De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha ja, ben ergens wel blij dat onze katten niet buiten komen. Zoveel verhalen gehoord over katten die een muis gevangen hadden en mee naar binnen namen en in het bed van hun baasje legden enzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die TTOp m'n bed heb ik gelukkig nog nooit gehad, meestal komen ze niet verder dan de keukenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha ja, ben ergens wel blij dat onze katten niet buiten komen. Zoveel verhalen gehoord over katten die een muis gevangen hadden en mee naar binnen namen en in het bed van hun baasje legden enz
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:49 schreef Studeur het volgende:
dit onderwerp verdient een topiekje
KLB / Gefaalde dierenreddingen![]()
![]()
quote:quote:Op donderdag 11 april 2013 22:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dude, spoiler.
En dat gezicht herken ik
Kadootje van mijn liefje.dat moeten spoileren.
![]()
![]()
Liefquote:Op donderdag 11 april 2013 22:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Heb je een ander liefje ja?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Mijn cam is te oud of mijn pc te nieuw... tyfustroep..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Awhhquote:Op donderdag 11 april 2013 22:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Draw me like one of your french girls
[ afbeelding ]
Zo lag ze 2 meter van het muizenhoofdje af.Die lijkt op de kat/poes van m'n ex
Fuck the EBU.![]()
Ik Snowballed niet kunnen zienquote:Op donderdag 11 april 2013 22:53 schreef Snowballed het volgende:
Mijn cam is te oud of mijn pc te nieuw... tyfustroep..
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Eigenlijk best wel heldenbeestenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo lag ze 2 meter van het muizenhoofdje af.
Ik laat me niet voor 1 gat vangen....quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik laat me niet voor 1 gat vangen....j ahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
tevens verdomme ik speciaal bier pakken om stoer op te drinken voor de webcam bij tinychat dit dat is er niemand
Ik vind je stoer.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:56 schreef Onorgineel het volgende:
tevens verdomme ik speciaal bier pakken om stoer op te drinken voor de webcam bij tinychat dit dat is er niemand![]()
![]()
ik kom eraanquote:Op donderdag 11 april 2013 22:56 schreef Onorgineel het volgende:
tevens verdomme ik speciaal bier pakken om stoer op te drinken voor de webcam bij tinychat dit dat is er niemandHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Tinychat dus
Tinychat dusTinychat dus
Tinychat dus
Tinychat dus
Tinychat dusTinychat dusTinychat dusTinychat dus
dus
tinychat
oke
kom
allemaal
moira ook
dusHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
mooi poesje heb jequote:Op donderdag 11 april 2013 22:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo lag ze 2 meter van het muizenhoofdje af.![]()
KOM DAN NUquote:Op donderdag 11 april 2013 22:56 schreef Onorgineel het volgende:
tevens verdomme ik speciaal bier pakken om stoer op te drinken voor de webcam bij tinychat dit dat is er niemandHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, die smijt m'n vader dus ook altijd tegen de buitenmuur![]()
![]()
Ja toch? Op zo'n moment kun je eigenlijk juist niks beters doen voor zo'n beestjequote:
Fuck the EBU.![]()
Jep. Als de kat ermee aan de haal gaat is het meestal snel gezien voor zo'n klein diertje.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja toch? Op zo'n moment kun je eigenlijk juist niks beters doen voor zo'n beestje![]()
Ahh ik vind die beestjes altijd zo zieligquote:Op donderdag 11 april 2013 23:14 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jep. Als de kat ermee aan de haal gaat is het meestal snel gezien voor zo'n klein diertje.
Fuck the EBU.![]()
quote:![]()
tc enz..One good thing about music:
Baantjer...quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Veelte skaf voor. Ik chill'm op de bank
met Baantjer![]()
One good thing about music:
Breng me liever wat te eten, sterf van de hongerquote:Op vrijdag 12 april 2013 02:55 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Kan ik het misschien nog keren met een simpele 'ai love joe?'![]()
Daarom Burgerkingquote:Op vrijdag 12 april 2013 02:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Breng me liever wat te eten, sterf van de honger![]()
Die niet open is.![]()
![]()
Kan hooguit een eitje voor je bakken. Met mayo en ketchup.
Tevens nog een stuk of vier pizza's te kiezen.![]()
doe mij maar pizzaquote:Op vrijdag 12 april 2013 02:59 schreef Oerbeer het volgende:
Kan hooguit een eitje voor je bakken. Met mayo en ketchup.
Tevens nog een stuk of vier pizza's te kiezen.![]()
![]()
Allemaal?quote:Op vrijdag 12 april 2013 03:01 schreef Oerbeer het volgende:
Eén met champignon en kaas
Eén met salami en kaas
Eén met mozzarella
Eén met ham bacon kaas en salami.Of anders de middelste 2
![]()
![]()
Het proberen waard wel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 03:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Allemaal?Of anders de middelste 2
![]()
nee, nouja paaseitjes maarquote:Op vrijdag 12 april 2013 03:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Je zal vast wel wat in huis hebben om sneaky te kunnen eten, of niet?![]()
![]()
Alleen maar broodquote:Op vrijdag 12 april 2013 03:10 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Kan mij moeilijk voorstellen dat daar ergens geen verdwaalde pizza in de vriezer ligt.Tevens zou mijn moeder mij vermoorden als ik om 3 uur de oven aan zou zetten
![]()
![]()
Broodquote:Op vrijdag 12 april 2013 03:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Alleen maar broodTevens zou mijn moeder mij vermoorden als ik om 3 uur de oven aan zou zetten
![]()
Van die vieze plakken ranzigheid waar je een dikke laag pasta/pindakaas op smeert
Fuck no. Serieus![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 03:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Brood![]()
Van die vieze plakken ranzigheid waar je een dikke laag pasta/pindakaas op smeert
Fuck no. Serieuswtf gast
brood![]()
![]()
tosti'squote:Op vrijdag 12 april 2013 03:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Brood![]()
Fuck no. Serieus![]()
![]()
honger is voor de kindjes in afrika, zei mijn mama altijdquote:Op vrijdag 12 april 2013 03:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
kan onmogelijk slapen met honger![]()
wat een onzinquote:Op vrijdag 12 april 2013 03:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
honger is voor de kindjes in afrika, zei mijn mama altijd![]()
![]()
Altijd welkom op mijn zolderkamer hè. Dat weet je.quote:Op vrijdag 12 april 2013 03:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
kan onmogelijk slapen met honger![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 03:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, wij hebben trek. Zij hebben honger.
En zo leg ut.![]()
![]()
zo ver wegquote:Op vrijdag 12 april 2013 03:17 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Altijd welkom op mijn zolderkamer hè. Dat weet je.![]()
![]()
Oké, dat is wel waarquote:Op vrijdag 12 april 2013 03:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
alles is ver weg als je in bed ligt![]()
![]()
xb nknOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
His name was always Buddy
And he'd shrug and ask to stay
She'd sigh like Twig the Wonder Kid
And turn her face away
She's uncertain if she likes him
But she knows she really loves him
It's a crash course for the ravers
It's a Drive-in Saturday![]()
Twinkle twinkle little star, why is art so fucking hard.quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:14 schreef Murdera het volgende:
His name was always Buddy
And he'd shrug and ask to stay
She'd sigh like Twig the Wonder Kid
And turn her face away
She's uncertain if she likes him
But she knows she really loves him
It's a crash course for the ravers
It's a Drive-in Saturday
Up above the sky so high, I can't draw the other eye.
Twinkle twinkle little FUCK
Dammit
what the-
I give upOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: