:06 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wat hij eigenlijk is rijmt op pis bijvoorbeeld , maar niet op rood.
Wel op Eindbaas joodquote:Op donderdag 11 april 2013 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
rood rijmt niet op klootzak?
Ook een optie.quote:
Hij haalde een doorgebroken speler neer die anders vrijwel zeker had gescoored. Nu gaat Tottenham de verlenging inquote:
Ik raad u aan een bepaald youtube filmpje te vinden waar het lied wordt ingeluid met 'Hey Jan Vertonghen...', dan zal u alles helder voor de ogen verschijnen.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:06 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wat hij eigenlijk is rijmt op pis bijvoorbeeld , maar niet op rood.
Janquote:Op donderdag 11 april 2013 23:07 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Hij haalde een doorgebroken speler neer die anders vrijwel zeker had gescoored. Nu gaat Tottenham de verlenging in
Daar ben ik te lui voor, post jij dat filmpje maar.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik raad u aan een bepaald youtube filmpje te vinden waar het lied wordt ingeluid met 'Hey Jan Vertonghen...', dan zal u alles helder voor de ogen verschijnen.
Oninteressante, incompetente ouwe lul de behanger dat ie isquote:
Ja, wij hebben topshow bedacht, en nu zit die Genee dat na te pratenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:09 schreef Paxcon het volgende:
'topshow morgen'
Genee zit echt wel op FOK!, die ijdeltuit
Ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Was de rode kaart van Vertonghen terecht?
Altijd.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Was de rode kaart van Vertonghen terecht?
bedankt.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:07 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Hij haalde een doorgebroken speler neer die anders vrijwel zeker had gescoored. Nu gaat Tottenham de verlenging in
Ik post dit uitsluitend op aanvraag van deze beroemde schilder, niet voor eigen plezier.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar ben ik te lui voor, post jij dat filmpje maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik post dit uitsluitend op aanvraag van deze beroemde schilder, niet voor eigen plezier.Al die kankeraapjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
[..]
Ik post dit uitsluitend op aanvraag van deze beroemde schilder, niet voor eigen plezier.Ook met kanker kan je nog sportieve resultaten behalen. Dat heeft Lance Armstrong nog bewezen. Alleen zat hij aan de dope, dus wellicht Vertonghen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik post dit uitsluitend op aanvraag van deze beroemde schilder, niet voor eigen plezier.Publiek van stand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Schot tegen de paal was wel mooiquote:Op donderdag 11 april 2013 23:16 schreef Vermecelli het volgende:
Saaie verlenging, laat die penalties maar komen
ik kijk rtl?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:18 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Volgens mij loopt je stream achter
verrassendquote:
Kijk dan op België manquote:Op donderdag 11 april 2013 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
basel is nog niet afgelopen, dus dan maar geen beelden?
RTL loopt weg van hun verantwoordelijkheidquote:Op donderdag 11 april 2013 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
basel is nog niet afgelopen, dus dan maar geen beelden?
Waarvan aktequote:Op donderdag 11 april 2013 23:27 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
RTL loopt weg van hun verantwoordelijkheid
Jawel, ik heb wel zin in penaltiesquote:
omdat RTL ook kut isquote:Op donderdag 11 april 2013 23:29 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Waarom zendt RTL Basel niet uit?
Omdat Krul en Anita Nederlanders zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:29 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Waarom zendt RTL Basel niet uit?
En Ola Johnquote:Op donderdag 11 april 2013 23:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat Krul en Anita Nederlanders zijn.
Begrijp ik. Maar waarom nu niet? Of is darts leuker?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat Krul en Anita Nederlanders zijn.
veel trainenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef Shreyas het volgende:
Jeetje man, die gasten van Basel weten hoe je penalties moet nemen
Omdat hij dom is!quote:
4-2 ja?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:44 schreef Shreyas het volgende:
Basel: V V V V -
Tottenham: X V X - -
Basel wint met 4-2
gewoon ruilen voor xabi alonsoquote:Op donderdag 11 april 2013 23:44 schreef Syntix het volgende:
Ze moeten Adebayor echt verkopen bij Tottenham. Past totaal niet in hun systeem/spel en is gewoon FUCKING SLECHT
Ik heb de link met Louis van Gaal nog niet gevonden, maar die zal er ongetwijfeld zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:44 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
BASEL STAAT IN DE HALVE FINALE
JAAAAAAAAAAHHHHHHHHH
Indeed.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Ik geef Wenger de schuld.
Had Adebayor nooit naar England moeten halen.
ken geen turkenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nee die is te goed. Misschien 1 van je turkenbroeders?
Lachwekkend triest ja, voor iemand die dit voor z'n beroep doet en er veel voor krijgt.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef Shreyas het volgende:
Ik kom nog steeds niet bij van de pingel van Adebayor![]()
Niet met van Gaal, maar Zwitserland he. Dat is allemaal Blatter.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb de link met Louis van Gaal nog niet gevonden, maar die zal er ongetwijfeld zijn.
Chelsea gaat de cup pakkenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Basel - Fener - Chelsea - Benfica
Het zag er uit alsof het de eerste pingel uit zijn carrière was.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lachwekkend triest ja, voor iemand die dit voor z'n beroep doet en er veel voor krijgt.
Vroeger was Christian (dacht ik) Gross trainer van Basel en Van Gaal is natuurlijk erg Grossquote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb de link met Louis van Gaal nog niet gevonden, maar die zal er ongetwijfeld zijn.
Als er een club doorgaat dan komt het door HEM.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Niet met van Gaal, maar Zwitserland he. Dat is allemaal Blatter.
Die presentator deed zonet VI een beetje na door Boskamp enorm uit te lokken.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Die mooie paastrui van Jan!
Klasse-ventje!
Mooie assist van Bossie net,quote:Op donderdag 11 april 2013 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die presentator deed zonet VI een beetje na door Boskamp enorm uit te lokken.
Dat zeg ik toch, denk je dat de mensen hier doof zijn?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:49 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Oude beelden van Boskamp uit 1974!
Schitterend, ochochoch!
Die eerste vertrouwde ik niet. Ook zo'n gare aanloop. Gelukkig liet Streller zien hoe je subtiel de keeper de goede hoek in stuurt.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Basel weet wel hoe je penalty's neemt, jezus
Of mensen doof zijn is hier niet zo rullevant.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, denk je dat de mensen hier doof zijn?
WAT ZEG JE?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Of mensen doof zijn is hier niet zo rullevant.
Blindheid zou wel een probleem kunnen zijn.
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Of mensen doof zijn is hier niet zo rullevant.
Blindheid zou wel een probleem kunnen zijn.
Nee, dat is Freddy Adu.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:51 schreef sausagin het volgende:
ADebayor is de meest overrated spits die ik ooit hebt gezien.
Hoe heeft die al voor Arsenal , city en Real mogen spelen?
En niet eens onverdiend.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:54 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Maar serieus, ik ben blij dat Basel door is. Altijd leuk, zo'n verrassing in het toernooi.
Morgen.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:54 schreef sausagin het volgende:
Wanneer is de loting ? Hoop dat de loting zo is dat er kans is op finale Chelsea - Benfica.
Basel en Fenerbahce zijn geen ploegen die je in een finale wilt zien
Had Basel wel nooit verwacht zo ver te zien raken , in de groepsfase waren ze echt rete slecht
Morgen volgens mij tussen 12.00 en 12.30 op Eurosportquote:Op donderdag 11 april 2013 23:54 schreef sausagin het volgende:
Wanneer is de loting ? Hoop dat de loting zo is dat er kans is op finale Chelsea - Benfica.
Basel en Fenerbahce zijn geen ploegen die je in een finale wilt zien
Had Basel wel nooit verwacht zo ver te zien raken , in de groepsfase waren ze echt rete slecht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |