Slim kost veel geld als je ervan wil, mooi iets minder...quote:Op donderdag 11 april 2013 17:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alsof het allemaal om uiterlijk gaatitt tot die domme snolletjes van heitinga, silvie en yo is zij wel aardig slim.
Nep koerdquote:Op donderdag 11 april 2013 17:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die Turkse chick in GTST zou ik doen.
Meen je dat nou echt serieus?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ff serieus. Mooier bestaat gewoon niet.![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er is een aparte topic voor potten, zo kan je misschien meten of andere potten ook hetzelfde smaak hebben.
Doe maar weer tegendraads aandachtvragend kutkind.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ff serieus. Mooier bestaat gewoon niet.![]()
Ik had ook een van uh okequote:Op donderdag 11 april 2013 17:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Baas.
Valt me tegen van je Stylo, ik had gedacht dat je wel bij je principes zou blijven.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Baas.
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Kan van persie niet beter krijgen?![]()
Ik hoop dat je vrienden van de PKK niet meelezen hier.quote:
quote:
1 april?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Valt me tegen van je Stylo, ik had gedacht dat je wel bij je principes zou blijven.
is goed donquote:Op donderdag 11 april 2013 17:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Slim kost veel geld als je ervan wil, mooi iets minder...
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:22 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Bouchra heeft hier leren pijpen.
Ik quote hem evenquote:Op donderdag 11 april 2013 17:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Alleen komt Aldo-MC niet terug, die zit nu op Sunri5e
Die zijn ook lekekr inderdaad. Vooral die met hoofddoek. Die andere is ook wel te doen op zich.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Zitten daar 2 Turken in?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die zijn ook lekekr inderdaad. Vooral die met hoofddoek. Die andere is ook wel te doen op zich.
Alleen voor het eten. Verder heeft hij een harem Zuid-Koreanen.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:25 schreef DonRaja het volgende:
Ik leer bij VI meer over showbizz dan voetbal: nooit geweten dat Guus een Surinaamse vrouw heeft.
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |