Heeft zij die kekke hanenkam?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:23 schreef LizzyAdam het volgende:
Nee. Ze is studente. en leuk. maar ook een beetje verlegen.
Ben jij nog leuke meneren tegengekomen de laatste tijd?
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weinig tijd?
155785 (gemiddeld 176 per dag)
quote:
Ok.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Nogmaals, op de toets heb ik weinig tijd om de wiskunde B opgaven te maken
Zal ff kijken.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
B&H / Cheryl Ann -Tweedy
Hier, een topic om het te vieren!
sowieso nietquote:Op donderdag 11 april 2013 15:38 schreef RensAjacied het volgende:
Is er al een wapenstilstand tussen de beide SC's?
Wapenstilstand? Denkte da nou ech, met die mecholluh?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:38 schreef RensAjacied het volgende:
Hoiquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wapenstilstand? Denkte da nou ech, met die mecholluh?
We blijven buiten de pot pissenquote:Op donderdag 11 april 2013 15:38 schreef RensAjacied het volgende:
haha wtfquote:Op donderdag 11 april 2013 15:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wapenstilstand? Denkte da nou ech, met die mecholluh?
Ja alle woordgrappen die je kon bedenken heb ik toen al geplaatst. Ik bleef buiten schot.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We blijven buiten de pot pissen
Laat je zus Barbara eens met rust.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stootte me onlangs aan een pot.
Daar schieten scholen echt tekort in. Hoeveel jongeren die niet weten wat ze later moeten of willen worden. Opleidingen die niet aansluiten. Moet echt meer praktijk in.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik echt nog niet, man.
Jij ging je indekken man, boelertje.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stootte me onlangs aan een pot.
Je hebt een profiel aangemaakt op Linkedin, een artikel geplaatst en daar hebben 100 mensen op gekeken?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zei bekeken en artikel. Dus geen reacties op een Facebook-status. Probeer het nog eens.
Sterker nog hij vond het stom/dom van jullie en terecht van de bansquote:Op donderdag 11 april 2013 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij ging je indekken man, boelertje.
HET IS EEN VRIEND VAN DE POTTEN, VRIEND VAN DE POTTEN!
Ja ik wist waar het vandaan kwam, maar die spelling.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
1:04, let goed op de uitspraak.
Goverredomme Brabantsquote:Op donderdag 11 april 2013 15:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja ik wist waar het vandaan kwam, maar die spelling.
Zie OP boeler.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stijn ging slijmen bij yvonne en GGMM
Nee joh, die rekening leggen ze tegenwoordig bij de hogescholen en universiteiten. En die geweldige inkorting van de basisbeurs? weet je waar die naar toe gaat? Al dat geld wat het oplevert gaat naar de onderbouw en het voorgezet onderwijsquote:Op donderdag 11 april 2013 15:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar schieten scholen echt tekort in. Hoeveel jongeren die niet weten wat ze later moeten of willen worden. Opleidingen die niet aansluiten. Moet echt meer praktijk in.
Deed jij hier dan nog joh, gewoon 2 kut joodjes. Onderduiken terwijl de rest je nodig heeft.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sterker nog hij vond het stom/dom van jullie en terecht van de bans. En gelijk erbij zetten: "ja maar ik heb niks gedaan".
Stijn moet de OP eens nalezen: Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
Ik was volop mee met de uitwedstrijd. Als 2e van de SC mee in de strijd. Alleen ik bleef buiten schotquote:Op donderdag 11 april 2013 15:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deed jij hier dan nog joh, gewoon 2 kut joodjes. Onderduiken terwijl de rest je nodig heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |