Komkommerquote:Op donderdag 11 april 2013 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
![]()
Ik ben een hele komkommer naar binnen aan het werken![]()
En jij?
Ja, maar dat doet de man standaard niet. Ik wel hoor, maar buiten dat.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er zo'n schurfthekel aanik ga liever de wc schoonmaken dan dat ik m'n bed moet verschonen
Dat klinkt fout.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
![]()
Ik ben een hele komkommer naar binnen aan het werken![]()
En jij?
Waarom dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Komkommerik ben nog steeds bezig met mijn avond eten sinds kwart over 8. Ik krijg niks weg
Neuj volgens mij (nog) nietquote:
Wat een onzinquote:Op donderdag 11 april 2013 22:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, maar dat doet de man standaard niet. Ik wel hoor, maar buiten dat.
Oh gewoon geen eetlust?quote:
Ik ga het denk ik naar buiten gooienquote:Op donderdag 11 april 2013 22:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh gewoon geen eetlust?Heb ik ook vaak last van
Maar komkommer kan wel
![]()
![]()
Hoiquote:
Oh slaap lekker danquote:Op donderdag 11 april 2013 22:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou gaan slapen
Kom je morgen ook weer langs?
Ik heb 1x in Milaan gehad dat ik na een kwart pizza niets meer naar binnen kreeg. Ik had wat in m'n mond en ik kon gewoon níet slikken.. Dat dus maar in een servetje gedaanquote:Op donderdag 11 april 2013 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga het denk ik naar buiten gooienanders kom ik beneden en zeggen mn ouders dat ik het op moet eten
woooow, apart verhaalquote:Op donderdag 11 april 2013 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb 1x in Milaan gehad dat ik na een kwart pizza niets meer naar binnen kreeg. Ik had wat in m'n mond en ik kon gewoon níet slikken.. Dat dus maar in een servetje gedaanEn toen wat beleg gegeten want ik had nog wel erg weinig gehad. Dat lukte nog een paar happen en toen ging dat ook niet meer
M'n vriend heeft wel gewoon zijn pizza opgegeten, maar de volgende dag had ik nergens last van en hij is 3 dagen ziek geweest
Jaquote:Op donderdag 11 april 2013 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
woooow, apart verhaalwel zonde dan dat hij ziek was op vakantie
Wow dat personeelquote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaDat was ook echt heel jammer
Zaten we dan in Genève
![]()
gelukkig was het personeel van dat hostel erg behulpzaamZe hebben onze koffers naar boven getild
(ik kon ze niet zo hoog tillen, hij was ziek en er was geen lift
) en ze hadden paracetamol gegeven enzo
Gelukkig was er een keukentje met eigen koelkastkluis daarzo, dus ik kon met behulp van het personeel naar de dichtsbijzijnde supermarkt om wat eten te halen en maken voor vriend
Gelukkig was de eerste dag het ergst en konden we halverwege dag 2 en dag 3 Genève nog even in
Hoor ik koelkast.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaDat was ook echt heel jammer
Zaten we dan in Genève
![]()
gelukkig was het personeel van dat hostel erg behulpzaamZe hebben onze koffers naar boven getild
(ik kon ze niet zo hoog tillen, hij was ziek en er was geen lift
) en ze hadden paracetamol gegeven enzo
Gelukkig was er een keukentje met eigen koelkastkluis daarzo, dus ik kon met behulp van het personeel naar de dichtsbijzijnde supermarkt om wat eten te halen en maken voor vriend
Gelukkig was de eerste dag het ergst en konden we halverwege dag 2 en dag 3 Genève nog even in
Ja ik vond het echt heel tofquote:Op donderdag 11 april 2013 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Wow dat personeelwat behulpzaam zeg
![]()
echt nice! Gelukkig ging het wat beter met hem daarna
2.2*2.8=6.16?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Is er hier trouwens iemand die goed is in m2 bereken?
Heb namelijk een muur van 280cm breed en 220cm hoog, maar daar moet ik dus het aantal m2 van weten voor het kopen van steenstrips.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |