quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Leuk!! Hebbie al gezoend?
Ik had net meer dan een uur een oude Italiaanse fotograaf in de galerie. Hele verhalen had hij. Die voornamelijk in het Italiaans waren en dat vergde erg veel concentratie mijnerzijds om alles te snappen. Halverwege ging hij door de regen chocolaatjes halen voor bij de koffie. Heul schattig.![]()
Het zijn heel mooie minibonbonnetjes en helaas ook veel te lekker. Nu maar weer aan het werk, want eiks ben ik druk.
Klopt! (van dat ouder lijken, ik ben er nog niet uit of ik vind dat ik het type voor een pak ben). Ik verbaas me ook elke keer weer hoeveel ouder/volwassener ik eruit zie in pak/jurkjes. Maar hou toch teveel van mn hoodies en jeans om er altijd uit te zien alsof mensen me serieus moeten nemen. Dat laatste moeten ze vooral ook niet doenquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik zag jou ook in net pak op die foto's van zo'n scheikunde bijeenkomstStond je goed
maar zo zag je er veel volwassener uit dan toen met de BBQ
Al fluitend weggelopen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ffuuu, heet glas op nepleren bank = witte vlekIemand suggesties?
Ws. verf eraf gesmolten ofzo, dus too bad, peanutbutter!
Niet mijn eigen bank trouwens, is op kantoor
Jaaaa en net op zon leeftijd dat je te oud bent voor alles nieuw maar te jong om te settelen. Vind ik.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd, V1z!.
Ik vind dit een heel rare leeftijd (ik ben 27). Ik had gedacht dat ik me onderhand wel volwassen zou voelen, maar dat is helemaal niet zo. Rondom leeftijdgenoten voel ik me soms nog net een kind en is iedereen beter bezig dan ik, in mijn ogen.
Dat gaat niet echt veranderen ook. Hoewel het misschien wel ligt aan het soort leven dat je leidt. Kan me voorstellen dat als je kinderen hebt, dat dat de boel wel verandert, maar ik voel me nu weinig anders dan toen ik jouw leeftijd had in ieder geval.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd, V1z!.
Ik vind dit een heel rare leeftijd (ik ben 27). Ik had gedacht dat ik me onderhand wel volwassen zou voelen, maar dat is helemaal niet zo. Rondom leeftijdgenoten voel ik me soms nog net een kind en is iedereen beter bezig dan ik, in mijn ogen.
Dat heb ik nog steeds. En ik ben 33.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd, V1z!.
Ja, en het was erg leuk! Ben best beetje ongeduldig tot morgenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Leuk!! Hebbie al gezoend?
Ik had net meer dan een uur een oude Italiaanse fotograaf in de galerie. Hele verhalen had hij. Die voornamelijk in het Italiaans waren en dat vergde erg veel concentratie mijnerzijds om alles te snappen. Halverwege ging hij door de regen chocolaatjes halen voor bij de koffie. Heul schattig.![]()
Het zijn heel mooie minibonbonnetjes en helaas ook veel te lekker. Nu maar weer aan het werk, want eiks ben ik druk.
Nee, maaiend met armen opgebiecht in hoop op een oplossingquote:
Oeh, spannend!quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:41 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja, en het was erg leuk! Ben best beetje ongeduldig tot morgen![]()
En italianen, aan de ene kant vind ik ze zo fout, maar aan de andere kant ben ik jaloers op hun flirt skills.. Lijkt wel of ze daar les in krijgen op de middelbare school ofzo
Ciaooo bellaaaaquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Oeh, spannend!
Oh nee! Dit was een heel oude man, ik denk halverwege de 70? Hij probeerde me niet te versieren of zo hoor. Hij zat gewoon vol verhalen! Hij was wel complimenteus, maar in a non sexual way.
Italianen die wel op de versiertoer zijn, daar hoef je niet jaloers op te zijn.....veuls te glad!
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:55 schreef An24 het volgende:
Ik had veel leeftijdsgedoe bij de reclassering....toen kwam ik ineens klanten tegen uit 1986. Toen dacht ik: moet jij niet naar de jeugdreclass.....ohw wacht...jij bent ook al volwassen en ik word oud
quote:
Google vindt er twee.quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:40 schreef anna82 het volgende:
NOFX, jeetje, thuis hadden we een cd meteen man en een schaap in dubieuze positie (in mijn herinnering), even googlen!
Nou...quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Google vindt er twee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niemand zit meer op kantoor nu toch?
zomg!quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Google vindt er twee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niemand zit meer op kantoor nu toch?
Dat vind ik al, met je perfect ingerichte huisquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
En waarschijnlijk denken andere vrouwen (ik heb het idee dat dit vooral voor vrouwen geldt) dan juist weer over ons dat we het beter voor elkaar hebben dan zij..
*Meubelrecycle-boks*quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat vind ik al, met je perfect ingerichte huis
Ik heb ook wel veel jonge vriendenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
wat een dag
Maar bankkachel
bord met groenvoer en ienieminibeetje shoarma en veeeel knoflook
V1z feli!!
-edit-
An? Tien jaar 27 seriously?
Ik word 24 geschat![]()
jongere vrienden, het werkt prima.
Ja, echt waar. Op mijn 23e werd ik al 27 geschat en nu nog steeds! Ik doe iets goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
wat een dag
Maar bankkachel
bord met groenvoer en ienieminibeetje shoarma en veeeel knoflook
V1z feli!!
-edit-
An? Tien jaar 27 seriously?
Ik word 24 geschat![]()
jongere vrienden, het werkt prima.
Met de bbq vond ik je ook erg jong overkomen! Met je jazzy haartjesquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, echt waar. Op mijn 23e werd ik al 27 geschat en nu nog steeds! Ik doe iets goedJe moet alleen niet naar mijn handen kijken. Die verouderen snel door zon en EDS
Heeft denk ik ook te maken met gevoelig zijn voor sfeer. Ik hoor wel eens dat ik me makkelijk aanpas aan mijn omgeving.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Met de bbq vond ik je ook erg jong overkomen! Met je jazzy haartjesMaar ik ben sowieso een ramp met leeftijden
![]()
Da heb ik gezien jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, echt waar. Op mijn 23e werd ik al 27 geschat en nu nog steeds! Ik doe iets goedJe moet alleen niet naar mijn handen kijken. Die verouderen snel door zon en EDS
Ben 33, bijnaquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Da heb ik gezien ja
Je hebt een wat dunner huidje.
Had je ook echt geen 37 gegeven
Jij met je tien jaar mee dan 27quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Heeft denk ik ook te maken met gevoelig zijn voor sfeer. Ik hoor wel eens dat ik me makkelijk aanpas aan mijn omgeving.
Maar ik ben ook van mening dat je altijd een beetje kind moet blijven. Verwondering en vrolijkheid houden de hersens jong.
Lezen lieverd. Op mijn 23e werd ik al 27 geschatquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij met je tien jaar mee dan 27
En dat zonder dat ik je gezicht kan zien![]()
31-32 dacht ik.
Moequote:Op vrijdag 12 april 2013 21:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Lezen lieverd. Op mijn 23e werd ik al 27 geschat
Ja, hier ook van die oma-handenquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik had het ook verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Lezen lieverd. Op mijn 23e werd ik al 27 geschat
Waren het eigenlijk lekkere broodjes? De fruitsalade zag er goed uitquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje
T. Borrel + 5 paaseitjes
D. Donervlees + sla + kaas + zaziki + paar patatjes + stukje brood met boter + cola
T. -
L. Broodje kipkerriesalade + bordje fruitsalade
T. Appel + punt kersenkruimelvlaai
O. 2 boterhammen met boter
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:25 schreef Skoap het volgende:
Ik vond het wat minder toen ik 13 was en het meisje dat bij de slager werkte vroeg of ik een plakje worst wilde...
Wel in context lezen he! Als ik iemand eruit vind zien als eind 20, dan sta ik er idd van te kijken dat ze 'al' 37 is.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:41 schreef the85mc het volgende:
Ja, en het was erg leuk! Ben best beetje ongeduldig tot morgen
Hoe gaat het met je gladjakker?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:00 schreef Perruche het volgende:
[..]ja want alle italianen zijn gladjakkers
echt de vooroordelen die ik hoorde vroegah toen ik zei dat m'n vriendje uit die contreien kwam!!
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik had het ook verkeerd gelezenDacht nog bij mezelf "Boh, dan heeft ze dit account al zo'n 13 jaar
". En ik stond er ook van te kijken dat je al 37 was
![]()
Dat is nog erg netjes voor crapdagje! Maar flauwvallen tijdens sporten? Dat hoort niet.. Gaat nu wel weer goed?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:06 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik heb vandaag bedacht dat ik per week 1 crapdag mag, want dan is dat vandaaglees en huiver!
O: 2 grote spelt bth huttenkase/kipfilet
T: appel en mineola
L: 2 grote spelt bth huttenkase/kipfilet, kleine pindakaas
T: 5 dropjes en blokje pure choco
B: 40 minuten fietsen
S: raar aanval achtig iets waarbij ik bijna flauwvieldus extra T: bth cocosolie/hagelslag
D: 2 rauwe vietnamese loempias, papayasalade met rundvlees, opscheplepel witte rijst.
T: halve punt kleine appeltaart en een licor 43.
Nee niet tijdens sporten, gewoon random. Zo een witte kop en zweten en alles, vet raarquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:09 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat is nog erg netjes voor crapdagje! Maar flauwvallen tijdens sporten? Dat hoort niet.. Gaat nu wel weer goed?
Aw, dank jequote:Op vrijdag 12 april 2013 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
Prima broodje coco. En jij zag er mooi uit vsndaag.
Ow raar. Weet je waar het aan ligt? Stress/ te druk ofzo?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee niet tijdens sporten, gewoon random. Zo een witte kop en zweten en alles, vet raar. Heb het wel vaker gehad maar nu lijkt het weer terug te komen.
Misschien wel ja.... heb het een tijdje eerder ook wel gehadquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:19 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ow raar. Weet je waar het aan ligt? Stress/ te druk ofzo?
Eh, nee. Geloof ik. Deze heb ik al een tijdje. Wilde helemaal in het zwart, maar mijn zwarte shirtjes lagen in de was. Dan dit maar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Aw, dank je![]()
Ik had ook een beetje mijn best gedaan, al zat/zit ik nog steeds niet helemaal lekker in mijn vel.
Al straal ik dat denk ik niet uit... Of stiekem toch wel?![]()
Had jij nou die blouse aan waar je laatst over postte? Om ideeën op te doen? En toen gaf Vaiz nog advies, toch?
Vervang dat in ieder geval met cola light en wat van die witte nootjes ofzo. Dan krijg je iig nog wat gezonds binnen en weinig calorieen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:22 schreef An24 het volgende:
Wat raar Per. Nu weer ok?
Ik heb een bakje chips en cola aan mijn lijstje gevoegd.
minneolaquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:06 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik heb vandaag bedacht dat ik per week 1 crapdag mag, want dan is dat vandaaglees en huiver!
O: 2 grote spelt bth huttenkase/kipfilet
T: appel en [b]mineola[\b]
L: 2 grote spelt bth huttenkase/kipfilet, kleine pindakaas
T: 5 dropjes en blokje pure choco
B: 40 minuten fietsen
S: raar aanval achtig iets waarbij ik bijna flauwvieldus extra T: bth cocosolie/hagelslag
D: 2 rauwe vietnamese loempias, papayasalade met rundvlees, opscheplepel witte rijst.
T: halve punt kleine appeltaart en een licor 43.
OTLD niet slecht, maar de laatste T's hadden beter gekund
hey sig! (Autocorrectie maakt er suf vanquote:
Niet bijster veel. Ontbijt & eten-voor-mee gemaakt voor tedergeliefde, lammetje de fles gegeven, beesten gevoederd, 1 hond kwijtgemaakt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 06:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hey sig! (Autocorrectie maakt er suf van) wat heb je al gedaan vanochtend?
Hij heet boemerang ?quote:
Née, helaas ben ik weer in Zweden...lange vlucht gister! Maar, twaalf uur geslapen nu, dat is wel lekker!quote:
Wanneer gaan jullie verhuizen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Née, helaas ben ik weer in Zweden...lange vlucht gister! Maar, twaalf uur geslapen nu, dat is wel lekker!
Pas begin juni, dus dat duurt nog even.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:14 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie verhuizen?
Ik lig moed te verzamelen om te hardlopen, maar beetje katerig nog.
Hehe, al schuldig voelend.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee, maaiend met armen opgebiecht in hoop op een oplossingCollega: "Boeie! Zullen nog wel meer vlekken op komen!"
ATP is een soort universeel transportmiddel voor energie, speelt een rol bij suikerverbranding, maar is geen glucose. Bij vetverbranding komt ook ATP vrij, meer dan bij glucose, maar minder snel. Vetverbranding levert meer energie, maar glucoseverbranding levert sneller energie. Google weet er op de vroege morgen meer van.quote:Op zaterdag 13 april 2013 09:28 schreef the85mc het volgende:
Morgen! Vlindertje, niet druk maken om een keer iets slechter eten. Af en toe moet je kunnen zondigen en het moet ook leuk blijven.
Vet kan sowieso niet direct verbrand worden in spieren, dat wordt door allerlei omzettingen uiteindelijk als een vorm van glucose (ATP?) in je spieren gebruikt.
En trainen met hartslagmeter is ideaal voor duursport, zodat je optimaal kunt trainen.
Ik weet t ook niet precies meer. Ik dacht dat glucose wordt omgezet in ATP, en in je spieren wordt ATP dan ADP (van tri naar di-). Zoiets. Ook al.weer lang geleden zeg dat ik dat heb geleerd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:39 schreef loveli het volgende:
[..]
ATP is een soort universeel transportmiddel voor energie, speelt een rol bij suikerverbranding, maar is geen glucose. Bij vetverbranding komt ook ATP vrij, meer dan bij glucose, maar minder snel. Vetverbranding levert meer energie, maar glucoseverbranding levert sneller energie. Google weet er op de vroege morgen meer van.
Glucose wordt met glycolyse afgebroken waarbij ATP vrijkomt, bij vetverbranding heb je lipolyse. Glycolyse:quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:44 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik weet t ook niet precies meer. Ik dacht dat glucose wordt omgezet in ATP, en in je spieren wordt ATP dan ADP (van tri naar di-). Zoiets. Ook al.weer lang geleden zeg dat ik dat heb geleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |