Jammer voor je, mekker maar tegen je muurquote:Op donderdag 11 april 2013 18:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik klaag over het feit dat ik niet mag klagen
Zonder klagerig over te willen komen; dat vind ik jammer...quote:Op donderdag 11 april 2013 18:58 schreef henkde_j het volgende:
Ik kon het niet over m'n hart verkrijgen om Spaanse sloffen te kopen. Sorry Minth
Ben huilend van de Kassa naar m'n autootje gerend. Om vervolgens keihard REM-Everybody hurts te draaienquote:Op donderdag 11 april 2013 18:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Zonder klagerig over te willen komen; dat vind ik jammer...
Tevens bedankt voor de MI van een jankende jij middenin een Scapino
Dank je!quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Jammer voor je, mekker maar tegen je muur
Om vervolgens nog harder te gaan brullen om het feit dat je vergeten bent langs Kruidvat te gaan om scheermesjes te kopen?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ben huilend van de Kassa naar m'n autootje gerend. Om vervolgens keihard REM-Everybody hurts te draaien
Ik heb de ruitenwissers maar aan de binnenkant van de voorruit gemonteerdquote:Op donderdag 11 april 2013 19:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Om vervolgens nog harder te gaan brullen om het feit dat je vergeten bent langs Kruidvat te gaan om scheermesjes te kopen?
Slim...quote:Op donderdag 11 april 2013 19:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik heb de ruitenwissers maar aan de binnenkant van de voorruit gemonteerd
Ik voel me eenzaam.quote:
komen uit Leeuwarden. collega van me had er bijna in gespeeld. hij had het echter te druk met werk, vriendin en meerdere andere orkesten. baalt u nu een beetje vanquote:Op donderdag 11 april 2013 19:53 schreef Pino112 het volgende:
Die brassband morgen bij Stenders, tof
Hoelaat? 22 uur?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:53 schreef Pino112 het volgende:
Die brassband morgen bij Stenders, tof
Mjah, soms moet je prioriteiten stellen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
komen uit Leeuwarden. collega van me had er bijna in gespeeld. hij had het echter te druk met werk, vriendin en meerdere andere orkesten. baalt u nu een beetje van
Leeuwarden.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
komen uit Leeuwarden. collega van me had er bijna in gespeeld. hij had het echter te druk met werk, vriendin en meerdere andere orkesten. baalt u nu een beetje van
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:03 schreef SilentChaos het volgende:
Goedenavond
Wat een dag vandaag weer op kantoor....
Tijd voor een avondje Fok! en Youtube met een klein Hertog Jannetje on the side
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:03 schreef SilentChaos het volgende:
Goedenavond
HJquote:Op donderdag 11 april 2013 21:03 schreef SilentChaos het volgende:
Goedenavond
Hoiquote:
Wat is paiq?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:15 schreef SilentChaos het volgende:
I'm bored to death... dus wie heeft er een goeie oneliner voor paiq?
Bij succes krijg je een prijs
Neu... Sowieso klaar met dat soort sitesquote:Op donderdag 11 april 2013 21:15 schreef SilentChaos het volgende:
I'm bored to death... dus wie heeft er een goeie oneliner voor paiq?
Bij succes krijg je een prijs
Soort van mislukte datingsite zonder profielenquote:
Over hele onnozele dingen in de achtergrond beginnenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Soort van mislukte datingsite zonder profielen
zit nu gewoon foto's te beoordelen en dan kan je mensen een oneliner stureneen soort openingszin...
Ik vind paiq ook eigenlijk verschrikkelijkquote:Op donderdag 11 april 2013 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu... Sowieso klaar met dat soort sites
Kijk, dat bedoel ikquote:Op donderdag 11 april 2013 21:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Over hele onnozele dingen in de achtergrond beginnen
"Ik vind je kat leuker"quote:Op donderdag 11 april 2013 21:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik
"Die baksteen zit scheef, net als je hoofd"
"Je moet je toilet even doorspoelen"quote:Op donderdag 11 april 2013 21:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik
"Die baksteen zit scheef, net als je hoofd"
Vooral de oppervlakkigheid op datingsites en het zoveel mogelijk proberen te scoren van de meeste heren aldaar stond me finaal tegen...quote:Op donderdag 11 april 2013 21:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind paiq ook eigenlijk verschrikkelijk
Ten eerste hou ik niet zo van chatten met mensen die ik niet kenik heb ze dan liever gewoon tegenover me...
Ten tweede ben ik te oppervlakkig voor die site, ik wil gewoon vele foto's zien en dan kiezen
Maar ja het is gratis tijdverdrijf
Als je maar goed afveegt, want anders zit er straks cactussenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Vooral de oppervlakkigheid op datingsites en het zoveel mogelijk proberen te scoren van de meeste heren aldaar stond me finaal tegen...
Dan maar zo droog als een woestijn, flikker op!
Goed gegronde klacht ookquote:Op donderdag 11 april 2013 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een klacht:
Wat een stel kutusers zijn jullie.
Ik ook van jou, mopje!!quote:Op donderdag 11 april 2013 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een klacht:
Ik mag hopen dat je het bij de verantwoordelijke filiaalleider door de strot gaat gieten?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:24 schreef themauster het volgende:
Vanochtend met de boodschappen bij de Jumbo een half liter flesje Fanta gekocht, ik dat net dus drinken zat er een hele vieze smaak aan. Wat blijkt staat er de einddatum 30 November 2012 op en is hij al 6 maanden over datum! Jumbo wil mij vergiftigen..
Even schuddenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:24 schreef themauster het volgende:
Vanochtend met de boodschappen bij de Jumbo een half liter flesje Fanta gekocht, ik dat net dus drinken zat er een hele vieze smaak aan. Wat blijkt staat er de einddatum 30 November 2012 op en is hij al 6 maanden over datum! Jumbo wil mij vergiftigen..
quote:
Droog als een woestijn...quote:Op donderdag 11 april 2013 21:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Vooral de oppervlakkigheid op datingsites en het zoveel mogelijk proberen te scoren van de meeste heren aldaar stond me finaal tegen...
Dan maar zo droog als een woestijn, flikker op!
Schapies!!quote:Op donderdag 11 april 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drie mekkers voor je post.
Echte liefdequote:
Ga wel terug om mijn geld terug te vraag ook al is het maar 1,05 euro.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je het bij de verantwoordelijke filiaalleider door de strot gaat gieten?
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Droog als een woestijn...
Deze zocht ik
[ afbeelding ]
Geeft niks, ik ook niet. Al was mijn post wel ontopic, waarvoor hulde!quote:Op donderdag 11 april 2013 21:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Echte liefde
Ik heb vanavond geen zinnige bijdrage vrees ik
Jijquote:Op donderdag 11 april 2013 21:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, ik ook niet. Al was mijn post wel ontopic, waarvoor hulde!
Ik!!
Dat is een door mij uitgelokte liefdesverklaring, dat telt niet...quote:
Ok, Jijquote:Op donderdag 11 april 2013 21:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is een door mij uitgelokte liefdesverklaring, dat telt niet...
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ok, Jij
Ik zit foto's te zoeken van mezelf (recente, heb ik niet echt), kom ik een actiefilmpje tegen van mezelf
wat ben ik toch ook een toppert
Ik whatsapp hem wel ffquote:Op donderdag 11 april 2013 21:39 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vraag niet naar wat de acties inhouden. Durf ik niet meer...
NEE!! Niet doen, daar kom ik nooit meer overheenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik whatsapp hem wel ff![]()
![]()
![]()
Pfff ik heb geen foto's sinds m'n nieuwe kapselen ik loop al bijna ruim een half jaar zo
Wel opvallend dat ik alleen maar foto's met bier erop heb
Party-animal dat ik ben
Je hebt me doorquote:Op donderdag 11 april 2013 21:42 schreef minthy het volgende:
[..]
NEE!! Niet doen, daar kom ik nooit meer overheen![]()
Ruined for life...
Tevens verkapte "ik heb minthy op WhatsApp"-post.
Ik heb geen Spaanse sloffenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:42 schreef minthy het volgende:
[..]
NEE!! Niet doen, daar kom ik nooit meer overheen![]()
Ruined for life...
Tevens verkapte "ik heb minthy op WhatsApp"-post.
Koop ze nou gewoon, er gaat een wereld voor je openquote:
Verkapte "ik heb whatsapp" postquote:
Verkapte: "Ik doe stoer"-postquote:
Verkapte "ik kan het woord "verkapte" typen"-postquote:Op donderdag 11 april 2013 21:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verkapte "ik heb whatsapp" post
Ik ben stoer toch?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verkapte: "Ik doe stoer"-post
Open er een topic overquote:Op donderdag 11 april 2013 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een klacht:
Dat heb ikquote:
Ja, we spreken elkaar de hele dag door hier alquote:Op donderdag 11 april 2013 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen 'Hoi' vind ik ook weer zo overbodig
Je hebt best wel grote oren iddquote:Op donderdag 11 april 2013 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik![]()
Al zou ik m'n oren dicht willen doen...
Verkapte "ik spreek Pino vaak"-post.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, we spreken elkaar de hele dag door hier al
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hebt best wel grote """"""oren"""""" idd
Juist niet!!1quote:Op donderdag 11 april 2013 21:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hebt best wel grote oren idd
Niks verkapts aanquote:Op donderdag 11 april 2013 21:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verkapte "ik spreek Pino vaak"-post.
*popcornquote:
Ik vroeg me al af waarom het led-lampje op m'n telefoon rood begon te knipperen...quote:
Ik doelde op een ICQ uh-ohquote:
ICQ is van voor m'n tijdquote:Op donderdag 11 april 2013 21:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik doelde op een ICQ uh-oh
Kekke zonnebril heeft zomerrut trouwens
Voor je tijd? WAUWquote:Op donderdag 11 april 2013 21:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
ICQ is van voor m'n tijd![]()
Baasje he
Nou ehm, in Groningen was internet nog niet mainstream denk ikquote:Op donderdag 11 april 2013 21:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Voor je tijd? WAUW
Jij jonge God jij
Groningenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nou ehm, in Groningen was internet nog niet mainstream denk ik
Hahahaha prutsertjeeeeeeeeeeeeequote:
Ja maar ik wist m'n oude niet meer en die was echt stokoud!!1quote:Op donderdag 11 april 2013 21:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Groningen
[..]
Hahahaha prutsertjeeeeeeeeeeeee
Wie haat op Groningen stad is er nooit geweestquote:Op donderdag 11 april 2013 21:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Groningen
[..]
Hahahaha prutsertjeeeeeeeeeeeee
Pure baasheidquote:Op donderdag 11 april 2013 22:00 schreef SilentChaos het volgende:
En guess what: ICQ bestaat nog steeds en MSN is dood
Zwolle is beter jwzquote:Op donderdag 11 april 2013 21:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wie haat op Groningen stad is er nooit geweest
Nee, al het goede komt uit Groningenquote:
mm-hmquote:Op donderdag 11 april 2013 22:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee, al het goede komt uit Groningen
quote:
Hertog Jan komt uit Limburg...quote:Op donderdag 11 april 2013 22:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hertog Janquote:Op donderdag 11 april 2013 22:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hertog Jan komt uit Limburg...
I rest my case...
Ok, en Erdinger uit Munchenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hertog Jan komt uit Limburg...
I rest my case...
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:08 schreef wolfrolf het volgende:
Haha check mijn babyfoto
[ afbeelding ]
Heb vanavond alweer een litertje achter de kiezenquote:
Je hebt je openingszinnen al voor Paiqquote:Op donderdag 11 april 2013 22:19 schreef SilentChaos het volgende:
I hate these blurred lines
E'rbody get up![]()
YOU'RE THE HOTTEST BITCH IN THIS PLACEquote:Op donderdag 11 april 2013 22:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je hebt je openingszinnen al voor Paiq
Alleen wanneer ze in hun eentje op de foto staanquote:Op donderdag 11 april 2013 22:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
YOU'RE THE HOTTEST BITCH IN THIS PLACE
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Alleen wanneer ze in hun eentje op de foto staan
Auquote:Op donderdag 11 april 2013 22:25 schreef SilentChaos het volgende:
Oke laatste biertje, ik vergat het dopje er af te halen en begon vrolijk te lurken![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:25 schreef SilentChaos het volgende:
Oke laatste biertje, ik vergat het dopje er af te halen en begon vrolijk te lurken![]()
Sorry jong, maar dat is best wel een beetje falen wat je daar deed...quote:Op donderdag 11 april 2013 22:25 schreef SilentChaos het volgende:
Welkom in mijn levenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry jong, maar dat is best wel een beetje falen wat je daar deed...
GADverdammequote:Op donderdag 11 april 2013 22:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Welkom in mijn leven
Ik moet morgen een kater hebben, anders krijg ik geen cheeseburger om half 9 's ochtends van m'n baas
Je werkt bij de McDonalds?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Welkom in mijn leven
Ik moet morgen een kater hebben, anders krijg ik geen cheeseburger om half 9 's ochtends van m'n baas
Vorige keer was ik naar de kroeg geweest op donderdag, kwam hij opeens uit zichzelf vrijdag met een cheeseburger aan en ik had een kater, ik was zo blij als een kinderquote:
nee die is om de hoekquote:
Nog vacatures?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vorige keer was ik naar de kroeg geweest op donderdag, kwam hij opeens uit zichzelf vrijdag met een cheeseburger aan en ik had een kater, ik was zo blij als een kinder
Nopequote:
Nogmaals; GADverdammequote:Op donderdag 11 april 2013 22:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vorige keer was ik naar de kroeg geweest op donderdag, kwam hij opeens uit zichzelf vrijdag met een cheeseburger aan en ik had een kater, ik was zo blij als een kinder
Ik ken het probleem met hardcore electroneutenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nope
Zeker niet voor IO-ers... dat is een onbegrepen volk bij ons tussen de techneuten...
Ik ben de enige die jullie begrijptmaar ik ben dan ook geen standaard-elektrotechneut
Ik hoop het voor hem!quote:Op donderdag 11 april 2013 23:05 schreef SilentChaos het volgende:
M'n vader vond het nummer niks, maar de clip leuk
Hij wordt oud
Weltrusten allen
quote:
top nummerquote:
Wauw. Ik heb letterlijk zojuist 3 minuten zitten staren en ik zag een man met tieten.quote:
Eentje uit hetzelfde genre:quote:Op donderdag 11 april 2013 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wauw. Ik heb letterlijk zojuist 3 minuten zitten staren en ik zag een man met tieten.
Tot ik het goed zag.
Goeie foto, geniaal!
Das een oude bekendequote:Op vrijdag 12 april 2013 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Eentje uit hetzelfde genre:
[ afbeelding ]
Hi ha hoquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Das een oude bekende
Kan iemand ff seinen als Mumford & Sons op de radio is? Ik heb dan echt een geniaal JPGtje lol haha![]()
Hee die is niet van Mumford and Sonsquote:
nee m&s was net afgelopenquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee die is niet van Mumford and Sons
Neem je me in de maling Mex
Komt er binnenkort aan hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee die is niet van Mumford and Sons
Neem je me in de maling Mex
Zoiets?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is it a Bird? Yes it's a bird! STFU!
Ondertitel suggestie
quote:
Gelukkig, die van mij staan er niet tussenquote:
Checkte Twitter nog even. Tomas en Roosquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig, die van mij staan er niet tussen![]()
Moet jij niet slapen trouwens? En waar Google jij op voor het slapen gaan?
Hoi Dagoquote:
Ah... Op die fietsquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Checkte Twitter nog even. Tomas en Roos
Daar zitten verdomd lekkere broodjes tussen.quote:
Die van die gast van wie z'n laptop was gejat?quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je mijn linkje naar die Tumblr nog gezien?
Nee man, lees ff terug.quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die van die gast van wie z'n laptop was gejat?
Ik zit op m'n werk, wacht ik pak ff m'n iPhonequote:
Goed plan ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werk, wacht ik pak ff m'n iPhone
Verkapte "ik heb een iPhone post"
quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:48 schreef SilentChaos het volgende:
Nice Pino, Nice
Die 3e foto, die brunette![]()
Niet normaalquote:
Wat hebbie gedaan danquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:25 schreef Lamabal het volgende:
Brak op school.
WAT EEN DAG, WAT EEN WEEKEND. Ohnee wacht.
Borstenquote:Op vrijdag 12 april 2013 08:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet normaal
En ik ben niet eens zo gek op borsten
Maar het is geen straf om hiernaar te kijken, vooral omdat ze ook nog mooie koppies hebben![]()
Er was een of ander feest. Bierrrrrr. Alleen was het net water.quote:
Groningenquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:34 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Er was een of ander feest. Bierrrrrr. Alleen was het net water.
Ik moet alvast aan het studenten leven wennen. Volgend jaar naar groningennn!
Ohja want dan zuip je alleen maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:34 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Er was een of ander feest. Bierrrrrr. Alleen was het net water.
Ik moet alvast aan het studenten leven wennen. Volgend jaar naar groningennn!
Klopt. Je gaat alleen maar drinken. Onder college's en tijdens auto rijden. Gewoon door drinken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja want dan zuip je alleen maar natuurlijk.
Zo gaat dat in Groningenquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:40 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Klopt. Je gaat alleen maar drinken. Onder college's en tijdens auto rijden. Gewoon door drinken.
Cool.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:40 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Klopt. Je gaat alleen maar drinken. Onder college's en tijdens auto rijden. Gewoon door drinken.
SC, er kwam hier net een joekel van een Amerikaans slagschip door de straatquote:
Sorry, ik ben je aan het stalkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:13 schreef minthy het volgende:
[..]
SC, er kwam hier net een joekel van een Amerikaans slagschip door de straat![]()
Als ik hem op de terugweg zie zal ik een plaatje schieten![]()
(Jaja, je maakt wat mee hier)
Het is een donkerblauwe. En dan moet je geen foto's posten van je auto's op FB, ik heb een auto-tic en onthou dat allemaalquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorry, ik ben je aan het stalken
Volgende keer maar een onopvallende auto nemen
Noted with thanksquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is een donkerblauwe. En dan moet je geen foto's posten van je auto's op FB, ik heb een auto-tic en onthou dat allemaal
YW! Gelukkig maak ik me geen zorgen, daar ik op respectabele afstand woonquote:
Hebben meer mensen hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:22 schreef minthy het volgende:
[..]
YW! Gelukkig maak ik me geen zorgen, daar ik op respectabele afstand woon
Best eng eigenlijk dat ik bij oude auto's aan jou moet denken
Ik zat poosje terug op 1.8 (tetheren naar laptop) en zelfs toen niets aan de hand.quote:
Klopt... Ik klets hier graag mee, dat is de redenquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat heb je elke maand
Blijf het heel knap vinden dat je +1GB er doorheen jast..
"Hallo mobiel, hoe is het?"quote:
Spaanse sloffen, dat antwoord weet iedereen (helaas)quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:59 schreef Lamabal het volgende:
Vraagt hij ook wat je aan hebt?
Hey, psst; Minthy WAT HEB JE AAN?
Nee, dat doen de Fokkers welquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:59 schreef Lamabal het volgende:
Vraagt hij ook wat je aan hebt?
Hey, psst; Minthy WAT HEB JE AAN?
Fout, ik ben buitenshuisquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Spaanse sloffen, dat antwoord weet iedereen (helaas)
En zondag pakken we de slippersquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Fout, ik ben buitenshuis![]()
Gewoon enkellaarsjes
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon enkellaarsjes
Precies! Dan mag iedereen m'n witte tenen zienquote:
In de verste verte niet en ik ben er blij meequote:
Enkel laarsjes?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon enkellaarsjes
FOK! vraagt mobiel niet zoveel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt... Ik klets hier graag mee, dat is de reden![]()
En soms zit ik op 2GB in een slechte maand
Fok vraagt mobiel nogal wat
Het ging om de laarsjes, de rest ben ik ook niet geheel over te spreken....quote:
Hier het meest van alles, ik gebruik internet bijna nergens anders voor op mobiel. Internet en FB gebruik ik het meest gok ikquote:
geniaal ik lig dubbel hier hihahiquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:08 schreef henkde_j het volgende:
Kijk eens wat ik gevonden heb![]()
[ afbeelding ]
Vraag of FOK! je sponsort .quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier het meest van alles, ik gebruik internet bijna nergens anders voor op mobiel. Internet en FB gebruik ik het meest gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |