zei malaga ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
koekoekquote:
Dat riep ik vier jaar geleden ook alquote:
1ste Wereldprobleem iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Een homo echtpaar maakte ook wat grappen over hacken in Parijs. Dat liep verkeerd af.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:03 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Als jullie nou iedere post een grapje gaan maken over spoilers, dan mag dat hoor, maar misschien dat je dan een keer een voortand mist.
hehequote:Op donderdag 11 april 2013 23:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Omdat rood rijmt op wat hij eigenlijk is.
Dat rijmt helemaal niet op elkaarquote:Op donderdag 11 april 2013 23:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Doodquote:Op donderdag 11 april 2013 23:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:04 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat rijmt helemaal niet op elkaar
Wat hij eigenlijk is rijmt op pis bijvoorbeeld , maar niet op rood.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?
rood rijmt niet op klootzak?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
vis?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:06 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wat hij eigenlijk is rijmt op pis bijvoorbeeld , maar niet op rood.
Wel op Eindbaas joodquote:Op donderdag 11 april 2013 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
rood rijmt niet op klootzak?
Ook een optie.quote:
Hij haalde een doorgebroken speler neer die anders vrijwel zeker had gescoored. Nu gaat Tottenham de verlenging inquote:
Ik raad u aan een bepaald youtube filmpje te vinden waar het lied wordt ingeluid met 'Hey Jan Vertonghen...', dan zal u alles helder voor de ogen verschijnen.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:06 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wat hij eigenlijk is rijmt op pis bijvoorbeeld , maar niet op rood.
Janquote:Op donderdag 11 april 2013 23:07 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Hij haalde een doorgebroken speler neer die anders vrijwel zeker had gescoored. Nu gaat Tottenham de verlenging in
Daar ben ik te lui voor, post jij dat filmpje maar.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik raad u aan een bepaald youtube filmpje te vinden waar het lied wordt ingeluid met 'Hey Jan Vertonghen...', dan zal u alles helder voor de ogen verschijnen.
Oninteressante, incompetente ouwe lul de behanger dat ie isquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |