SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door PlexOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
ErmagherdOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
wiehoeOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Kut TT.
Schaam je.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
surequote:Op donderdag 11 april 2013 15:13 schreef bobbernaut het volgende:
we slopen t wel als ze echt veel hebben gebouwdOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Anders had jij hem gekaaptquote:
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Ze zijn best dom dat ze verdergaan op dat IP
Heb jij nu al gesolliciteerd?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En als ik jullie vertel dat je je volwassen moeten gedragen dan wil dat wel wat zeggen![]()
Als mod? Gister of eergister alquote:Op donderdag 11 april 2013 15:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb jij nu al gesolliciteerd?![]()
![]()
Echt?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En als ik jullie vertel dat je je volwassen moeten gedragen dan wil dat wel wat zeggenOp maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Dat was toch zo'n reclame of niet?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ook, maar blijf hem leuk vinden![]()
helaOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
quote:
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Die van de Mac is ookquote:Op donderdag 11 april 2013 16:06 schreef MineraalWater het volgende:
De enige echte goeie curry, Huismerken smaken niet
Dinsdag samen met wat klasgenoten daar ontbetenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:08 schreef MineraalWater het volgende:
Verder kom ik er echt 1 keer in de 2 jaar
Tussenuur
Had McOntbijt genomen, McMuffin is om te kotsen, koffie lust ik niet, alleen de sinaasappelsap was lekker
Daarna maar hamburgertje genomen
![]()
Ik vind dit zo'n verschrikkelijk tyfus nummer.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Die eien dan, Had ik op youtube gezien dat ziet er toch niet uit manquote:Op donderdag 11 april 2013 16:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dinsdag samen met wat klasgenoten daar ontbeten
Tussenuur
Had McOntbijt genomen, McMuffin is om te kotsen, koffie lust ik niet, alleen de sinaasappelsap was lekker
Daarna maar hamburgertje genomen![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:14 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Die eien dan, Had ik op youtube gezien dat ziet er toch niet uit manLinkquote:Op donderdag 11 april 2013 16:14 schreef MineraalWater het volgende:
Gewoon vacuum gezogen eigeel in plakjes gesnedenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dinsdag samen met wat klasgenoten daar ontbeten
Tussenuur
Daarna maar hamburgertje genomen
Gewoon drie hamburgers of cheeseburgers of mchickenhoningmosterd als ontbijt![]()
Idd, volgende keer GEEN McOntbijtquote:Op donderdag 11 april 2013 16:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gewoon drie hamburgers of cheeseburgers of mchickenhoningmosterd als ontbijt![]()
Mn tong was opeens geel door die koffie mang!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Wil deze kopen voor in de huiskamer
mag het niet van mams![]()
![]()
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
![]()
![]()
deze dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
![]()
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
http://m.marktplaats.nl/a(...)0c1b&previousPage=lrhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:55 schreef MineraalWater het volgende:
Jow dan! Onze community krijgt een item in Omroep brabant![]()
http://www.secretsofthefed.com/student-finds-brain-in-kfc-meal/quote:Op donderdag 11 april 2013 16:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
KFC is ook wel lekker jahttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Rowdyquote:Op donderdag 11 april 2013 16:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
![]()
![]()
mijn kfc hier is gewoon goedquote:Op donderdag 11 april 2013 16:55 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
http://www.secretsofthefed.com/student-finds-brain-in-kfc-meal/![]()
![]()
http://www.syfy.com/tinman/oz/
welke kans is nou groter. de kans op zakkenrollen en diefstal of de kans op een cyberaanvalquote:Op donderdag 11 april 2013 17:03 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-contant-geld.html![]()
![]()
Mensen die meer dan 100.000 euro aan spaargeld hebben, kunnen hun geld het beste spreiden over meerdere banken.
Maar eens gaan doen danAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Verkapt zie mij geld hebben postquote:Op donderdag 11 april 2013 17:22 schreef Ame_thyst het volgende:
Mensen die meer dan 100.000 euro aan spaargeld hebben, kunnen hun geld het beste spreiden over meerdere banken.
Maar eens gaan doen dan
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
EN TOEN WERD JE WAKKER HAHAquote:Op donderdag 11 april 2013 17:22 schreef Ame_thyst het volgende:
Maar eens gaan doen danAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Er zal vast ook wel eens wat raars gevonden zijn in een product bij de AH/jumbo/plus (of waar je ook je voer koopt..) Ga je daar dan ook gelijk niet meer heen?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:55 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
http://www.secretsofthefed.com/student-finds-brain-in-kfc-meal/![]()
Ik laat altijd mijn bonnetjes bij het pinnen in de automaat zitten, dan kunnen die sukkels van reddit erop fappen hihiIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
??? Hoezo zouden ze erop fappen?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:25 schreef TJV het volgende:
Ik laat altijd mijn bonnetjes bij het pinnen in de automaat zitten, dan kunnen die sukkels van reddit erop fappen hihiOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
''Look what i found'' 3000 karmaIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
sos z'n bbq boxquote:Op donderdag 11 april 2013 18:07 schreef vogelkooi het volgende:
Waar is die zomer editie MC SC spotify
2 late.quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
zal straks ook eens kijken.quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
Eens kijken of ik iets van muziek kan toevoegenquote:Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
heb wel eens de 24 uur's versie op youtube aangehad, ook niet lang volgehoudenAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Wie had hier ook al weer bitcoins enzulks? Als ze onder welk bedrag staan zou jij ze kopen?Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
SHADERONNNNNNNNN DING DING ik was het GAM SC LIED helemaal vergeten weet jij nog wat dat was?Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Ik heb zojuist tijdens het eten de nieuwe aflevering van een soap aangehoord.. Er is een grote bitchfight gaande op de school van mijn zusje, en dat moest ze natuurlijk even vertellen![]()
![]()
hij staat in je sigquote:Op donderdag 11 april 2013 18:56 schreef AQuila360 het volgende:
SHADERONNNNNNNNN DING DING ik was het GAM SC LIED helemaal vergeten weet jij nog wat dat was?![]()
![]()
KLASSE JONG!quote:Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
i say boom boom boom now everybody say weehoooooquote:![]()
IK DRAAI HEM KEI HARD !quote:Op donderdag 11 april 2013 19:04 schreef shaderon het volgende:
[..]
i say boom boom boom now everybody say weehoooooShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
EN jij zingt het het beste van heel fok is mijn mening!quote:Op donderdag 11 april 2013 19:04 schreef shaderon het volgende:
[..]
i say boom boom boom now everybody say weehoooooShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Nu wel?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:42 schreef Ame_thyst het volgende:
Nee, aldie fix die afspeellijst eens![]()
Welke van jou??quote:Op donderdag 11 april 2013 19:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zit nu in mijn kamer te swingen met de headset op![]()
![]()
![]()
DM aldie even met je FB/Spotifyquote:Op donderdag 11 april 2013 19:49 schreef d4v1d het volgende:
Krijg ik nou ook nog een inviteof wat ik er voor moet doen?
of moet ik het nog 5 keer vragen?![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)poging-beroving.html
nou, ben benieuwd naar de afkomstAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
oh nog mooier nu.nl zet het er niet bij terwijl het bekend is
http://www.112krimpen.nl/nieuws.php?nieuws_id=1636
verassendAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
ah nastyquote:Op donderdag 11 april 2013 20:10 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_de_maand_maart.html
die bij 3:25, mwahahha![]()
Noem het gewoon bij naam! Ze zijn het meestal.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:18 schreef Ame_thyst het volgende:
oh nog mooier nu.nl zet het er niet bij terwijl het bekend is
http://www.112krimpen.nl/nieuws.php?nieuws_id=1636
verassendShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
nu al een bazen lijstquote:Op donderdag 11 april 2013 20:32 schreef Ame_thyst het volgende:
die MC zomer lijstwat een verzameling lol
![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:37 schreef Ame_thyst het volgende:
ik zet er ff wat gta vice classics in![]()
GVD TOTOquote:Op donderdag 11 april 2013 20:37 schreef Ame_thyst het volgende:
ik zet er ff wat gta vice classics in![]()
![]()
moet wel iets wat zomers blijven dus als het te emo(tion) 98.3 wordt pleur je ze er maar uitAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
deze man heeft smaakquote:Op donderdag 11 april 2013 20:39 schreef Ame_thyst het volgende:
moet wel iets wat zomers blijven dus als het te emo(tion) 98.3 wordt pleur je ze er maar uit![]()
nog wat hipster nummers erin en dan is het weer leuk voor vandaag
Mag ik erbij?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb je geinvite op FBquote:Op donderdag 11 april 2013 21:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Jajoh ik ga meteen al mijn persoonsgegevens gevenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber? DM eens een foto van je ID-kaart waarje vvoor- en achternaam te zien zijn?
Wat moet je weten? Ik heb je toch geinvite hont?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
KKRBOELERquote:Op donderdag 11 april 2013 21:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb je geweigerd op FBOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Als dat je echte naam is vreet ik mijn klompen op.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:12 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Jajoh ik ga meteen al mijn persoonsgegevens geven
Wat moet je weten? Ik heb je toch geinvite hont?![]()
Bitches be stuck to me, I think they tryna glue me
I make the party shine bright when it started glooming
This beat was bubble gum so I had to chew it![]()
Hoezo geloof je t niet?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als dat je echte naam is vreet ik mijn klompen op.
Dude, voeg me gewoon toe aan die afspeellijst, wat boeit het als ik jullie namen weet?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je mag je documentnummer en Sofi-nummer (BSN) wegpainten, maar naam en foto moet te zien zijn.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ik nietquote:Op donderdag 11 april 2013 21:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Iedereen zit met zijn echte naam in die lijst, mooi niet dat jij er in komtAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Dude, stuur mij gewoon die foto. Wat boeit het als ik je naam weet?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dude, voeg me gewoon toe aan die afspeellijst, wat boeit het als ik jullie namen weet?![]()
Het is niet mijn echte naamquote:Op donderdag 11 april 2013 21:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dude, stuur mij gewoon die foto. Wat boeit het als ik je naam weet?
Nee maar ik wil geen FB hebben, door FB wist iedereen op mn Skype mn shit..
Kan ik er niet met mijn hotmail spotify account bij?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja, doe ik zelf altijd als ik naar werk gaquote:Op donderdag 11 april 2013 21:16 schreef shaderon het volgende:
kan je met spotify premium mobiel die dingen ook offline luisteren?![]()
FB hoef je niet, maar ik wil je naam hebben. Graag of niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Het is niet mijn echte naam
Nee maar ik wil geen FB hebben, door FB wist iedereen op mn Skype mn shit..
Kan ik er niet met mijn hotmail spotify account bij?![]()
Eigenlijk zou je soort van notes moeten kunnen maken bij de nummers die je toevoegt, zou leuke aanvulling zijn.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Maar ik heb zojuist mn neppe verwijdertquote:Op donderdag 11 april 2013 21:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
FB hoef je niet, maar ik wil je naam hebben. Graag of niet.
NEUH!quote:Op donderdag 11 april 2013 21:22 schreef shaderon het volgende:
[..]
jouw ondertitel is een feit @ de lijst
Ik heb opeens geen zin meer in een invitequote:Op donderdag 11 april 2013 21:22 schreef shaderon het volgende:
[..]
jouw ondertitel is een feit @ de lijst
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2013 21:23:51 ]![]()
Dat mocht toch al niet van Aldie. Die ging een beetje autistisch doen. Want dan kon ik zijn echte naam zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jullie denken waarschijnlijk dat ik gewoon een dikke trol ben en geen autisme heb, maar ik heb gewoon zelfspot.![]()
Ray Charles & London symphony orchestra - Amazing Grace
Mooi nummer om met de lijst te stoppen vandaag
edit
okey nu danAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Vorig jaar was dat hype, ja -O_
Lekker op gedjensed met ene meidje dat gynaecologie wilde studeren na de vakantie![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vorig jaar was dat hype, ja -O_
Lekker op gedjensed met ene meidje dat gynaecologie wilde studeren na de vakantie![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber is wel ouder geworden, zeg.
muhaha. Mobiel. Maar ik zal hem morgen eens goed volrammen.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:06 schreef shaderon het volgende:
wie spamt de halve discografie van ub40http://www.syfy.com/tinman/oz/
ja waar blijft Jimmy Hendriksquote:Op donderdag 11 april 2013 22:08 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
muhaha. Mobiel. Maar ik zal hem morgen eens goed volrammen.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
zet jij maar hey joe en the wind cries mary dr bij. Beetje woodstox.quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
Wie is dr zo gek op die electronische prieeeep kgggggg praprap wobwob muziek?http://www.syfy.com/tinman/oz/
zoiets bedoel je?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:19 schreef SosuaCafe het volgende:
Wie is dr zo gek op die electronische prieeeep kgggggg praprap wobwob muziek?
![]()
![]()
oh je ziet geen namen op mobiel?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:19 schreef SosuaCafe het volgende:
Wie is dr zo gek op die electronische prieeeep kgggggg praprap wobwob muziek?![]()
![]()
zomer is veel te heet voor die rappers met de wijde broeken. Krijg je broeikaseffect.quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
wat staat die spotify top40 vol met negermuziek zegChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Racist.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:50 schreef Curlbrah het volgende:
wat staat die spotify top40 vol met negermuziek zeg![]()
![]()
is er eigenlijk een toetsencombinatie om te submitten?
(zonder twee keer tab te drukken en dan enter..)
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2013 22:54:55 ]![]()
als ik jou blanke noem ben ik ook een racist?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:54 schreef Curlbrah het volgende:
als ik jou blanke noem ben ik ook een racist?
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2013 22:55:14 ]![]()
dan ben ik een racist, heb je er iets op tegen?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:55 schreef Curlbrah het volgende:
dan ben ik een racist, heb je er iets op tegen?![]()
![]()
quote:![]()
zo kunnen we geen discussie houden heChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:58 schreef Curlbrah het volgende:
[..]![]()
zo kunnen we geen discussie houden he![]()
![]()
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
"Even niks tegen negers"quote:Op donderdag 11 april 2013 22:59 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
KLB / Neger in de header.
racist dat je d'r bent.
Eigenlijk is dat nog steeds racistisch, maargoed![]()
![]()
![]()
ik heb niks tegen negers maar kan ze totaal niet uitstaan.. - dat idee een beetje?zo maar eens naar bed. Tentamen maken die ik niet kon oefenen omdat de website ervan down was.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:03 schreef Curlbrah het volgende:
ik heb niks tegen negers maar kan ze totaal niet uitstaan.. - dat idee een beetje?zo maar eens naar bed. Morgen een toets die ik niet kon oefenen omdat de website ervan down was.
Sowieso ergens waar onze geweldige discussie begon was ik al niet helemaal serieus![]()
![]()
Da's pech. Maar op je mobiel zit je dichterbij, hier moet ik me hele pols verplaatsen naar me muis als ik op Invoeren wil rammen![]()
![]()
Mijn concentratie boog is momenteel echt gewoon 0.. Ik probeer nog wat te scripten, dat gaat voor geen meter![]()
![]()
wat wil je maken dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:10 schreef d4v1d het volgende:
Mijn concentratie boog is momenteel echt gewoon 0.. Ik probeer nog wat te scripten, dat gaat voor geen meter![]()
He Mendert, wist niet dat je er toen al inzat.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:56 schreef Mender het volgende:
Als ik toegang heb tot m'n mtgox account ga ik alles meteen naar Bitcoin7 overzettenChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
http://fok.d4v1d.nl/topicactivity/chart.htmlquote:
ben daar mee bezig, is alleen nog niet af, moet nog dingetjes bij dat mensen zelf een grafiek kunnen laten genereren.![]()
Avond
Jep, rond die tijd was ik ingestaptquote:Op donderdag 11 april 2013 23:12 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
He Mendert, wist niet dat je er toen al inzat.
En jij dan?![]()
Worden wifi routers beinvloed door geluidsboxen monitors en laptops in de buurt net als een metalen penhouder? mijn laptop vond hem niet, hij stand tussen boven genoemde dingen ingekapseld.Fear is the grease of society.![]()
en ook nog dat klitje waarmee ik draadloze muis heb. En bluetooth, alsof ik tjernobyl op mijn bureau heb aan straling.Fear is the grease of society.![]()
Inclusief het studenten huis met nog 15 netwerken binnen 50-60 meter, mischien wel het meest invloedvolle ding.Fear is the grease of society.![]()
Ben gebanned van het oude FOK!Craft ip
Ik zal je zo unbannen op het oude ipquote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef plopkweker het volgende:
Ben gebanned van het oude FOK!Craft ip![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:44 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ik zal je zo unbannen op het oude ip
Kwam vanmiddag ff online daarzo toen bobber zei dat lapje er was. Paar blokjes gegriefed, and zhe banhammer haz spoken.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:33 schreef vogelkooi het volgende:
en ook nog dat klitje waarmee ik draadloze muis heb. En bluetooth, alsof ik tjernobyl op mijn bureau heb aan straling.
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:33 schreef vogelkooi het volgende:
en ook nog dat klitje waarmee ik draadloze muis heb. En bluetooth, alsof ik tjernobyl op mijn bureau heb aan straling.Anders even kijken of je je wifi op 5Ghz kan zetten.. moet je wel hopen dat alle apparaten die met wi-fi werken in je huis dat aankunnen..quote:Op donderdag 11 april 2013 23:37 schreef shaderon het volgende:
Dat gaat wel over dezelfde frequentie als wifi. Maar zou je geen last van moeten hebben![]()
AEX / Nieuw digitaal geld Bitcoin - Wachten op de heropening #11quote:Op donderdag 11 april 2013 23:14 schreef Mender het volgende:
[..]
Jep, rond die tijd was ik ingestapt
En jij dan?
heb nu alles in LTC; hopen dat het goed gaat!
[ Bericht 3% gewijzigd door Curlbrah op 11-04-2013 23:53:50 ]Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Dan kan je in de ban list?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:46 schreef shaderon het volgende:
Ooh hij heeft ww veranderd. Maar er is altijd nog ftp
Als je hem wil laten schrikken delete je die files(Als je aardig bent back-up je ze op je pc en zet je ze een dag later terug)
![]()
.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan kan je in de ban list?
Als je hem wil laten schrikken delete je die files(Als je aardig bent back-up je ze op je pc en zet je ze een dag later terug)
Of ik ban hem zelf. Maar het wordt pas toegepast na een reload of restart![]()
ROuter ---> laptop gaan goed, maar nu ineens ziet mijn telefoon het niet meer.
Niks gedaan enkel router halve meter omlaag geplaatst.Fear is the grease of society.![]()
Files deleten niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:51 schreef shaderon het volgende:
[..]
.
Of ik ban hem zelf. Maar het wordt pas toegepast na een reload of restart
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2013 23:52:36 ]![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:52 schreef vogelkooi het volgende:
ROuter ---> laptop gaan goed, maar nu ineens ziet mijn telefoon het niet meer.
Niks gedaan enkel router halve meter omlaag geplaatst.!
![]()
Ik zit hier ook in een leuk netwerk. kabeltje van pc gaat naar netbook, netbook vangt wifi signaal op en stuurt dit door naar PC![]()
![]()
Also worth mentioning woon in een klooster mischien spookt het door opgedroogd ectoplasma in de muren oid.Fear is the grease of society.![]()
Usb wifi stickie halenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:53 schreef d4v1d het volgende:
Ik zit hier ook in een leuk netwerk. kabeltje van pc gaat naar netbook, netbook vangt wifi signaal op en stuurt dit door naar PC![]()
Die dingen werken ontiegelijk kut. Ik heb nu eigenlijk gewoon een usb wifi stick van het formaat netbookquote:![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: