De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha ja, ben ergens wel blij dat onze katten niet buiten komen. Zoveel verhalen gehoord over katten die een muis gevangen hadden en mee naar binnen namen en in het bed van hun baasje legden enzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die TTOp m'n bed heb ik gelukkig nog nooit gehad, meestal komen ze niet verder dan de keukenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha ja, ben ergens wel blij dat onze katten niet buiten komen. Zoveel verhalen gehoord over katten die een muis gevangen hadden en mee naar binnen namen en in het bed van hun baasje legden enz
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:49 schreef Studeur het volgende:
dit onderwerp verdient een topiekje
KLB / Gefaalde dierenreddingen![]()
![]()
quote:quote:Op donderdag 11 april 2013 22:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dude, spoiler.
En dat gezicht herken ik
Kadootje van mijn liefje.dat moeten spoileren.
![]()
![]()
Liefquote:Op donderdag 11 april 2013 22:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Heb je een ander liefje ja?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Mijn cam is te oud of mijn pc te nieuw... tyfustroep..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Awhhquote:Op donderdag 11 april 2013 22:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Draw me like one of your french girls
[ afbeelding ]
Zo lag ze 2 meter van het muizenhoofdje af.Die lijkt op de kat/poes van m'n ex
Fuck the EBU.![]()
Ik Snowballed niet kunnen zienquote:Op donderdag 11 april 2013 22:53 schreef Snowballed het volgende:
Mijn cam is te oud of mijn pc te nieuw... tyfustroep..
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Eigenlijk best wel heldenbeestenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo lag ze 2 meter van het muizenhoofdje af.
Ik laat me niet voor 1 gat vangen....quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik laat me niet voor 1 gat vangen....j ahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
tevens verdomme ik speciaal bier pakken om stoer op te drinken voor de webcam bij tinychat dit dat is er niemand
Ik vind je stoer.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:56 schreef Onorgineel het volgende:
tevens verdomme ik speciaal bier pakken om stoer op te drinken voor de webcam bij tinychat dit dat is er niemand![]()
![]()
ik kom eraanquote:Op donderdag 11 april 2013 22:56 schreef Onorgineel het volgende:
tevens verdomme ik speciaal bier pakken om stoer op te drinken voor de webcam bij tinychat dit dat is er niemandHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Tinychat dus
Tinychat dusTinychat dus
Tinychat dus
Tinychat dus
Tinychat dusTinychat dusTinychat dusTinychat dus
dus
tinychat
oke
kom
allemaal
moira ook
dusHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
mooi poesje heb jequote:Op donderdag 11 april 2013 22:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo lag ze 2 meter van het muizenhoofdje af.![]()
KOM DAN NUquote:Op donderdag 11 april 2013 22:56 schreef Onorgineel het volgende:
tevens verdomme ik speciaal bier pakken om stoer op te drinken voor de webcam bij tinychat dit dat is er niemandHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, die smijt m'n vader dus ook altijd tegen de buitenmuur![]()
![]()
Ja toch? Op zo'n moment kun je eigenlijk juist niks beters doen voor zo'n beestjequote:
Fuck the EBU.![]()
Jep. Als de kat ermee aan de haal gaat is het meestal snel gezien voor zo'n klein diertje.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja toch? Op zo'n moment kun je eigenlijk juist niks beters doen voor zo'n beestje![]()
Ahh ik vind die beestjes altijd zo zieligquote:Op donderdag 11 april 2013 23:14 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jep. Als de kat ermee aan de haal gaat is het meestal snel gezien voor zo'n klein diertje.
Fuck the EBU.![]()
quote:![]()
tc enz..One good thing about music:
Baantjer...quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Veelte skaf voor. Ik chill'm op de bank
met Baantjer![]()
One good thing about music:
Breng me liever wat te eten, sterf van de hongerquote:Op vrijdag 12 april 2013 02:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Kan ik het misschien nog keren met een simpele 'ai love joe?'![]()
Daarom Burgerkingquote:Op vrijdag 12 april 2013 02:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Breng me liever wat te eten, sterf van de honger![]()
Die niet open is.![]()
![]()
Kan hooguit een eitje voor je bakken. Met mayo en ketchup.
Tevens nog een stuk of vier pizza's te kiezen.![]()
doe mij maar pizzaquote:Op vrijdag 12 april 2013 02:59 schreef Oerbeer het volgende:
Kan hooguit een eitje voor je bakken. Met mayo en ketchup.
Tevens nog een stuk of vier pizza's te kiezen.![]()
![]()
Allemaal?quote:Op vrijdag 12 april 2013 03:01 schreef Oerbeer het volgende:
Eén met champignon en kaas
Eén met salami en kaas
Eén met mozzarella
Eén met ham bacon kaas en salami.Of anders de middelste 2
![]()
![]()
Het proberen waard wel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 03:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Allemaal?Of anders de middelste 2
![]()
nee, nouja paaseitjes maarquote:Op vrijdag 12 april 2013 03:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Je zal vast wel wat in huis hebben om sneaky te kunnen eten, of niet?![]()
![]()
Alleen maar broodquote:Op vrijdag 12 april 2013 03:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Kan mij moeilijk voorstellen dat daar ergens geen verdwaalde pizza in de vriezer ligt.Tevens zou mijn moeder mij vermoorden als ik om 3 uur de oven aan zou zetten
![]()
![]()
Broodquote:Op vrijdag 12 april 2013 03:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Alleen maar broodTevens zou mijn moeder mij vermoorden als ik om 3 uur de oven aan zou zetten
![]()
Van die vieze plakken ranzigheid waar je een dikke laag pasta/pindakaas op smeert
Fuck no. Serieus![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 03:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Brood![]()
Van die vieze plakken ranzigheid waar je een dikke laag pasta/pindakaas op smeert
Fuck no. Serieuswtf gast
brood![]()
![]()
tosti'squote:Op vrijdag 12 april 2013 03:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Brood![]()
Fuck no. Serieus![]()
![]()
honger is voor de kindjes in afrika, zei mijn mama altijdquote:Op vrijdag 12 april 2013 03:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
kan onmogelijk slapen met honger![]()
wat een onzinquote:Op vrijdag 12 april 2013 03:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
honger is voor de kindjes in afrika, zei mijn mama altijd![]()
![]()
Altijd welkom op mijn zolderkamer hè. Dat weet je.quote:Op vrijdag 12 april 2013 03:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
kan onmogelijk slapen met honger![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 03:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, wij hebben trek. Zij hebben honger.
En zo leg ut.![]()
![]()
zo ver wegquote:Op vrijdag 12 april 2013 03:17 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Altijd welkom op mijn zolderkamer hè. Dat weet je.![]()
![]()
Oké, dat is wel waarquote:Op vrijdag 12 april 2013 03:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
alles is ver weg als je in bed ligt![]()
![]()
xb nknOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
His name was always Buddy
And he'd shrug and ask to stay
She'd sigh like Twig the Wonder Kid
And turn her face away
She's uncertain if she likes him
But she knows she really loves him
It's a crash course for the ravers
It's a Drive-in Saturday![]()
Twinkle twinkle little star, why is art so fucking hard.quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:14 schreef Murdera het volgende:
His name was always Buddy
And he'd shrug and ask to stay
She'd sigh like Twig the Wonder Kid
And turn her face away
She's uncertain if she likes him
But she knows she really loves him
It's a crash course for the ravers
It's a Drive-in Saturday
Up above the sky so high, I can't draw the other eye.
Twinkle twinkle little FUCK
Dammit
what the-
I give upOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Wat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Twinkle twinkle little star, why is art so fucking hard.
Up above the sky so high, I can't draw the other eye.
Twinkle twinkle little FUCK
Dammit
what the-
I give up![]()
Hij verwoord "poëtisch" dat hij niet kan tekenenquote:
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
half 5 begon mn onderbuur muziek te draaien, wel snel gestopt toen ik zei dat het zachter moest, maar fucking hell. en dan om half 7 op.
En een kater, en spierpijn in mn rechter schouden.![]()
HALF 5? Wat mankeert hem?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:53 schreef Murdera het volgende:
half 5 begon mn onderbuur muziek te draaien, wel snel gestopt toen ik zei dat het zachter moest, maar fucking hell. en dan om half 7 op.
En een kater, en spierpijn in mn rechter schouden.
*sterkte met de kater en spierpijn*Your beauty never ever scared me.![]()
Moet ik na de winkel hahaquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan haal je een extra blikje drinken op ?Nu geen zin in
Your beauty never ever scared me.![]()
Mag je ook niet klagenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet ik na de winkel hahaNu geen zin in
Ook in moeilijke tijden.![]()
ff OT, hoe zijn we in godsnaam tot deze TT gekomen?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Geen idee, stiekem vind ik hem ook helemaal niet leukquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:03 schreef Olment het volgende:
ff OT, hoe zijn we in godsnaam tot deze TT gekomen?Your beauty never ever scared me.![]()
Dat vroeg ik mij dus ook al af.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:03 schreef Olment het volgende:
ff OT, hoe zijn we in godsnaam tot deze TT gekomen?Ook in moeilijke tijden.![]()
Het duurt 3 dagen maar dan komen de blauwe plekken te voorschijnShit man, ik voelde het al wel maar het was nog niet blauw. Blauw is het nu zeker..
vind die beetje saai tbhquote:
Vas' tandarts moordverhaal kan er wel in
Heb je iig iets om het ijs mee te brekenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:11 schreef Amarantha het volgende:
Het duurt 3 dagen maar dan komen de blauwe plekken te voorschijnShit man, ik voelde het al wel maar het was nog niet blauw. Blauw is het nu zeker..
moordverhaal?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:11 schreef Olment het volgende:
[..]
vind die beetje saai tbh
Vas' tandarts moordverhaal kan er wel in![]()
Vas' heeft interessantere tandarts bezoeken dan wij manquote:
linkquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:15 schreef Olment het volgende:
[..]
Vas' heeft interessantere tandarts bezoeken dan wij man![]()
Kut.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk de tweede, ik wou nog een TT doen die gericht was op alle tandarts leed namelijkquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:18 schreef Olment het volgende:
[..]
err...
hier of hierGeen idee waar ergens
De topics gaan mij hier eigenlijk te snelquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk de tweede, ik wou nog een TT doen die gericht was op alle tandarts leed namelijk
Log een avond niet in en we zijn 1-4 topics verder
Heb ik in 't weekend. Dan ben ik weinig op FOK! en dan gaat dit echt te snel om allemaal bij te lezenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:20 schreef Olment het volgende:
[..]
De topics gaan mij hier eigenlijk te snel
Log een avond niet in en we zijn 1-4 topics verderYour beauty never ever scared me.![]()
HOLY SHIT ER IS WERK TE DOEN WTF IS DIT MENSENOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik zie dat jij het ook druk op je werk hebtquote:
Omdat Moira's vader bij wijze van hobby dieren tegen de muur smijt denk ik.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:03 schreef Olment het volgende:
ff OT, hoe zijn we in godsnaam tot deze TT gekomen?
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Omdat Moira's vader bij wijze van hobby dieren tegen de muur smijt denk ik.Geyl
Zou ik eigenlijk ook nog weleens willen doen, zo'n beest uit z'n lijden verlossen. Gewoon om te weten hoe ik erop zou reageren. Maar ja, moet ik eerst een beest tegenkomen dat op sterven ligt.quote:
Lijkt me wel ja.. beetje cru om de hond van de buren dadelijk aan zijn riempje mee te nemenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk ook nog weleens willen doen, zo'n beest uit z'n lijden verlossen. Gewoon om te weten hoe ik erop zou reageren. Maar ja, moet ik eerst een beest tegenkomen dat op sterven ligt.
"Ja hij had een wondje, ik wilde 'm alleen uit z'n lijden verlossen."quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:56 schreef Olment het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja.. beetje cru om de hond van de buren dadelijk aan zijn riempje mee te nemenIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Whahahahhaaaquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:01 schreef Piye het volgende:
[..]
"Ja hij had een wondje, ik wilde 'm alleen uit z'n lijden verlossen."
Gewoon op een avond paar keer langs bosrand rijden.. gegarandeerd dat je een hertje te pakken hebt
Waarom moet tijd altijd maar vooruit gaan? Waarom niet een beetje heen en weer, of in een cirkel, zoals op een horloge, horloges zijn maar verwarrend wat dat betreft.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Alsjeblieft niet zeg.. nou kan in tenminste aftellen tot het 17:00 uur isquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:07 schreef Ugjerke het volgende:
Waarom moet tijd altijd maar vooruit gaan? Waarom niet een beetje heen en weer, of in een cirkel, zoals op een horloge, horloges zijn maar verwarrend wat dat betreft.
Als ik "boredom" kon verkopen.. had ik iedereeen hier een ons wiet gegeven
Maar ik heb geen auto.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Whahahahhaaa
Gewoon op een avond paar keer langs bosrand rijden.. gegarandeerd dat je een hertje te pakken hebt
hardcore hertjes aanrijden op je fietsquote:![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:12 schreef Olment het volgende:
[..]
hardcore hertjes aanrijden op je fiets![]()
Zou wel enigszins bazig zijn.
Komt je Motivatie echt in de blow areaquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:15 schreef Studeur het volgende:
Mijn studie- en blowvoortgang deze week:
[ afbeelding ]
Conclusie: blowen neemt motivatie om te studeren af
Ja 't loopt nu op 1 lijn zegmaar, weet niet of dat nou positief of negatief isquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:16 schreef Olment het volgende:
[..]
Komt je Motivatie echt in de blow areaHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Je ziet het verkeerd, het is niet dat meer blowen lijdt tot minder motivatie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja 't loopt nu op 1 lijn zegmaar, weet niet of dat nou positief of negatief is
Het is dat minder motivatie lijdt tot blowen
Dus niet minder blowen,, maar meer motivatie zoeken
Tis weekend... 1 lijn is voldoende voor nou
Maar dan had het ook nog half acht kunnen zijn en had je je nog een keertje om kunnen draaien in bed.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:09 schreef Olment het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg.. nou kan in tenminste aftellen tot het 17:00 uur is
Als ik "boredom" kon verkopen.. had ik iedereeen hier een ons wiet gegevenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Als ik die grafiek zo bekijk, moet je gewoon meer blowen zodat de wiet je motivatie overneemt.
Maar.... dan moest ik nog gaan werkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maar dan had het ook nog half acht kunnen zijn en had je je nog een keertje om kunnen draaien in bed.Ben nou bijna klaar
Het gaat om een stijgende lijn héquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:23 schreef Piye het volgende:
Als ik die grafiek zo bekijk, moet je gewoon meer blowen zodat de wiet je motivatie overneemt.Welke is niet zo belangrijk
Yo yo yo.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Gister spacede ik hem ECHT ECHT hard...
gast.. wat rook jij altijd?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:17 schreef Unscrewed het volgende:
Gister spacede ik hem ECHT ECHT hard...
En ga es delenJe bent altijd helemaal van het padje af
heb het idee dat je altijd ploffies rookt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:17 schreef Unscrewed het volgende:
Gister spacede ik hem ECHT ECHT hard...![]()
Ja echt hé.. Kan toch bijna niet van wiet komenquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb het idee dat je altijd ploffies rookt.
Ik weet niet man, maar dat van gisteren is wel echt heeel extreem.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:21 schreef Olment het volgende:
[..]
gast.. wat rook jij altijd?
En ga es delenJe bent altijd helemaal van het padje af
Ik haal uit een 'hidden' shopje in Eindhoven Beukenlaan.
Is van een of andere Turk, dus misschien stopt ie er wel veel te veel THC in.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb het idee dat je altijd ploffies rookt.Nee man.
Waarschijnlijk Karma.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
The Wall? Of die met die oranje streep boven de deur?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik weet niet man, maar dat van gisteren is wel echt heeel extreem.
Ik haal uit een 'hidden' shopje in Eindhoven Beukenlaan.
Is van een of andere Turk, dus misschien stopt ie er wel veel te veel THC in.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:57 schreef Olment het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Karma.ze smijten zichzelf tegen de muur true story, dan willen ze afremmen maar glijden ze door en knallen ze tegen de muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
oh.. vond het al een aparte TTquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ze smijten zichzelf tegen de muur true story, dan willen ze afremmen maar glijden ze door en knallen ze tegen de muurmaar nu makes sense.. Onze kat heeft daar ook last van als hij te snel is
Is ook al vaker van de trap af getyft omdat zijn pootjes minder snel gingen dan de rest
Kijk, ik liep naar buiten om die jonny te smoken..
..dus ik stak hem aan, hoeste er 2-3x in zodat ie harder aankomt..
..daarna nog 4-5 hijsjes en ging terug naar huis.
Ik ging achter de pc zitten en zakte helemaal in.
Alles begon te flashen als een stroboscoop en kon mijn mond niet eens meer dicht doen, dus leek waarschijnlijk net alsof ik dood was.
Ik typte toen deze post:Ging op bed liggen en gooide mijn headset naast me, die begon helemaal op bed te bouncen omdat mijn hart fucking hard te keer ging.quote:omg ik space hem ECHT hard, als ik even rustig onderuit zak en echt in space ga, begint alles kanker hard the flikkeren en zwart te worden enzo, omg echt vet.. maar als ik er echt diep in zit word alles zwart en begint mijn hart hard te kloppen dus durf dan niet verder en schiet ik wakker...
Uiteindelijk werd alles zwart, werd ik helemaal in bed gezogen en zag ik weer fucking hard lichten flashen, kon weer mijn mond niet dicht houden dus lag ik daar.. half dood.
Ik spacede hem zo nog door voor een uurtje en viel in slaap, werd wakker gemaakt een uur later en werd het eten naast me gelegd op mijn bed. Ik kon niet eens rechtop zitten dus deed gewoon mijn gezicht in de spaghetti en begon de sliertjes op te zuigen.Daarna viel ik in slaap tot 8u 's ochtends.
Dat allemaal door een half jointje.
Dat sloeg op dit:quote:quote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef Moira. het volgende:
Mijn vader heeft ook een keer m'n gerbil tegen de buitenmuur aan gesmeten toen hij superzielig lag dood te gaan in mijn hand
Scheelt toch weer 100 euro aan euthanasiemiddelEn een langere lijdensweg
![]()
![]()
Die 2e, is die vlakbij het station (eindhoven beukenlaan)?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:59 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
The Wall? Of die met die oranje streep boven de deur?Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik ben jaloers.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:02 schreef Unscrewed het volgende:
Alles begon te flashen als een stroboscoop en kon mijn mond niet eens meer dicht doen, dus leek waarschijnlijk net alsof ik dood was.
[quote]
Ik typte toen deze post:
[quote=Unscrewed]omg ik space hem ECHT hard, als ik even rustig onderuit zak en echt in space ga, begint alles kanker hard the flikkeren en zwart te worden enzo, omg echt vet.. maar als ik er echt diep in zit word alles zwart en begint mijn hart hard te kloppen dus durf dan niet verder en schiet ik wakker...
Ging op bed liggen en gooide mijn headset naast me, die begon helemaal op bed te bouncen omdat mijn hart fucking hard te keer ging.
Uiteindelijk werd alles zwart, werd ik helemaal in bed gezogen en zag ik weer fucking hard lichten flashen, kon weer mijn mond niet dicht houden dus lag ik daar.. half dood.
Ik spacede hem zo nog door voor een uurtje en viel in slaap, werd wakker gemaakt een uur later en werd het eten naast me gelegd op mijn bed. Ik kon niet eens rechtop zitten dus deed gewoon mijn gezicht in de spaghetti en begon de sliertjes op te zuigen.Daarna viel ik in slaap tot 8u 's ochtends.
Dat allemaal door een half jointje.
Dit soort trips haal ik niet met een halve jointZelfs een hele komt niet in de buurt
Nee ik normaal ook ECHT niet, weet niet wat erin zat, maar was zeker goed.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.
Dit soort trips haal ik niet met een halve jointZelfs een hele komt niet in de buurt
Oh en vandaag ook de andere helft opgesmoked, veel minder effect maar alles beweegt heeeel schokkerig, alsof steeds frames missen in een filmpje en alles vooruit schiet. Best verwarrend, en alles is heel wazig behalve waar ik op focus. (is normaal ook, maar nu heeel erg).
Dus waarschijnlijk weer ge-OD'ed.. met een halve joint...
Tering hé.. Wlke jonkos haal je altijd? (je haalde voorgedraaide toch?)quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee ik normaal ook ECHT niet, weet niet wat erin zat, maar was zeker goed.
Oh en vandaag ook de andere helft opgesmoked, veel minder effect maar alles beweegt heeeel schokkerig, alsof steeds frames missen in een filmpje en alles vooruit schiet. Best verwarrend, en alles is heel wazig behalve waar ik op focus. (is normaal ook, maar nu heeel erg).
Dus waarschijnlijk weer ge-OD'ed.. met een halve joint...He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik haalde deze keer "Crystal", bij een shopje heel dicht bij het perron (Eindhoven Beukenlaan).quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:08 schreef Olment het volgende:
[..]
Tering hé.. Wlke jonkos haal je altijd? (je haalde voorgedraaide toch?)
Even zoeken op Streetview.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee ik normaal ook ECHT niet, weet niet wat erin zat, maar was zeker goed.
Dus waarschijnlijk weer ge-OD'ed.. met een halve joint....
Als je OD't met wiet ga je of over je nek of je komt gewoon je stoel niet meer af, dit klinkt meer alsof er psychisch niet in orde is en wiet dat triggert.![]()
Klinkt als een episode die door de joint getriggerd werd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:02 schreef Unscrewed het volgende:
Alles begon te flashen als een stroboscoop en kon mijn mond niet eens meer dicht doen, dus leek waarschijnlijk net alsof ik dood was.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..].
Als je OD't met wiet ga je of over je nek of je komt gewoon je stoel niet meer af, dit klinkt meer alsof er psychisch niet in orde is en wiet dat triggert.Hoe bedoelen jullie?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klinkt als een episode die door de joint getriggerd werd.Dit -- Parkiet is mijn papa
Dat je misschien een psychische aandoening hebt, wiet is een hallucinogeen en triggert dat soort shit. Wat jij beschrijft is ECHT niet normaal voor wiet.quote:![]()
Omg .quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat je misschien een psychische aandoening hebt, wiet is een hallucinogeen en triggert dat soort shit. Wat jij beschrijft is ECHT niet normaal voor wiet.
Maar ik had er 2 gekocht, een aan mijn vriend gegeven en hij zei dat ie hetzelfde had (dat met dat flashen) de volgende dag.
En als ik opstond of bewoog was alles weer normaal, totdat ik lekker ontspande en weer in space ging..
En ik hallucineer nooit door wiet hoor.
Nou.. es kijken als ik een kameraad van me zo gek krijg daar dadelijk langs te rijden xDquote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Dan flikkeren ze er hele foute shit doorheen man. Zou het niet meer halen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omg .
Maar ik had er 2 gekocht, een aan mijn vriend gegeven en hij zei dat ie hetzelfde had (dat met dat flashen) de volgende dag.
En als ik opstond of bewoog was alles weer normaal, totdat ik lekker ontspande en weer in space ging..
En ik hallucineer nooit door wiet hoor.![]()
Hebben ze die zelfde wiet ook in grammetjes ofzo? Of alleen voorgedraaid?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omg .
En ik hallucineer nooit door wiet hoor.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Maar als ik nu met mijn oog ballen beweeg, gewoon van helemaal rechts naar helemaal links kijk, schokt het hele beeld alsof je een filmpje kijkt met een slechte connectie... hoop niet dat dit voor altijd blijft?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan flikkeren ze er hele foute shit doorheen man. Zou het niet meer halen.
En wat voor shit zou dat kunnen veroorzaken dan? Ik dacht gewoon dat ik ziek hard aan het spacen was.
Ook in grammatjes geloof ik (niet zeker), maar had geen tabak dus vroeg om voorgedraaid.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:28 schreef Olment het volgende:
[..]
Hebben ze die zelfde wiet ook in grammetjes ofzo? Of alleen voorgedraaid?Dit -- Parkiet is mijn papa
Kan wiet/hasj je hart echt ontzettend snel laten kloppen? Gewoon zeker 3-4x in een seconde?Dit -- Parkiet is mijn papa
hebk 1x gehad.. Dacht dat ik hartkloppingen had ofzo.. was best.. scary tbhquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:30 schreef Unscrewed het volgende:
Kan wiet/hasj je hart echt ontzettend snel laten kloppen? Gewoon zeker 3-4x in een seconde?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ja dat is normaal, de rest nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:30 schreef Unscrewed het volgende:
Kan wiet/hasj je hart echt ontzettend snel laten kloppen? Gewoon zeker 3-4x in een seconde?![]()
![]()
Dat super snel flikkeren en helemaal dood onderuit gezakt zijn?quote:
Maar hallucineer jij dan als je hebt gesmoked? ._.
Volgens mij ben ik echt heel raar ofzo, maar... erh.. jaDit -- Parkiet is mijn papa
Ik heb nog nooit gehallucineerd van wiet, maar technisch gezien is wiet wel een lichte psychedelic dus ik kan niet uitsluiten dat het wel hallucinaties zou kunnen veroorzaken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat super snel flikkeren en helemaal dood onderuit gezakt zijn?
Volgens mij ben ik echt heel raar ofzo, maar... erh.. jaIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Neen heb alleen 1x gehad toen ik veel mdma op had en toen een hit van de bong nam ik wel ging hallucineren ja, maar dat was de combinatie daar van. Ja dood onderuitgezakt zijn omdat je gewoon knetterstoned bent en niet op wilt staan, niet dood als in je dood voelenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat super snel flikkeren en helemaal dood onderuit gezakt zijn?
Volgens mij ben ik echt heel raar ofzo, maar... erh.. ja![]()
![]()
Het is mogelijk om van thc te hallucineren.
Ik ging hallucineren van de Ice-o-lator die ik had gegeten.
Maar goed, ik ben niet echt een goed voorbeeld.![]()
http://www.marijuana.com/(...)fter-smoking.162791/
Hier hebben mensen hetzelfde wat ik nu heb (dag na smoken), dus dat is niet raar.
maar Murdera, jij zei ook iets over een episode hebben terwijl ik high was, wat houd dat in?
Sorry, nu ben ik wel een beetje nieuwschierig.
Het lag wel aan dat specific jointje, want normaal heb ik dat flitsen enzo niet met wiet.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ah, nvm alles is gewoon normaal blijkbaar?quote:Yea that totally used to happen to me in my earlier days. I used to call it "the strobe light effect" where if I relax my eyes, my vision would start to get a little shifty and blurry, my peripherals would start to get a little sketchy, and my rods and cones would just kinda "unfocus" and soon enough I would start to feel a little wobble and things would start flashing. One time I even unfocused my eyes and saw trippy patterns overlapping on my vision, it was very strange.Dit -- Parkiet is mijn papa
Nee het is niet normaalquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:44 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah, nvm alles is gewoon normaal blijkbaar?.
![]()
Mdma hallucinaties zijn de mooiste.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neen heb alleen 1x gehad toen ik veel mdma op had en toen een hit van de bong nam ik wel ging hallucineren ja, maar dat was de combinatie daar van. Ja dood onderuitgezakt zijn omdat je gewoon knetterstoned bent en niet op wilt staan, niet dood als in je dood voelen
Elke dag wel.quote:
Hoezo?Plofjes?quote:Maar meerdere mensen op het internet leggen het precies uit zoals ik het had?quote:
Lichtflitsen, blurry&shifty vision.Dit -- Parkiet is mijn papa
Nooit op of gewoon nooit hallucinaties van gehad?quote:If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
quote:Ik ook niet.
Ik wil ook een keer hallucineren, wedden dat je dan helemaal op een andere manier gaat nadenken enzo, echt vet lijkt me dat.Dit -- Parkiet is mijn papa
Hoe weet je dat die mensen niet ook een psychische aandoening hebben zonder dat ze het weten?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:49 schreef Unscrewed het volgende:
Maar meerdere mensen op het internet leggen het precies uit zoals ik het had?
Lichtflitsen, blurry&shifty vision.![]()
![]()
Nooit op.. Ben nog best wel maagd qua verschillende drugsquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Nooit op of gewoon nooit hallucinaties van gehad?
Ritalin
net 1.5 uur supergefocust geleerd, zometeen nog 1.5 uur
Deze shit redt mijn studieHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Hallucineren op wiet kán, maar nooit zo realistisch en heftig als op sterkere middelen. Toen ik voor het eerst shopwiet in mn bong rookte (normaal had ik crappy thuisteelt) heb ik audio-hallucinaties gehad. Ik hoorde mn eigen gedachtenstem en kon zelf bepalen wat ik hoorde. Verder heb ik wel eens dat als het schemerig is en ik heel stoned ben, naar 1 punt blijf staren waarna het ergens anders op lijkt dan wat het eigenlijk is, maar dit noem ik niet echt hallucineren.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik kan het wel aanraden. Ik zeg het tegen iedereen, als er 1 drug is naast wiet en alcohol die je eigenlijk wel eens een keer moet doen is het mdma.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:49 schreef Olment het volgende:
[..]
Nooit op.. Ben nog best wel maagd qua verschillende drugsHehe kan me voorstellen dat je dan wel denkt "fuck deze shitquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Deze was wel kut,m'n netvlies werkte niet meer goed, ik zag de wereld schuin.
".
Maar ik snap nog steeds niet wat je bedoeld met een psychische aandoening die getriggerd word door wiet..quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe weet je dat die mensen niet ook een psychische aandoening hebben zonder dat ze het weten?
Je bedoeld dat ik eigenlijk gek in mijn hoofd ben, maar dat het 'verstopt is' zeg maar, en als ik wiet smoke dat het 'actief' word?
Ja precies dat, al wil ik je niet gek noemenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar ik snap nog steeds niet wat je bedoeld met een psychische aandoening die getriggerd word door wiet..
Je bedoeld dat ik eigenlijk gek in mijn hoofd ben, maar dat het 'verstopt is' zeg maar, en als ik wiet smoke dat het 'actief' word?![]()
![]()
JAquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar ik snap nog steeds niet wat je bedoeld met een psychische aandoening die getriggerd word door wiet..
Je bedoeld dat ik eigenlijk gek in mijn hoofd ben, maar dat het 'verstopt is' zeg maar, en als ik wiet smoke dat het 'actief' word?althans, zwart/wit
Mwah mdma hallucinaties zijn vrij betekenisloos hoor. Brillen zien komt vaak voor, hekken ook, heb ook meermaals gehad dat jongens in meisjes veranderden doordat ze een capuchon op hadden die ik voor lang haar aanzag en meer van dat soort dingetjes. De mooiste in mijn geval was dat ik voor me uit zat te staren en 2 getekende poppetjes op elkaar af zag vliegen alsof ze gingen vechten, maar het leek telkens teruggespoeld te worden voor ze daadwerkelijk gingen vechten. Wat bleek? Het waren gewoon 2 bomen die heen en weer aan het wiegen waren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ik ook niet.
Ik wil ook een keer hallucineren, wedden dat je dan helemaal op een andere manier gaat nadenken enzo, echt vet lijkt me dat.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:57 schreef Piye het volgende:
os hoor. Brillen zien komt vaak voor, hekken ook, heb ook meermaals gehad dat jongens in meisjes veranderden doordat ze een capuchon op hadd![]()
Klinkt echt geniaal.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja precies dat, al wil ik je niet gek noemenErhm.. en welke mental illness heeft deze symptonen:quote:
- Flitsen
- Wazig beeld
- Schokkerig beeld
- Inzakken als je relaxed
Wtf nu ging ik weer langzaam zonder dat ik het door had helemaal onderuit gezakt zitten en met mijn mond wijd open.. omg ik denk dat ik inderdaad gek ben.wtf
Dat brillen zien is wel grappig, en statafels terwijl ze er niet zijn enzoquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Mwah mdma hallucinaties zijn vrij betekenisloos hoor. Brillen zien komt vaak voor, hekken ook, heb ook meermaals gehad dat jongens in meisjes veranderden doordat ze een capuchon op hadden die ik voor lang haar aanzag en meer van dat soort dingetjes. De mooiste in mijn geval was dat ik voor me uit zat te staren en 2 getekende poppetjes op elkaar af zag vliegen alsof ze gingen vechten, maar het leek telkens teruggespoeld te worden voor ze daadwerkelijk gingen vechten. Wat bleek? Het waren gewoon 2 bomen die heen en weer aan het wiegen waren.En dan lantaarnpalen aanzien voor mensen enzo wtf
![]()
![]()
Ach joh, normaal zijn is ook maar kut, troost je maar met die gedachte.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:05 schreef Unscrewed het volgende:
Wtf nu ging ik weer langzaam zonder dat ik het door had helemaal onderuit gezakt zitten en met mijn mond wijd open.. omg ik denk dat ik inderdaad gek ben.wtf
Echte he. Wij liepen een keer door een "bos" met een groepje en aan het eind van die tocht kon ik echt niet met zekerheid zeggen hoeveel mensen we daadwerkelijk waren tegengekomen en hoeveel mensen ik me had ingebeeld.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat brillen zien is wel grappig, en statafels terwijl ze er niet zijn enzoEn dan lantaarnpalen aanzien voor mensen enzo wtf
Nee man ik meen het. Ook trekken sommige spieren zich randomly samen waardoor bv. opeens mijn been schokt. Ugh wat zou ik doen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:08 schreef Piye het volgende:
[..]
Ach joh, normaal zijn is ook maar kut, troost je maar met die gedachte.Dit -- Parkiet is mijn papa
Tsja je hebt het alleen als je stoned bent toch? Dan zou ik me niet al te druk maken. Het klinkt sowieso niet als een psychose of zoiets.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee man ik meen het. Ook trekken sommige spieren zich randomly samen waardoor bv. opeens mijn been schokt. Ugh wat zou ik doen.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Nee, ik heb het op dit moment (wat je net quotte) en dit:quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Tsja je hebt het alleen als je stoned bent toch? Dan zou ik me niet al te druk maken. Het klinkt sowieso niet als een psychose of zoiets.
En die shifty/blurry view.
Alleen het flitsen niet.Dit -- Parkiet is mijn papa
je gaat dood je hebt nog 7 dagen te leven vanaf nu.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, ik heb het op dit moment (wat je net quotte) en dit:
[ afbeelding ]
Alleen het flitsen niet.![]()
Ik maak niet eens een grapje. :\
Ben best bezorgd, deze shit heb ik nog nooit gehad.Dit -- Parkiet is mijn papa
Morgen effe 1.5 uur in Emmen racen. En dan Praktijk examen aanvragen.Ja 25 en nog geen rijbewijs...
inB4 HAHAHA ....
Ook in moeilijke tijden.![]()
Dan moet je misschien even een afspraak maken met de huisarts of zo?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, ik heb het op dit moment (wat je net quotte) en dit:
[ afbeelding ]
Alleen het flitsen niet.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ik kijk wel of ik het morgen nog heb, dan ga ik wel naar de huisarts...kut.. morgen werk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan moet je misschien even een afspraak maken met de huisarts of zo?
Huisartsen hebben zwijgplicht, toch?
dat lijkt me beetje drastisch, zou niet verder blowen zolang je dit nog hebt iigquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik kijk wel of ik het morgen nog heb, dan ga ik wel naar de huisarts...kut.. morgen werk.
Huisartsen hebben zwijgplicht, toch?![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Schizophreniaquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:53 schreef Studeur het volgende:
Hallucineren op wiet kán, maar nooit zo realistisch en heftig als op sterkere middelen. Toen ik voor het eerst shopwiet in mn bong rookte (normaal had ik crappy thuisteelt) heb ik audio-hallucinaties gehad. Ik hoorde mn eigen gedachtenstem en kon zelf bepalen wat ik hoorde. Verder heb ik wel eens dat als het schemerig is en ik heel stoned ben, naar 1 punt blijf staren waarna het ergens anders op lijkt dan wat het eigenlijk is, maar dit noem ik niet echt hallucineren.
Okay.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dat lijkt me beetje drastisch, zou niet verder blowen zolang je dit nog hebt iig
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik kijk wel of ik het morgen nog heb, dan ga ik wel naar de huisarts...kut.. morgen werk.
Huisartsen hebben zwijgplicht, toch?Dat sowieso niet nee, maar de reden dat ik het zeg is vooral vanwege die blurry view, kan ook gewoon wat aan z'n ogen zijn naast het feit dat hij gewoon een beetje doorgeblowd is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dat lijkt me beetje drastisch, zou niet verder blowen zolang je dit nog hebt iig
Misschien was het niet al slim om te smoken terwijl ik de dagen daarvoor al echt ge-overdosed had.Ik stop wel voor een weekje.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Godverdomme dit meen je nietm'n telefoonscherm doet het niet meer IO@U!*(#(@( GODVERTYFUS
Wat werkt er dan niet, of gaat ie helemaal niet meer aan?
Wat deed je toen het gebeurde en welke telefoon heb je?
Misschien kan ik je helpen.![]()
(weet veel van telefoons)
moet je de telefoons wel kunnen zienquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Wat werkt er dan niet, of gaat ie helemaal niet meer aan?
![]()
Hoeft niet altijd.quote:
waterschade denk ik, zat in mn zak tijdens die hoosbuiquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Wat werkt er dan niet, of gaat ie helemaal niet meer aan?
![]()
Je hebt hem toch niet meerdere keren proberen aan te doen of aangelaten terwijl er water inzat he?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
waterschade denk ik, zat in mn zak tijdens die hoosbui
1. Batterij, simkaart, sd kaart, etc eruit en maak deze droog.
2. Maak de hele telefoon droog.
3. Stop je telefoon, batterij, etc in een pot met ongekookte, droge, witte rijst en haal hem eruit na een dag of 2.
Rijst neemt het water op en tellie doet het weer.Dit -- Parkiet is mijn papa
Heb ik wel gedaan dus dat aan en uitzettenquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je hebt hem toch niet meerdere keren proberen aan te doen of aangelaten terwijl er water inzat he?
1. Batterij, simkaart, sd kaart, etc eruit en maak deze droog.
2. Maak de hele telefoon droog.
3. Stop je telefoon, batterij, etc in een pot met ongekookte, droge, witte rijst en haal hem eruit na een dag of 2.
Rijst neemt het water op en tellie doet het weer.![]()
![]()
Ik weet het.. eerste instinct.. maar is eigenlijk fataal voor je phone.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik wel gedaan dus dat aan en uitzetten
Maar je kan alsnog proberen wat ik zei, als je geluk hebt is er geen kortsluiting geweest.Dit -- Parkiet is mijn papa
Nou zegmaar als ik ontgrendelen en vergrendelen deed zag ik het scherm voor 1 sec. Dus helemaal kapoet is ie niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik weet het.. eerste instinct.. maar is eigenlijk fataal voor je phone.
Maar je kan alsnog proberen wat ik zei, als je geluk hebt is er geen kortsluiting geweest.![]()
Ah, maar ik heb ook een vrij grote penis.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou zegmaar als ik ontgrendelen en vergrendelen deed zag ik het scherm voor 1 sec. Dus helemaal kapoet is ie niet.Dit -- Parkiet is mijn papa
good for youquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah, maar ik heb ook een vrij grote penis.![]()
![]()
Inderdaad. Heb zelf ook een keer gehad dat ik m'n telefoon in het water had laten vallen. Toen heb ik zo'n beetje gedaan wat jij zei, alleen heb ik 'm op de verwarming gelegd in plaats van in de rijst, en hij deed het weer gewoon.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik weet het.. eerste instinct.. maar is eigenlijk fataal voor je phone.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
quote:Stiekem vind je het wel leuk.
![]()
Precies.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb zelf ook een keer gehad dat ik m'n telefoon in het water had laten vallen. Toen heb ik zo'n beetje gedaan wat jij zei, alleen heb ik 'm op de verwarming gelegd in plaats van in de rijst, en hij deed het weer gewoon.
![]()
Seks in de vorm van muziek.
Daar ben ik best goed in, he?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Jouw UN kan beter dubbelposter zijn:')![]()
Die clip is ook wel lachen.quote:
Precies.quote:
Hey, misschien als ik enorm dronken word, gaat dat kut (place-bo?) effect weg?Dit -- Parkiet is mijn papa
Oke.quote:
Even kijken straks als mijn ouders weg zijn of ik nog wijn uit de koelkast kan jatten.
(Mag niet hun drank drinken want is alleen voor goeie gelegenheden)
In je eentje drinken? Daar vind ik nou echt niks aan.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ik ook niet, maar wil alles proberen om dit te fixen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:40 schreef Piye het volgende:
In je eentje drinken? Daar vind ik nou echt niks aan.
"If I could change I would
Take back the pain I would
Retrace every wrong move that I made I would
If I could
Stand up and take the blame I would
If I could take all the shame to the grave
Just washing it aside
All of the helplessness inside
Pretending I don't feel misplaced
Is so much simpler than change
It's easier to run
Replacing this pain with something numb
It's so much easier to go
Than face all this pain here all alone"
Ik hou opeens echt weer van LP.
Jeugdherinneringen.
Wow! Mensen met Android, download dit:
https://play.google.com/s(...)anVpY2VkZWZlbmRlciJd
Ik zweer het, je battery life increased zeker 10x.Dit -- Parkiet is mijn papa
hoop echt dat ie het weer gaat doen jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb zelf ook een keer gehad dat ik m'n telefoon in het water had laten vallen. Toen heb ik zo'n beetje gedaan wat jij zei, alleen heb ik 'm op de verwarming gelegd in plaats van in de rijst, en hij deed het weer gewoon.geen geld om die shit te laten repareren, er komt ook nog een boete aan enz
![]()
![]()
Stel je voor, hè..
Je koopt een keer een SUPER lekkere pizza (Turkish Style ofzo) voor jezelf, zo eentje waar je 's nachts je bed voor uit zou komen. Maarja, als je alleen een pizza voor jezelf koopt is dat een beetje lullig voor je vader, dus je belt hem op om te vragen welke pizza hij zou willen. Je vader kiest salami. Zo eindigen er 2 pizza's, één voor ieder, in de vriezer.
Je komt er wegens omstandigheden alleen niet aan toe om die 2 pizza's dezelfde avond op te eten, en daarna raken ze een beetje in de vergetelheid.
Nu kom je 's avonds vrij laat thuis na een lange, zware werkdag. Je maag rammelt van de honger, je hebt tenslotte nauwelijks iets gegeten vandaag. Je had op werk al bedacht dat je die Turkish Style pizza nog in de vriezer had liggen. Dus je kijkt al uit naar die SUPER lekkere pizza die je een tijdje terug voor jezelf hebt gekocht.
Je treft je vader in de huiskamer aan, en vraagt hem of hij al wat gegeten heeft. Je denkt 'tsja, dan kan ik gelijk zijn salami pizza erin doen als hij ook trek heeft'.
Vader antwoordt; "Ja, ik heb pizza gegeten."
Je adem stokt even.
"... Welke pizza?"
...
"Één of andere Turkish Style..."
....
........
...............
RRRAAAAAAAAGGGEEEEEEEEEE![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 12-04-2013 22:04:20 ]Fuck the EBU.![]()
loooooolquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:53 schreef Moira. het volgende:
Stel je voor, hè..
Je koopt een keer een SUPER lekkere pizza (Turkish Style ofzo) voor jezelf, zo eentje waar je 's nachts je bed voor uit zou komen. Maarja, als je alleen een pizza voor jezelf koopt is dat een beetje lullig voor je vader, dus je belt hem op om te vragen welke pizza hij zou willen. Je vader kiest salami. Zo eindigen er 2 pizza's, één voor ieder, in de vriezer.
Je komt er wegens omstandigheden alleen niet aan toe om die 2 pizza's dezelfde avond op te eten, en daarna raken ze een beetje in de vergetelheid.
Nu kom je 's avonds vrij laat thuis na een lange, zware werkdag. Je maag rammelt van de honger, je hebt tenslotte nauwelijks iets gegeten vandaag. Je had op werk al bedacht dat je die Turkish Style pizza nog in de vriezer had liggen. Dus je kijkt al uit naar die SUPER lekker pizza die je een tijdje terug voor jezelf hebt gekocht.
Je treft je vader in de huiskamer aan, en vraagt hem of hij al wat gegeten heeft. Je denkt 'tsja, dan kan ik gelijk zijn salami pizza erin doen als hij ook trek heeft'.
Vader antwoordt; "Ja, ik heb pizza gegeten."
Je adem stokt even.
"... Welke pizza?"
...
"Één of andere Turkish Style..."
....
........
...............
RRRAAAAAAAAGGGEEEEEEEEEE![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Ik hou van jouw vader.
Iedereen houdt van mijn vaderquote:
Maar God, oh God, wat kan het soms vreselijk zijn om met hem te moeten levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Iedereen houdt van mijn vader
Maar God, oh God, wat kan het soms vreselijk zijn om met hem te moeten levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaders
Alles.quote:
Maaruh... wie zit er hier allemaal in een relatie op dit moment?Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik kan iig niet zeggen dat ik vrijuit hosselbaar benquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:13 schreef Unscrewed het volgende:
Maaruh... wie zit er hier allemaal in een relatie op dit moment?
Fuck the EBU.![]()
Die gozert blijft ook maar doorgaan met dubbelposten xd
Koekebakker, waarom klik je niet gewoon op je bericht aanpassen ?Ook in moeilijke tijden.![]()
Ik wil eigen posts en posts waarin ik iemand/meerdere quote gescheiden houden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Die gozert blijft ook maar doorgaan met dubbelposten xd
Koekebakker, waarom klik je niet gewoon op je bericht aanpassen ?
Nee, vind ik gewoon fijn voor mezelf.
En ik weet hoe mensen lezen.Dit -- Parkiet is mijn papa
Mja als die tweede post niks met die daarvoor te maken heeft vind ik het wel zo handig
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Anders worden we geel voor onze ogen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Mja als die tweede post niks met die daarvoor te maken heeft vind ik het wel zo handig
Het moet juist groen zijn.Ook in moeilijke tijden.![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Mja als die tweede post niks met die daarvoor te maken heeft vind ik het wel zo handigDit -- Parkiet is mijn papa
Aha boetes kan ik over meepraten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hoop echt dat ie het weer gaat doen jageen geld om die shit te laten repareren, er komt ook nog een boete aan enz
Al is er nog een kleine kans dat ik ze niet binnen krijg. En 1 ervan ga ik sowieso aanvechten.
Ik krijg ook nog een boete van NS die ik ga aanvechten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha boetes kan ik over meepraten.
Al is er nog een kleine kans dat ik ze niet binnen krijg. En 1 ervan ga ik sowieso aanvechten.
[ afbeelding ]
Zou hem een week geleden al moeten hebben..Dit -- Parkiet is mijn papa
haha hoiquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:45 schreef Onorgineel het volgende:
Haha goedenavond![]()
groetjes, morgen 6 uur werken doei![]()
![]()
![]()
vlavlekDit -- Parkiet is mijn papa
Mensen, ik ga slaapjes doen.
Doei doei![]()
kijk aan, een goed topic voor een vrijdagavond. gr gr dan maar. Iemand nog een goeden liedjestip? Ik zou zelf deze onder algemene kennis willen stellen:
![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:11 schreef tarantism het volgende:
kijk aan, een goed topic voor een vrijdagavond. gr gr dan maar. Iemand nog een goeden liedjestip? Ik zou zelf deze onder algemene kennis willen stellen:![]()
quote:
Er wordt nu macaroni voor me gemaakt (en voor hem zelf natuurlijk). Ik heb zo'n honger!
Verder alles goed hier?Your beauty never ever scared me.![]()
Maak ook maar wat voor mijquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:51 schreef Amarantha het volgende:
Er wordt nu macaroni voor me gemaakt (en voor hem zelf natuurlijk). Ik heb zo'n honger!
Verder alles goed hier?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: