Ja, is nog maar het topje van de ijsberg trouwens. Overigens hebben ze nu een HR medewerker die moet roeien met de riemen die hij krijgt. Jammer dat hij er aan mee werkt, maar verder wel een prettig contact met hem gehad. Zelfde geldt voor degene die me op zou leiden, maar die is inmiddels opgestapt.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
eckarts notes? Leuk boekje trouwens. Werkt natuurlijk alleen als je als bedrijf de hele filosofie omarmt. Maar begrijp dat jou dat is overkomen bij drecomm?
Vet.. Pascal en Delphi.. Ik zelf speelde vroeger met Delphi 4/5. Begon in Turbo Pascal. Goede oude tijd :-) . Als ik heb goed heb bestond Java in 1996. In 2001 heb ik daar voor het eest wat ingebouwd. Echter was er toen geen fatsoenlijk IDE te vinden. Die wilde ik dan weer in Delphi schrijven.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:00 schreef Maanvis het volgende:
Idd is er genoeg te vinden als je java developer bent. Software engineering is echt zo moeilijk niet als het lijkt, de meeste technici zouden er zo in kunnen stappen. En als je dan een taal kiest, kies Java. Dan stap je zo over naar PHP of C# (of waar men ook mee werkt) als het nodig is.
Ikzelf heb nog nooit een regel code in java geprogrammeerd, maargoed, dat komt ook omdat toen ik begon met programmeren (1996) java nog niet bestond. Dus ik ben via pascal naar C++ naar delphi etc gegaan. En vanaf daar in 2001 wat met php en mysql gaan kloten, toen beide nog amper iets konden.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:29 schreef Disorder het volgende:
[..]
Echt hè. Overal lassers en frezers. Was ik maar lasser. Of frezer.
Even een updatequote:Op donderdag 2 mei 2013 18:03 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Geen goeie ervaringen met StartPeople. Wel een paar keer een intake gehad op verschillende vestigingen ivm mogelijk werk, maar die lui zijn erg begaafd in het je aan het lijntje houden, met uiteindelijk nul resultaat.
Hopelijk heb jij die ervaring niet.
Dan denk ik dat je je salarisambities toch wat hoog inschaaltquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:54 schreef Swetsenegger het volgende:
3550 als software engineer met 6 jaar concrete ervaring in een specifieke branche vind ik behoorlijk weinig eigenlijk. Dat verdien ik ook en kan ik nou niet echt een warm fuzzy feeling van krijgen.
Neuh hoor, dat denk ik niet. Zeker niet als senior software developer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je je salarisambities toch wat hoog inschaalt.
En dat baseer je waarop?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je je salarisambities toch wat hoog inschaalt.
Dat zegt 'ie toch? Hij gaat gewoon een opleiding volgen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:02 schreef corehype het volgende:
Hoe kom je te werk in de procesindustrie als je in de bouw hebt gewerkt
http://www.asatalent.nl/378/student.html al gekeken?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:21 schreef TeleportingKing het volgende:
Naast de eerder genoemde lassers en frezers zie ik op vacaturesites bijna alleen maar functies als:
spuiter, onderhoudsmonteur, houtrotsaneerder, projectstoffeerder, voeger, pijpfitter, steigerbouwer, grondwerker, draaier (wat het ook moge zijn), etc. etc.
Gewone baantjes voor studenten kom ik bijna niet tegen, behalve ledenwerving e.d.
Zijn er nu echt geen gewone bijbanen meer te vinden, of kijk ik op de verkeerde plekken?
Stuurde waarschijnlijk een goede motivatie naar het uzb waardoor ik uitsprong op de rest.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:02 schreef corehype het volgende:
Hoe kom je te werk in de procesindustrie als je in de bouw hebt gewerkt
Precies 1 vacature binnen 25 km van mijn woonplaats. Een stage.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:15 schreef Modus het volgende:
[..]
http://www.asatalent.nl/378/student.html al gekeken?
Zo, dat is wel erg veel zeg. Alsof er dan nog een sollicitatie tussen zit die kwalitatief goed is...quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:51 schreef Epictetuss het volgende:
Ik ben nu al sinds oktober 2012 werkloos, ik kreeg de eerst 6 maanden WW maar nu moet ik in de bijstand.
Omdat ik nog geen 27 ben (23) moet ik vijf(!) keer per dag solliciteren.
Uit pure wanhoop solliciteer ik maar een beetje in de rondte, ook voor banen waar ik nooit voor in aanmerking kom, maar ik moet toch aan de 5 per dag komen anders geen uitkering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |