Jammer voor je, mekker maar tegen je muurquote:Op donderdag 11 april 2013 18:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik klaag over het feit dat ik niet mag klagen
Zonder klagerig over te willen komen; dat vind ik jammer...quote:Op donderdag 11 april 2013 18:58 schreef henkde_j het volgende:
Ik kon het niet over m'n hart verkrijgen om Spaanse sloffen te kopen. Sorry Minth
Ben huilend van de Kassa naar m'n autootje gerend. Om vervolgens keihard REM-Everybody hurts te draaienquote:Op donderdag 11 april 2013 18:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Zonder klagerig over te willen komen; dat vind ik jammer...
Tevens bedankt voor de MI van een jankende jij middenin een Scapino
Dank je!quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Jammer voor je, mekker maar tegen je muur
Om vervolgens nog harder te gaan brullen om het feit dat je vergeten bent langs Kruidvat te gaan om scheermesjes te kopen?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:01 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ben huilend van de Kassa naar m'n autootje gerend. Om vervolgens keihard REM-Everybody hurts te draaien
Ik heb de ruitenwissers maar aan de binnenkant van de voorruit gemonteerdquote:Op donderdag 11 april 2013 19:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Om vervolgens nog harder te gaan brullen om het feit dat je vergeten bent langs Kruidvat te gaan om scheermesjes te kopen?
Slim...quote:Op donderdag 11 april 2013 19:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik heb de ruitenwissers maar aan de binnenkant van de voorruit gemonteerd
Ik voel me eenzaam.quote:
komen uit Leeuwarden. collega van me had er bijna in gespeeld. hij had het echter te druk met werk, vriendin en meerdere andere orkesten. baalt u nu een beetje vanquote:Op donderdag 11 april 2013 19:53 schreef Pino112 het volgende:
Die brassband morgen bij Stenders, tof
Hoelaat? 22 uur?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:53 schreef Pino112 het volgende:
Die brassband morgen bij Stenders, tof
Mjah, soms moet je prioriteiten stellen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
komen uit Leeuwarden. collega van me had er bijna in gespeeld. hij had het echter te druk met werk, vriendin en meerdere andere orkesten. baalt u nu een beetje van
Leeuwarden.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
komen uit Leeuwarden. collega van me had er bijna in gespeeld. hij had het echter te druk met werk, vriendin en meerdere andere orkesten. baalt u nu een beetje van
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:03 schreef SilentChaos het volgende:
Goedenavond
Wat een dag vandaag weer op kantoor....
Tijd voor een avondje Fok! en Youtube met een klein Hertog Jannetje on the side
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:03 schreef SilentChaos het volgende:
Goedenavond
HJquote:Op donderdag 11 april 2013 21:03 schreef SilentChaos het volgende:
Goedenavond
Hoiquote:
Wat is paiq?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:15 schreef SilentChaos het volgende:
I'm bored to death... dus wie heeft er een goeie oneliner voor paiq?
Bij succes krijg je een prijs
Neu... Sowieso klaar met dat soort sitesquote:Op donderdag 11 april 2013 21:15 schreef SilentChaos het volgende:
I'm bored to death... dus wie heeft er een goeie oneliner voor paiq?
Bij succes krijg je een prijs
Soort van mislukte datingsite zonder profielenquote:
Over hele onnozele dingen in de achtergrond beginnenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Soort van mislukte datingsite zonder profielen
zit nu gewoon foto's te beoordelen en dan kan je mensen een oneliner stureneen soort openingszin...
Ik vind paiq ook eigenlijk verschrikkelijkquote:Op donderdag 11 april 2013 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu... Sowieso klaar met dat soort sites
Kijk, dat bedoel ikquote:Op donderdag 11 april 2013 21:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Over hele onnozele dingen in de achtergrond beginnen
"Ik vind je kat leuker"quote:Op donderdag 11 april 2013 21:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik
"Die baksteen zit scheef, net als je hoofd"
"Je moet je toilet even doorspoelen"quote:Op donderdag 11 april 2013 21:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik
"Die baksteen zit scheef, net als je hoofd"
Vooral de oppervlakkigheid op datingsites en het zoveel mogelijk proberen te scoren van de meeste heren aldaar stond me finaal tegen...quote:Op donderdag 11 april 2013 21:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind paiq ook eigenlijk verschrikkelijk
Ten eerste hou ik niet zo van chatten met mensen die ik niet kenik heb ze dan liever gewoon tegenover me...
Ten tweede ben ik te oppervlakkig voor die site, ik wil gewoon vele foto's zien en dan kiezen
Maar ja het is gratis tijdverdrijf
Als je maar goed afveegt, want anders zit er straks cactussenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Vooral de oppervlakkigheid op datingsites en het zoveel mogelijk proberen te scoren van de meeste heren aldaar stond me finaal tegen...
Dan maar zo droog als een woestijn, flikker op!
Goed gegronde klacht ookquote:Op donderdag 11 april 2013 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een klacht:
Wat een stel kutusers zijn jullie.
Ik ook van jou, mopje!!quote:Op donderdag 11 april 2013 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een klacht:
Ik mag hopen dat je het bij de verantwoordelijke filiaalleider door de strot gaat gieten?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:24 schreef themauster het volgende:
Vanochtend met de boodschappen bij de Jumbo een half liter flesje Fanta gekocht, ik dat net dus drinken zat er een hele vieze smaak aan. Wat blijkt staat er de einddatum 30 November 2012 op en is hij al 6 maanden over datum! Jumbo wil mij vergiftigen..
Even schuddenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:24 schreef themauster het volgende:
Vanochtend met de boodschappen bij de Jumbo een half liter flesje Fanta gekocht, ik dat net dus drinken zat er een hele vieze smaak aan. Wat blijkt staat er de einddatum 30 November 2012 op en is hij al 6 maanden over datum! Jumbo wil mij vergiftigen..
quote:
Droog als een woestijn...quote:Op donderdag 11 april 2013 21:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Vooral de oppervlakkigheid op datingsites en het zoveel mogelijk proberen te scoren van de meeste heren aldaar stond me finaal tegen...
Dan maar zo droog als een woestijn, flikker op!
Schapies!!quote:Op donderdag 11 april 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drie mekkers voor je post.
Echte liefdequote:
Ga wel terug om mijn geld terug te vraag ook al is het maar 1,05 euro.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je het bij de verantwoordelijke filiaalleider door de strot gaat gieten?
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Droog als een woestijn...
Deze zocht ik
[ afbeelding ]
Geeft niks, ik ook niet. Al was mijn post wel ontopic, waarvoor hulde!quote:Op donderdag 11 april 2013 21:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Echte liefde
Ik heb vanavond geen zinnige bijdrage vrees ik
Jijquote:Op donderdag 11 april 2013 21:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, ik ook niet. Al was mijn post wel ontopic, waarvoor hulde!
Ik!!
Dat is een door mij uitgelokte liefdesverklaring, dat telt niet...quote:
Ok, Jijquote:Op donderdag 11 april 2013 21:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is een door mij uitgelokte liefdesverklaring, dat telt niet...
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ok, Jij
Ik zit foto's te zoeken van mezelf (recente, heb ik niet echt), kom ik een actiefilmpje tegen van mezelf
wat ben ik toch ook een toppert
Ik whatsapp hem wel ffquote:Op donderdag 11 april 2013 21:39 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vraag niet naar wat de acties inhouden. Durf ik niet meer...
NEE!! Niet doen, daar kom ik nooit meer overheenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik whatsapp hem wel ff![]()
![]()
![]()
Pfff ik heb geen foto's sinds m'n nieuwe kapselen ik loop al bijna ruim een half jaar zo
Wel opvallend dat ik alleen maar foto's met bier erop heb
Party-animal dat ik ben
Je hebt me doorquote:Op donderdag 11 april 2013 21:42 schreef minthy het volgende:
[..]
NEE!! Niet doen, daar kom ik nooit meer overheen![]()
Ruined for life...
Tevens verkapte "ik heb minthy op WhatsApp"-post.
Ik heb geen Spaanse sloffenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:42 schreef minthy het volgende:
[..]
NEE!! Niet doen, daar kom ik nooit meer overheen![]()
Ruined for life...
Tevens verkapte "ik heb minthy op WhatsApp"-post.
Koop ze nou gewoon, er gaat een wereld voor je openquote:
Verkapte "ik heb whatsapp" postquote:
Verkapte: "Ik doe stoer"-postquote:
Verkapte "ik kan het woord "verkapte" typen"-postquote:Op donderdag 11 april 2013 21:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verkapte "ik heb whatsapp" post
Ik ben stoer toch?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verkapte: "Ik doe stoer"-post
Open er een topic overquote:Op donderdag 11 april 2013 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een klacht:
Dat heb ikquote:
Ja, we spreken elkaar de hele dag door hier alquote:Op donderdag 11 april 2013 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen 'Hoi' vind ik ook weer zo overbodig
Je hebt best wel grote oren iddquote:Op donderdag 11 april 2013 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik![]()
Al zou ik m'n oren dicht willen doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |