jij krijgt de afstandsbedieningquote:Op donderdag 11 april 2013 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan moeten we die maar even fixen dan
quote:
Ik hunt geen topics meer.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:42 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Jij kan het topichunten ook niet laten he
Uhuquote:Op donderdag 11 april 2013 21:47 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik hunt geen topics meer.
Dat blijktquote:Op donderdag 11 april 2013 21:47 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik hunt geen topics meer.
Nou, daar kunnen ze er ook wat van.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij moet nog z'n ONZ gewoontes los laten en beseffen dat een topic niet binnen de seconde weer open moet
Maar het mag evengoed nietquote:Op donderdag 11 april 2013 21:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hunten = meerdere keren achter elkaar.
1x = niet.
quote:
Gezonde-koelkastquote:Op donderdag 11 april 2013 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
UhuDat was te merken
![]()
We gaan je heropvoeden Koelkast![]()
Topichunt danquote:Op donderdag 11 april 2013 21:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hunten = meerdere keren achter elkaar.
1x = niet.
En hoe werkt die?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:53 schreef Ceviche het volgende:
Je kent die 'truc' toch, dan zie je 6 kaarten, dan moet je er een in gedachte nemen, en dan zie je 5 kaarten en dan is jouw kaart toevallig altijd weg.
Op facebook komt die echt te vaak voorbij: 'Freaky shit'
Allemachtig.
Nee die ken ik niet..quote:Op donderdag 11 april 2013 21:53 schreef Ceviche het volgende:
Je kent die 'truc' toch, dan zie je 6 kaarten, dan moet je er een in gedachte nemen, en dan zie je 5 kaarten en dan is jouw kaart toevallig altijd weg.
Allemachtig.
uhm, die kende ik vroeger geloof ikquote:Op donderdag 11 april 2013 21:53 schreef Ceviche het volgende:
Allemachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |