behalve als ze 13 isquote:Op donderdag 25 april 2013 20:36 schreef Ambipur het volgende:
Volgende week komt mijn vriendinnetje op Grenzeloos Verliefd, mag ik alvast blij zijn..
wit en rijkquote:Op donderdag 25 april 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
Zij had blijkbaar wel genoeg te eten daar in Ethiopie.
hij was 22 toen zij 15 wasquote:
ik denk dat de vader haar vriend ondertussen wel een paar keer gezien heeftquote:Op donderdag 25 april 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
Hij maakt zich druk om het geld? Niet om het feit dat die vriend zijn minderjarige dochter neukt?
ja dan nog.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik denk dat de vader haar vriend ondertussen wel een paar keer gezien heeft
17, tsja, wat wil je doen als vader, het is niet meer 12quote:
Dat is wel zo, maar ja, toen was ze nog 15.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
17, tsja, wat wil je doen als vader, het is niet meer 12
Hij heeft een baan.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:47 schreef Injetta het volgende:
Waar gaan ze van leven? Hij is Australier en zij pas 17 jaar en zit blijkbaar nog op school. Hoe gaan ze hun huis en leven betalen?
Waar zijn die ouders?
dat betekend niet automatisch dat hij haar springt voor de ogen van haar vaderquote:Op donderdag 25 april 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar ja, toen was ze nog 15.
Nee maar die vader weet heus wel dat hij dat doet als pa niet kijkt.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat betekend niet automatisch dat hij haar springt voor de ogen van haar vader
Als vader kan je dat nog best controleren en wat wil je anders doen als vader, het verbieden?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar die vader weet heus wel dat hij dat doet als pa niet kijkt.
Papa en mama, ze geven haar 700 euro in de maand en die gozer betaalt huur of betaalt alle vaste lastenquote:Op donderdag 25 april 2013 20:47 schreef Injetta het volgende:
Waar gaan ze van leven? Hij is Australier en zij pas 17 jaar en zit blijkbaar nog op school. Hoe gaan ze hun huis en leven betalen?
Waar zijn die ouders?
Nee daar houden, kind van 17 gaat echt niet terug naar Nederland zonder hulpquote:Op donderdag 25 april 2013 20:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Als vader kan je dat nog best controleren en wat wil je anders doen als vader, het verbieden?
je kan dat kind natuurlijk weer naar afrika meenemen
_0_quote:Op donderdag 25 april 2013 21:02 schreef Starlie het volgende:
O ja pannenkoeken s'ochtends, nu begrijp ik die kont...
Niks mis mee toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |