Donderdags om 20:30 uur op Net5quote:Een hele nieuwe reeks van het succesvolle Grenzeloos Verliefd. Deze keer verlaten niet alleen de Nederlandse vrouwen hun thuisland, maar vestigen zich ook buitenlandse liefdes in ons koude kikkerlandje. In beide gevallen is het niet altijd even makkelijk. Een nieuwe cultuur, een ander klimaat, het opbouwen van een nieuw leven. Soms overwint de liefde alle barrières, maar niet altijd.
In het succesvolle Grenzeloos Verliefd emigreren dappere Nederlandse vrouwen naar hun liefde in het buitenland. Ze volgen hun hart en verlaten Nederland om bij hun grote, buitenlandse liefde te gaan wonen. De vrouwen laten alles achter en moeten in het vreemde land zien te wennen aan een heel andere cultuur.
In de nieuwe afleveringen van Grenzeloos Verliefd zijn de liefdesavonturen van Sanne (Zimbabwe), Denice (Brazilië), Hadia (Tunesië), Lotte (Ethiopië/Australiè), Asli (Brazilië), Laurence (Vietnam), Jennifer (Turkije) en Susanne (Nieuw-Zeeland) te zien. Maar niet al deze avonturen spelen zich in het buitenland af. De geliefden van Hadia, Lotte en Laurence immigreren naar Nederland en proberen hier een bestaan op te bouwen. Lukt het de mannen om hun draai te vinden in ons land?
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Zijn dit nou weer nieuwe afleveringen?
Kut, en paar maanden geleden ook al een seizoen gemist kan datkloppen? Half jaar geleden ofzo. Denk dat gaan ze wel herhalen...quote:Op donderdag 11 april 2013 21:36 schreef MissJ het volgende:
[..]vorige week was de 1e nieuwe aflevering.
quote:Denice & Tiago | Brazilië
- April 2013 -
Ola,
Voordat ik naar Brazilië ging heb ik mij natuurlijk goed laten informeren over het verblijven in Brazilië. Een aantal weken geleden zijn we bij de Police Veneral geweest om mijn tijdelijke verblijf te verlengen. Dit kon die dag niet en we moesten elke dag op internet kijken wanneer ik als Nederlander mijn verblijf met 3 maanden kon verlengen. Maar er was nooit een dag dat ik mijn verblijf kon verlengen. Dus paar weken geleden zijn we weer naar de Police Veneral geweest (voor de zoveelste keer) om het dan toch maar weer een keer zo te proberen.
Ze kwamen weer met dezelfde mededeling. We vroegen of ik het ooit wel kon verlengen. Dat kon wel maar de aankomende week niet. Mijn einddatum was die week erop. Dus ze vertelde ook doodleuk dat ik dan maar het land moest verlaten. Ben er nog van overtuigd dat zij mij elke keer verkeerde informatie gaven. Heb dit voordat ik naar Brazilië ging zo goed geïnformeerd! Dus ben hier natuurlijk goed ziek van!
Mijn moeder zou bij mij op vakantie komen voor 2,5 week. Maar ik moest het land opeens uit. Ik kon wel langer blijven maar dan moest ik een boete elke dag betalen. Ben een tijd in Brazilië heel ziek geweest en daarom hebben we besloten dat mijn moeder haar ticket ging annuleren en ik terug ging naar Nederland. Dat tripje door Brazilië gaat zeker een andere keer plaatsvinden.
Op dit moment ben ik in Nederland en Tiago is in Brazilië. Het is toch allemaal verschrikkelijk! Tja... en nu... dat is een hele goede vraag. Ik ging natuurlijk in een land wonen waar ik nog nooit was geweest. Dat is al wel vrij bijzonder. Ben er wel achtergekomen dat het leven daar toch totaal anders is als ik een beetje in gedachten had. Ben daar ook vaak ziek geweest en ben mezelf ook goed tegenkomen. Op dit moment zeg ik, ik wil niet meer in Brazilië wonen. Daarom is Tiago aan het kijken of hij weer naar Portugal kan gaan omdat hij Portugal toch wel heel erg mist. De plannen zijn allemaal nog niet helemaal concreet. Alles kan nog veranderen! Tussen Tiago en mij gaat het super! Ook al zijn we weer een heel eind van elkaar vandaan. Wij kunnen inmiddels alles aan
Liefs Denice
quote:3. Hadia & Khemaies
donderdag 18 april 2013 om 20:30 uur
In deze aflevering komt de geliefde van een Nederlandse vrouw naar ons land in plaats van andersom. Hadia is half Tunesisch en heeft in Tunesië gewerkt als reisleidster. Ze kwam hierdoor wekelijks in een grote discotheek waar Khemaies beveiliger was. Hij was anders dan de andere mannen en daarom viel Hadia vol voor hem. Na een lange en mooie tijd samen in Tunesië, waarin ze zelfs trouwden, besloot Hadia terug te keren naar Nederland. Ze voelde zich niet meer thuis in het veranderde Tunesië. Khemaies is sindsdien bezig met het verkrijgen van een visum voor onbepaalde tijd. Tot die tijd komt hij naar Nederland om bij Hadia te zijn, maar zij is veel aan het werk.
Heej dat is bij het Max Euwe Plein.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:55 schreef MissJ het volgende:
en nog een foto:
[ afbeelding ]
die kerel lijkt me echt onwijs lang? Zeker voor een Tunesiër
ja zie je, ik dacht het al te herkennenquote:Op donderdag 18 april 2013 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej dat is bij het Max Euwe Plein.
Oeh! Leukquote:Op donderdag 11 april 2013 21:36 schreef MissJ het volgende:
[..]vorige week was de 1e nieuwe aflevering.
Ja met die dikke in Afrikaquote:Op donderdag 18 april 2013 19:55 schreef Mylene het volgende:
Twee weken terug was toch de eerste aflevering van het nieuwe seizoen?
je hebt er 2 gemistquote:Op donderdag 18 april 2013 19:02 schreef lily het volgende:
Oh jee, zijn er nieuwe afleveringen? Dus ik heb er al 1 gemist?
Nou ja, vanavond kijken dus
is weer eens wat anders, ben benieuwd.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
Andersom dit keer, hij komt naar Nederland.
een jaarquote:
STom he?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
KUT alweer te laat!! Zit ik verdomme fokking 2 voor 12 te kijken!! DAMN!!
quote:
Nee hij komt hier naartoe. Tijdens de onrust zat zij daar inderdaad.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]Dus zij gaat naar Tunesie? Wanneer is dit ongeveer? Qua onrust in Tunesie enzo...
Ok, is weer eens wat anders... Alhoewel.... grote kans dat het hem om een visum gaat....quote:Op donderdag 18 april 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hij komt hier naartoe. Tijdens de onrust zat zij daar inderdaad.
Hij LIJKT me wel sympathiek en echt verliefd. Maar ja, je weet het niet inderdaad.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ok, is weer eens wat anders... Alhoewel.... grote kans dat het hem om een visum gaat....
Wel een mooi meiske trouwens.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij LIJKT me wel sympathiek en echt verliefd. Maar ja, je weet het niet inderdaad.
We wachten het nog even af. ..... ik heb al heel veel meegemaakt in GV...quote:Op donderdag 18 april 2013 20:58 schreef Starlie het volgende:
Hmmm niet alle Tunesische mannen zijn eikels dus!
Ja, ja, verdedig hem maar...zeker omdat je hem stiekem ook knap vind he?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:05 schreef Karina het volgende:
Dat is alleen in Nederland fout. Verder is het gewoon een boksmerk. Weet hij veel.
Neuh niet echt mijn type. Maar het is gewoon zo.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, ja, verdedig hem maar...zeker omdat je hem stiekem ook knap vind he?![]()
Nee, ik ben niet velours
Tot de onrusten wel in ieder geval.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
Veilig leventje in Tunesie?? WTF!
Ook niet hoor... geheime politie enzo.. onrusten ontstonden niet voor niets... maar dat is een ander topic...quote:Op donderdag 18 april 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Tot de onrusten wel in ieder geval.
Die snap ik ff niet... please explainquote:
Tja misschien had hij daar niet zoveel last van, als sportschoolleraar.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ook niet hoor... geheime politie enzo.. onrusten ontstonden niet voor niets... maar dat is een ander topic...
Ja die ja!!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die snap ik ff niet... please explain
Edit: ohw, die hondjes....![]()
Ok, ach ik zeg altijd maar: "a dirty mind is a joy forever"quote:
Klopt, goede uitspraak eigenlijk alquote:Op donderdag 18 april 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
Hij doet wel zijn best om Nederlands te lerenGaat al redelijk.
Er zijn mensen die gewoon tv kijken zonder te posten hequote:Op donderdag 18 april 2013 21:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Je komt net kijken...
Preciesquote:Op donderdag 18 april 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zijn mensen die gewoon tv kijken zonder te posten he
Dat KAN toch niet!!! Ons een beetje alleen laten hier!!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zijn mensen die gewoon tv kijken zonder te posten he
Schandalig niet?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat KAN toch niet!!! Ons een beetje alleen laten hier!!![]()
[/quote]mods die elkaar de hand boven het hoofd houdenquote:[..]
Schandalig niet?
Anders zien mensen zijn vetquote:Op donderdag 18 april 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
Hij heeft wel veel kleren aan bij dat sporten.
dat viel mij ook al opquote:
Eigen flat.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wonen ze trouwens thuis of zoww.....? (ok, heb ik nu pas door...)
ze hebben een eigen huisJE (whehe ik zei huisjequote:Op donderdag 18 april 2013 21:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wonen ze trouwens thuis bij pa en ma of zoww.....? (ok, heb ik nu pas door...)
ok..... zo vaak een shot van pa in de uitzending...quote:
ja zekers!quote:
vriendjespolitiek, dat telt nietquote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef MissJ het volgende:
respect voor hem dat hij zo snel werk heeft gevonden
Volgens mij ben jij er meer mee bezig dan wij.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gadver.... een bodybuilder..... vandaar dat jullie bitches hem uit de kleren willen hebben....
Met wie heeft zij daarvoor........... geluncht...quote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
vriendjespolitiek, dat telt niet
ok ok, wel deels omdat zij ook bij die werkgever werkt.. maar toch, heel goed van hem.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
vriendjespolitiek, dat telt niet
HE! Let op wat je zegt he!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij er meer mee bezig dan wij.
ditquote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij er meer mee bezig dan wij.
het is zijn schoonvader, viezerikquote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Met wie heeft zij daarvoor........... geluncht...
Weet ik veel.... daar in de provincie spoken ze van alles uit..quote:Op donderdag 18 april 2013 21:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het is zijn schoonvader, viezerik
quote:
Jammer voor het spektakel in de show, maar goed voor hen!quote:
Eindelijk iemand het gewoon eerlijk zegt..quote:Op donderdag 18 april 2013 21:32 schreef proud_mami het volgende:
Vind die reus best wel een lekker ding.
Uhuhquote:Op donderdag 18 april 2013 21:32 schreef proud_mami het volgende:
Vind die reus best wel een lekker ding.
dat wordt je tochquote:
Uh... ik zie het voor me... wordt nog een hele klus...quote:
je bent ook geen manquote:
Krijg je mannen met oostblok vrouwen en Thailand taferelen. Bij mannen word de indruk nu eenmaal sneller gewekt dat het losers zijn die geen nederlandse meid kunnen krijgen en bij vrouwen word dat meestal gezien als een bewuste keuze om een buitenlandse vriend te nemen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:18 schreef arjan1212 het volgende:
Waarom doen er geen nederlandse mannen mee met dit tv programma?
Dan is de nederlandse maatschappij totaal verrotquote:Op vrijdag 19 april 2013 06:18 schreef shibal het volgende:
[..]
Krijg je mannen met oostblok vrouwen en Thailand taferelen. Bij mannen word de indruk nu eenmaal sneller gewekt dat het losers zijn die geen nederlandse meid kunnen krijgen en bij vrouwen word dat meestal gezien als een bewuste keuze om een buitenlandse vriend te nemen.
http://www.net5.nl/progra(...)/10-jeroen-christinequote:Op vrijdag 19 april 2013 02:18 schreef arjan1212 het volgende:
Waarom doen er geen nederlandse mannen mee met dit tv programma?
Ik krijg alleen een pedobear gevoelquote:
quote:
15!quote:
behalve als ze 13 isquote:Op donderdag 25 april 2013 20:36 schreef Ambipur het volgende:
Volgende week komt mijn vriendinnetje op Grenzeloos Verliefd, mag ik alvast blij zijn..
wit en rijkquote:Op donderdag 25 april 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
Zij had blijkbaar wel genoeg te eten daar in Ethiopie.
hij was 22 toen zij 15 wasquote:
ik denk dat de vader haar vriend ondertussen wel een paar keer gezien heeftquote:Op donderdag 25 april 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
Hij maakt zich druk om het geld? Niet om het feit dat die vriend zijn minderjarige dochter neukt?
ja dan nog.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik denk dat de vader haar vriend ondertussen wel een paar keer gezien heeft
17, tsja, wat wil je doen als vader, het is niet meer 12quote:
Dat is wel zo, maar ja, toen was ze nog 15.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
17, tsja, wat wil je doen als vader, het is niet meer 12
Hij heeft een baan.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:47 schreef Injetta het volgende:
Waar gaan ze van leven? Hij is Australier en zij pas 17 jaar en zit blijkbaar nog op school. Hoe gaan ze hun huis en leven betalen?
Waar zijn die ouders?
dat betekend niet automatisch dat hij haar springt voor de ogen van haar vaderquote:Op donderdag 25 april 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar ja, toen was ze nog 15.
Nee maar die vader weet heus wel dat hij dat doet als pa niet kijkt.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat betekend niet automatisch dat hij haar springt voor de ogen van haar vader
Als vader kan je dat nog best controleren en wat wil je anders doen als vader, het verbieden?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar die vader weet heus wel dat hij dat doet als pa niet kijkt.
Papa en mama, ze geven haar 700 euro in de maand en die gozer betaalt huur of betaalt alle vaste lastenquote:Op donderdag 25 april 2013 20:47 schreef Injetta het volgende:
Waar gaan ze van leven? Hij is Australier en zij pas 17 jaar en zit blijkbaar nog op school. Hoe gaan ze hun huis en leven betalen?
Waar zijn die ouders?
Nee daar houden, kind van 17 gaat echt niet terug naar Nederland zonder hulpquote:Op donderdag 25 april 2013 20:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Als vader kan je dat nog best controleren en wat wil je anders doen als vader, het verbieden?
je kan dat kind natuurlijk weer naar afrika meenemen
_0_quote:Op donderdag 25 april 2013 21:02 schreef Starlie het volgende:
O ja pannenkoeken s'ochtends, nu begrijp ik die kont...
Niks mis mee toch?quote:
17quote:Op donderdag 25 april 2013 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
Ik val er net in. Hoe oud is dat meisje?
Ik ook. Ongemakkelijk gevoel krijg ik er bij.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:07 schreef mootie het volgende:
Meh, ik vind het ietwat pijnlijk om te zien.
vind ik ook. Zij is echt nog een kind en hij volwassen. Beetje ongelijkwaardige relatie lijkt me.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:07 schreef mootie het volgende:
Meh, ik vind het ietwat pijnlijk om te zien.
Weinig meisjes van haar leeftijd die het haar nadoen. Huis runnen, vwo6 afmaken met je familie op 8000km.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze komt heel wat jonger over. Onzeker.
Maar waarom is ze dan naar Nederland gegaan? Had ze toch ook daar kunnen blijven?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Weinig meisjes van haar leeftijd die het haar nadoen. Huis runnen, vwo6 afmaken met je familie op 8000km.
Ze zal best hulp hebben van d'r tante en haar ouders maar dan nog
Trekt wel bij als ze dadelijk naar uni of conservatorium gaatquote:Op donderdag 25 april 2013 21:09 schreef MissJ het volgende:
[..]
vind ik ook. Zij is echt nog een kind en hij volwassen. Beetje ongelijkwaardige relatie lijkt me.
Ouders vonden Nederland beter voor d'rquote:Op donderdag 25 april 2013 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar waarom is ze dan naar Nederland gegaan? Had ze toch ook daar kunnen blijven?
niks te doen in Somalië en gepestquote:Op donderdag 25 april 2013 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar waarom is ze dan naar Nederland gegaan? Had ze toch ook daar kunnen blijven?
Dan had ze ook bij haar tante kunnen gaan wonen toch? Waarom meteen in een relatie storten.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ouders vonden Nederland beter voor d'r
Wutquote:Op donderdag 25 april 2013 21:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Is die griet wel helemaal goed in haar bovenkamer? .. lijkt wel alsof ze een steekje mist, het neigt zelfs lichtjes tegen down aan. En die gozer is een viezerik, als ie zijn bril opheeft doet ie me aan Dutroux denken. Onbegrijpelijk dat de ouders hierin meegaan.
Dat was een goede optie lijkt me, maar dat huis hadden ze toch overquote:Op donderdag 25 april 2013 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan had ze ook bij haar tante kunnen gaan wonen toch? Waarom meteen in een relatie storten.
Gek hè?quote:
Ik vind het zielig.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat was een goede optie lijkt me, maar dat huis hadden ze toch over
Ik denk eigenlijk niet dat ze het gaat redden.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Weinig meisjes van haar leeftijd die het haar nadoen. Huis runnen, vwo6 afmaken met je familie op 8000km.
Ze zal best hulp hebben van d'r tante en haar ouders maar dan nog
Is haar keuze, wel fijn als je ouders die optie bieden. Ze heeft gelukquote:
Ze is erg verwend en vindt het best moeilijk om zonder personeel alles te regelen en te doen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is haar keuze, wel fijn als je ouders die optie bieden. Ze heeft geluk
Oh jee. Hup naar BNWquote:Op donderdag 25 april 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
Hij heeft een driehoekje op zjin hoofd.
Ongetwijfeld maar dat huis hadden ze toch al wslquote:Op donderdag 25 april 2013 21:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Wie heeft dat huis eigenlijk ingericht voor hun? Ook pa en ma?
ja, lang je adem inhoudenquote:Op donderdag 25 april 2013 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Donald je bent blauw geworden
dat wil je toch ook niet als je 25 bentquote:Op donderdag 25 april 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
Zit hij daar met die puisterige pubers.
Because dat is hip you know!quote:Op donderdag 25 april 2013 21:27 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom praten die meiden allemaal engels?
deed ze ook tegen de juf, dus zal wel een internationale school zijnquote:Op donderdag 25 april 2013 21:27 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom praten die meiden allemaal engels?
Nee daarom. Kijken hoe lang hij dat nog leuk vindt.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat wil je toch ook niet als je 25 bent
Ja maar wat ziet hij in haar? Ik vind het een beetje ongezond van die gozer eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:27 schreef Buitendam het volgende:
Eigenlijk wel terecht dat zij zo'n gebruik maakt van dat weekdier met z'n driehoekskapsel.
Werkt wsl heel vroeg, brengt zijn wijf naar school, gaat los en gaat om 4 uur pittenquote:Op donderdag 25 april 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
Zit hij daar met die puisterige pubers.
Ja, natuurlijk. Wie laat zich daar nu voor lenen, man. Strik lekker zelf je schoenenquote:Op donderdag 25 april 2013 21:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja maar wat ziet hij in haar? Ik vind het een beetje ongezond van die gozer eerlijk gezegd.
daar ga jequote:Op donderdag 25 april 2013 21:29 schreef Strolie75 het volgende:
Die baan is niks geworden geloof ik?
of hij is gewoon nog niet zo oud in zijn koppiequote:Op donderdag 25 april 2013 21:29 schreef mootie het volgende:
Dat moet toch heel maf voelen. Als 25-jarige moeten omgaan met 17/18-jarigen. Daar zit zo'n gat tussen qua volwassenheid.
Mwoah...quote:Op donderdag 25 april 2013 21:29 schreef mootie het volgende:
Dat moet toch heel maf voelen. Als 25-jarige moeten omgaan met 17/18-jarigen. Daar zit zo'n gat tussen qua volwassenheid.
niet zo negatief, jouw eerste baantje verdiende je ook geen tonnen meequote:Op donderdag 25 april 2013 21:30 schreef Buitendam het volgende:
Loonstrook van 11,36. Wat ga je in Godsnaam met al dat geld doen?
Trekt wel bij als zij naar de uni gaatquote:Op donderdag 25 april 2013 21:29 schreef mootie het volgende:
Ik vind hem bijzonder vaderlijk. *ril*quote:Op donderdag 25 april 2013 21:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
of hij is gewoon nog niet zo oud in zijn koppie
Wel.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
niet zo negatief, jouw eerste baantje verdiende je ook geen tonnen mee
Uni? Ik weet niet hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 21:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Trekt wel bij als zij naar de uni gaat
Baas!quote:Op donderdag 25 april 2013 21:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wel.
Ik heb Fok aan Danny verkocht.
Heeft vast vwo gedaanquote:
Min loon voor een 17 jarige, 450 netto of zo?quote:
Niet fantastischquote:Op donderdag 25 april 2013 21:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Min loon voor een 17 jarige, 450 netto of zo?
Ook niet slecht, toch lekker 200 euro in de maand extra hebben om wat kleren, make-up en meer nutteloze girlie stuff te kopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |