Jammer voor je, mekker maar tegen je muurquote:Op donderdag 11 april 2013 18:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik klaag over het feit dat ik niet mag klagen
Zonder klagerig over te willen komen; dat vind ik jammer...quote:Op donderdag 11 april 2013 18:58 schreef henkde_j het volgende:
Ik kon het niet over m'n hart verkrijgen om Spaanse sloffen te kopen. Sorry Minth
Ben huilend van de Kassa naar m'n autootje gerend. Om vervolgens keihard REM-Everybody hurts te draaienquote:Op donderdag 11 april 2013 18:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Zonder klagerig over te willen komen; dat vind ik jammer...
Tevens bedankt voor de MI van een jankende jij middenin een Scapino
Dank je!quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Jammer voor je, mekker maar tegen je muur
Om vervolgens nog harder te gaan brullen om het feit dat je vergeten bent langs Kruidvat te gaan om scheermesjes te kopen?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ben huilend van de Kassa naar m'n autootje gerend. Om vervolgens keihard REM-Everybody hurts te draaien
Ik heb de ruitenwissers maar aan de binnenkant van de voorruit gemonteerdquote:Op donderdag 11 april 2013 19:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Om vervolgens nog harder te gaan brullen om het feit dat je vergeten bent langs Kruidvat te gaan om scheermesjes te kopen?
Slim...quote:Op donderdag 11 april 2013 19:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik heb de ruitenwissers maar aan de binnenkant van de voorruit gemonteerd
Ik voel me eenzaam.quote:
komen uit Leeuwarden. collega van me had er bijna in gespeeld. hij had het echter te druk met werk, vriendin en meerdere andere orkesten. baalt u nu een beetje vanquote:Op donderdag 11 april 2013 19:53 schreef Pino112 het volgende:
Die brassband morgen bij Stenders, tof
Hoelaat? 22 uur?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:53 schreef Pino112 het volgende:
Die brassband morgen bij Stenders, tof
Mjah, soms moet je prioriteiten stellen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
komen uit Leeuwarden. collega van me had er bijna in gespeeld. hij had het echter te druk met werk, vriendin en meerdere andere orkesten. baalt u nu een beetje van
Leeuwarden.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
komen uit Leeuwarden. collega van me had er bijna in gespeeld. hij had het echter te druk met werk, vriendin en meerdere andere orkesten. baalt u nu een beetje van
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:03 schreef SilentChaos het volgende:
Goedenavond
Wat een dag vandaag weer op kantoor....
Tijd voor een avondje Fok! en Youtube met een klein Hertog Jannetje on the side
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:03 schreef SilentChaos het volgende:
Goedenavond
HJquote:Op donderdag 11 april 2013 21:03 schreef SilentChaos het volgende:
Goedenavond
Hoiquote:
Wat is paiq?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:15 schreef SilentChaos het volgende:
I'm bored to death... dus wie heeft er een goeie oneliner voor paiq?
Bij succes krijg je een prijs
Neu... Sowieso klaar met dat soort sitesquote:Op donderdag 11 april 2013 21:15 schreef SilentChaos het volgende:
I'm bored to death... dus wie heeft er een goeie oneliner voor paiq?
Bij succes krijg je een prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |