jij bent toch de koploper..quote:Op donderdag 11 april 2013 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
WelneeDat denken jullie alleen maar
Ik kan er toch niks aan doen dat als ik weg ben jullie niks posten
Met?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik was net te laat volgens mij.
topics stelen doen we hier nietquote:Op donderdag 11 april 2013 21:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik was net te laat volgens mij.
ja dat komt altijdquote:Op donderdag 11 april 2013 21:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik wou laatste post doen en krijg de melding open nieuw topic.
quote:
Jaja weglopen als het moeilijk wordt hè?quote:
Ohjaquote:
Lapo ja. Nu is mijn mooie tekst weg.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met?de lapo?
Je moet ook gwoon wachten met een topic openen..
Welles!quote:
Dealquote:Op donderdag 11 april 2013 21:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaja weglopen als het moeilijk wordt hè?Het volgende topic geef je maar mooi aan mij
quote:
Ahaquote:Op donderdag 11 april 2013 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik had met komkommer en tv als drijfveer als TTMaar Koelkast kwam tussendoor
![]()
dat je het ff weetquote:
quote:
Koenquote:
Ik merk etquote:Op donderdag 11 april 2013 21:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
dat je het ff weet![]()
Wij hebben altijd logische TT's hier
Alleen Zyzz was niet logischquote:
En nog een.#1 ook nog erinquote:Op donderdag 11 april 2013 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen Zyzz was niet logischMaar dat topic werd gekaapt
![]()
![]()
nu is het weer van ons
![]()
![]()
Komkommerquote:
Jaquote:Op donderdag 11 april 2013 21:33 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En nog een.#1 ook nog erin
Maar wat is het ?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen Zyzz was niet logischMaar dat topic werd gekaapt
![]()
![]()
nu is het weer van ons
![]()
![]()
Een of andere lelijke spiermassaquote:Op donderdag 11 april 2013 21:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Maar wat is het ?
Goede vraagquote:Op donderdag 11 april 2013 21:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Maar wat is het ?
een fokkerquote:Op donderdag 11 april 2013 21:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Maar wat is het ?
Hij moet nog z'n ONZ gewoontes los laten en beseffen dat een topic niet binnen de seconde weer open moetquote:Op donderdag 11 april 2013 21:42 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Jij kan het topichunten ook niet laten he
schijnt dat een halsband met stroomstoten daar goed tegen helptquote:Op donderdag 11 april 2013 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij moet nog z'n ONZ gewoontes los laten en beseffen dat een topic niet binnen de seconde weer open moet
Dan moeten we die maar even fixen danquote:Op donderdag 11 april 2013 21:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schijnt dat een halsband met stroomstoten daar goed tegen helpt
jij krijgt de afstandsbedieningquote:Op donderdag 11 april 2013 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan moeten we die maar even fixen dan
quote:
Ik hunt geen topics meer.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:42 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Jij kan het topichunten ook niet laten he
Uhuquote:Op donderdag 11 april 2013 21:47 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik hunt geen topics meer.
Dat blijktquote:Op donderdag 11 april 2013 21:47 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik hunt geen topics meer.
Nou, daar kunnen ze er ook wat van.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij moet nog z'n ONZ gewoontes los laten en beseffen dat een topic niet binnen de seconde weer open moet
Maar het mag evengoed nietquote:Op donderdag 11 april 2013 21:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hunten = meerdere keren achter elkaar.
1x = niet.
quote:
Gezonde-koelkastquote:Op donderdag 11 april 2013 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
UhuDat was te merken
![]()
We gaan je heropvoeden Koelkast![]()
Topichunt danquote:Op donderdag 11 april 2013 21:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hunten = meerdere keren achter elkaar.
1x = niet.
En hoe werkt die?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:53 schreef Ceviche het volgende:
Je kent die 'truc' toch, dan zie je 6 kaarten, dan moet je er een in gedachte nemen, en dan zie je 5 kaarten en dan is jouw kaart toevallig altijd weg.
Op facebook komt die echt te vaak voorbij: 'Freaky shit'
Allemachtig.
Nee die ken ik niet..quote:Op donderdag 11 april 2013 21:53 schreef Ceviche het volgende:
Je kent die 'truc' toch, dan zie je 6 kaarten, dan moet je er een in gedachte nemen, en dan zie je 5 kaarten en dan is jouw kaart toevallig altijd weg.
Allemachtig.
uhm, die kende ik vroeger geloof ikquote:Op donderdag 11 april 2013 21:53 schreef Ceviche het volgende:
Allemachtig.
Oh diequote:
Van brood?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:02 schreef gianni61 het volgende:
echt, die mongolen reclame van de mcdonalds nu.
weet u: onze frietjes zijn gesneden van echte aardappelen.
JA, DOMME KUT, WAAR WIL JE ANDERS FRIET VAN MAKEN
quote:
ik ga meequote:Op donderdag 11 april 2013 22:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, en ik ga ook richting bed trouwens
slaap lekker schatjes en ijskast
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En weltrusten broertjequote:
Slaap zachtquote:Op donderdag 11 april 2013 22:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jah, opeens iedereen weg.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:10 schreef Ceviche het volgende:
Ik ga nog ff dvd'tje kijken, tot morgenavond
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:10 schreef Ceviche het volgende:
Ik ga nog ff dvd'tje kijken, tot morgenavond
Ik slaap lekker alleen vannachtquote:
Of stekker erin laten, of 2e accu laden terwijl deze op gaat en dan wisselen.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koop jij elke keer een nieuwe accu? je weet dat je dat ding vaker dn 1 keer kan opladen he?
Uh jaquote:
Jaquote:Op donderdag 11 april 2013 22:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ow, dan heb je nog 2 uur voor de rest
Ach, eens in de zoveel tijd.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaIk moet m'n bed nog opmaken bijvoorbeeld
![]()
Was je weg?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:18 schreef supersof het volgende:
Sorry dat ik jullie zo lang verlaten had![]()
Ja een paar dagenquote:
Ik heb er zo'n schurfthekel aanquote:Op donderdag 11 april 2013 22:18 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ach, eens in de zoveel tijd.
Sofjequote:Op donderdag 11 april 2013 22:18 schreef supersof het volgende:
Sorry dat ik jullie zo lang verlaten had![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sofje![]()
![]()
We hadden zelfs nog een lok topic gemaakt!Maar daar kwam alleen Cev op af
Hoe gaat ie?quote:
Goed hoorquote:
En daarna opeten?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een hele komkommer naar binnen aan het werken![]()
Komkommerquote:Op donderdag 11 april 2013 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
![]()
En jij?
Ja, maar dat doet de man standaard niet. Ik wel hoor, maar buiten dat.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n schurfthekel aanik ga liever de wc schoonmaken dan dat ik m'n bed moet verschonen
Dat klinkt fout.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
![]()
En jij?
Waarom dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Komkommerik ben nog steeds bezig met mijn avond eten sinds kwart over 8. Ik krijg niks weg
Neuj volgens mij (nog) nietquote:
Wat een onzinquote:Op donderdag 11 april 2013 22:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, maar dat doet de man standaard niet. Ik wel hoor, maar buiten dat.
Oh gewoon geen eetlust?quote:
Ik ga het denk ik naar buiten gooienquote:Op donderdag 11 april 2013 22:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh gewoon geen eetlust?Heb ik ook vaak last van
Maar komkommer kan wel
![]()
![]()
Hoiquote:
Oh slaap lekker danquote:Op donderdag 11 april 2013 22:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou gaan slapen
Kom je morgen ook weer langs?
Ik heb 1x in Milaan gehad dat ik na een kwart pizza niets meer naar binnen kreeg. Ik had wat in m'n mond en ik kon gewoon níet slikken.. Dat dus maar in een servetje gedaanquote:Op donderdag 11 april 2013 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga het denk ik naar buiten gooienanders kom ik beneden en zeggen mn ouders dat ik het op moet eten
woooow, apart verhaalquote:Op donderdag 11 april 2013 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb 1x in Milaan gehad dat ik na een kwart pizza niets meer naar binnen kreeg. Ik had wat in m'n mond en ik kon gewoon níet slikken.. Dat dus maar in een servetje gedaanEn toen wat beleg gegeten want ik had nog wel erg weinig gehad. Dat lukte nog een paar happen en toen ging dat ook niet meer
M'n vriend heeft wel gewoon zijn pizza opgegeten, maar de volgende dag had ik nergens last van en hij is 3 dagen ziek geweest
Jaquote:Op donderdag 11 april 2013 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
woooow, apart verhaalwel zonde dan dat hij ziek was op vakantie
Wow dat personeelquote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaDat was ook echt heel jammer
Zaten we dan in Genève
![]()
gelukkig was het personeel van dat hostel erg behulpzaamZe hebben onze koffers naar boven getild
(ik kon ze niet zo hoog tillen, hij was ziek en er was geen lift
) en ze hadden paracetamol gegeven enzo
Gelukkig was er een keukentje met eigen koelkastkluis daarzo, dus ik kon met behulp van het personeel naar de dichtsbijzijnde supermarkt om wat eten te halen en maken voor vriend
Gelukkig was de eerste dag het ergst en konden we halverwege dag 2 en dag 3 Genève nog even in
Hoor ik koelkast.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaDat was ook echt heel jammer
Zaten we dan in Genève
![]()
gelukkig was het personeel van dat hostel erg behulpzaamZe hebben onze koffers naar boven getild
(ik kon ze niet zo hoog tillen, hij was ziek en er was geen lift
) en ze hadden paracetamol gegeven enzo
Gelukkig was er een keukentje met eigen koelkastkluis daarzo, dus ik kon met behulp van het personeel naar de dichtsbijzijnde supermarkt om wat eten te halen en maken voor vriend
Gelukkig was de eerste dag het ergst en konden we halverwege dag 2 en dag 3 Genève nog even in
Ja ik vond het echt heel tofquote:Op donderdag 11 april 2013 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Wow dat personeelwat behulpzaam zeg
![]()
echt nice! Gelukkig ging het wat beter met hem daarna
2.2*2.8=6.16?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Is er hier trouwens iemand die goed is in m2 bereken?
Heb namelijk een muur van 280cm breed en 220cm hoog, maar daar moet ik dus het aantal m2 van weten voor het kopen van steenstrips.
Koelkastkluisquote:
quote:
Okquote:
Zekersquote:Op donderdag 11 april 2013 23:12 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dit is wel een kwaliteitstopic als ik er even niet ben
Minimaal!quote:Op donderdag 11 april 2013 23:12 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dit is wel een kwaliteitstopic als ik er even niet ben
Jaquote:
Wat is nou laat.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar het wordt ook best wel laat alweer
Bijna middernacht!quote:
Ik moet dus vrijdag en zondag werken.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bijna middernacht!En ik moet vannacht een beetje goed slapen
Want morgen heb ik een kort nachtje en ik moet zaterdag de hele dag werken
Ik zaterdag en zondagquote:Op donderdag 11 april 2013 23:52 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik moet dus vrijdag en zondag werken.
Zondag mooie dag en dan werken.![]()
Knutselen?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik moet maar eens gaan 'knutselen' een keer
Ja, neem het uitgebreid.quote:
Ik heb wel een schaar hierquote:Op donderdag 11 april 2013 23:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, neem het uitgebreid.
Knutselen aan eigen website
Knutselen met mn vriendin
Knutselen aan me zelf.
En er komt geen papier, lijm en schaar aan te pas
dan neem je wat te etenquote:
Nee, denk ik ook nietquote:Op donderdag 11 april 2013 23:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel een schaar hierMaar ik denk niet dat mannen blij worden van scharen bij het 'knutselen'
En van lijm denk ik ook nietquote:
Fijne vrijdagquote:
Gewoon zonder overtrek enzo slapen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:10 schreef essnhills het volgende:
Ik moet nog steeds m'n bed opmaken![]()
Ik denk dat ik maar een slaapzak pak zo
Nee dat ligt niet lekker vind ikquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:11 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Gewoon zonder overtrek enzo slapen?
LUIAARD!!!!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:10 schreef essnhills het volgende:
Ik moet nog steeds m'n bed opmaken![]()
Ik denk dat ik maar een slaapzak pak zo
Jamaar ik HAAT bedden opmakenquote:
Maar daarna heb je een lekker schoon bedquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jamaar ik HAAT bedden opmaken![]()
De laatste keer dat ik dat eigenlijk moest doen ben ik de oven gaan schoonmaken
![]()
ja en dat is heeeel fijn en allesquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar daarna heb je een lekker schoon bed
Denk dat aan het eindresultaatquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja en dat is heeeel fijn en allesVooral net na het douchen, als je een lange dag hebt gehad, helemaal opgefrist, in een schone pyjama en alles in een schoon bed
Maar het blijft een rotklus![]()
Vooral na het vrijen en zoquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar daarna heb je een lekker schoon bed
quote:
Nee, voor het vrijen juistquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:17 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Vooral na het vrijen en zo
Lekker in een schoon bedjequote:
Wel als het aan de kat lagquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker in een schoon bedje
territorium afbakenen enzo
want dat is hard nodig in je eigen bed natuurlijk![]()
Ik heb geen huisdieren!quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Wel als het aan de kat lag
hello Kitty!quote:
quote:
Want daar ben ik niet aanwezig genoeg?quote:
Neequote:Op vrijdag 12 april 2013 00:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Want daar ben ik niet aanwezig genoeg?![]()
Onderbouw je beweringen eens?quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Had 2 topics open staan, nu 1.
Ow, dat ben je welquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:43 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Nee, onderbouw eens waarom ik niet aanwezig genoeg ben in de KSC
![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:45 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ow, dat ben je welTeveel misschien.
En je bent tegenstrijdigquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:47 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik moet altijd ook reageren.![]()
Welles! vinden dat ik teveel post maar ik mag niet naar bedquote:
Ow, ga maar danquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welles! vinden dat ik teveel post maar ik mag niet naar bed
dan moet jij ook naar bedquote:
dadelijkquote:
quote:
Frederic delavierquote:Op vrijdag 12 april 2013 08:18 schreef Marco001 het volgende:
Essn, heb je nog even de naam van de auteur van dat trainingsboek van jou voor mij?
Wil ook zo'n boek bestellen, maar kan hem niet vinden..
quote:
mogguh Essquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:19 schreef essnhills het volgende:
[..]dus ik moet straks bang voor je zijn?
![]()
Okquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh Ess
nee hoor, als ik aangenomen word zal ik streng doch rechtwaardig zijn
en tis voor V&A dus hier zul je er niks van merken
quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is lekker weer, het is bijna weekend
Ze snappen het nog steeds nietquote:
goed, meer kans voor mijquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ga ik het ook maar even doen.
Ze gaan niet synchroonquote:
Jaquote:
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 12 april 2013 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom werkt [small] eigenlijk wel, maar [big] niet?
ik denk dat dat eerder iets is voor een developer en daar heb ik geen kaas van gegetenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeWordt mod en fix het ff
Ja maar je hebt wel contacten enzo als mod toch?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat dat eerder iets is voor een developer en daar heb ik geen kaas van gegeten
misschien willen ze me wel helemaal niet als modquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar je hebt wel contacten enzo als mod toch?
Misschien willen ze mij welquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien willen ze me wel helemaal niet als mod
quote:
Fok wilt wat doen aan het overgewicht.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom werkt [small] eigenlijk wel, maar [big] niet?
Waarom zou jij mod moeten worden?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien willen ze me wel helemaal niet als mod
niks moet, maar men zoekt een modquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:26 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Waarom zou jij mod moeten worden?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:33 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Waarvoor? Algemene solicitatie?
Die had ik zelfs al gevonden!quote:
Het is nog ochtendquote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:02 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]Met jou ook?
Maar m'n pauze is weer voorbijTot over 2 uur
Hoi!quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:02 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]Met jou ook?
Maar m'n pauze is weer voorbijTot over 2 uur
stage loopt nogal te zeuren.. volgens mij is ze niet in een goede bui, kreeg net een mailtje "Willen jullie NU de auto's verplaatsen" gevolgd door een reply op mijn melding dat ik de database af dacht te hebben: "Nee, we hebben alweer wat fouten gevonden. "quote:
leuke stage.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
stage loopt nogal te zeuren.. volgens mij is ze niet in een goede bui, kreeg net een mailtje "Willen jullie NU de auto's verplaatsen" gevolgd door een reply op mijn melding dat ik de database af dacht te hebben: "Nee, we hebben alweer wat fouten gevonden. "
Daarna gemaild, welke fouten dan? dan kan ik ze fixen.
reply: "Om alvast nu samen te beginnen met wijzigen!" NU geel gemarkeerd.![]()
gevolgd door een lijstje wat ik in 5 minuten had opgelost.
Dat laatste ook nog wel eens, maar wij zitten in de stacaravan(loop stage bij een bedrijf wat paarden traint/revalideert), terwijl zij of met de paarden bezig is, of in de boerderij zit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leuke stage.
doen jullie alles per mail of wordt er ook wel eens gepraat?
Oh zijn we alweer zo ver hier?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:27 schreef gianni61 het volgende:
ohw ja:
Ess, let je op? het volgende topic is aan jou he
Klinkt gezellig zegquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat laatste ook nog wel eens, maar wij zitten in de stacaravan(loop stage bij een bedrijf wat paarden traint/revalideert), terwijl zij of met de paarden bezig is, of in de boerderij zit.
We worden zelfs nooit uitgenodigd bij haar koffie te drinken tussendoor en hoeven nog net niet zelf schoonmaakmiddelen te kopen, maar moeten wel zelf alles schoonmaken/houden in de stacaravan..
Ohw, en ze hebben een hond die niet dol op mij is; vaak loopt die gewoon buiten los rond, dus dan ga ik echt niet naar haar toe(stacaravan staat aan de andere kant van het hek..)
Okquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:28 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wel een beetje op blijven letten he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |