FB hoef je niet, maar ik wil je naam hebben. Graag of niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Het is niet mijn echte naam
Nee maar ik wil geen FB hebben, door FB wist iedereen op mn Skype mn shit..
Kan ik er niet met mijn hotmail spotify account bij?
Maar ik heb zojuist mn neppe verwijdertquote:Op donderdag 11 april 2013 21:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
FB hoef je niet, maar ik wil je naam hebben. Graag of niet.
NEUH!quote:Op donderdag 11 april 2013 21:22 schreef shaderon het volgende:
[..]
jouw ondertitel is een feit @ de lijst
Ik heb opeens geen zin meer in een invitequote:Op donderdag 11 april 2013 21:22 schreef shaderon het volgende:
[..]
jouw ondertitel is een feit @ de lijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vorig jaar was dat hype, ja -O_
Lekker op gedjensed met ene meidje dat gynaecologie wilde studeren na de vakantie
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber is wel ouder geworden, zeg.
muhaha. Mobiel. Maar ik zal hem morgen eens goed volrammen.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:06 schreef shaderon het volgende:
wie spamt de halve discografie van ub40
ja waar blijft Jimmy Hendriksquote:Op donderdag 11 april 2013 22:08 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
muhaha. Mobiel. Maar ik zal hem morgen eens goed volrammen.
zet jij maar hey joe en the wind cries mary dr bij. Beetje woodstox.quote:
zoiets bedoel je?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:19 schreef SosuaCafe het volgende:
Wie is dr zo gek op die electronische prieeeep kgggggg praprap wobwob muziek?
oh je ziet geen namen op mobiel?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:19 schreef SosuaCafe het volgende:
Wie is dr zo gek op die electronische prieeeep kgggggg praprap wobwob muziek?
zomer is veel te heet voor die rappers met de wijde broeken. Krijg je broeikaseffect.quote:
Racist.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:50 schreef Curlbrah het volgende:
wat staat die spotify top40 vol met negermuziek zeg
ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:54 schreef Curlbrah het volgende:
als ik jou blanke noem ben ik ook een racist?
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:55 schreef Curlbrah het volgende:
dan ben ik een racist, heb je er iets op tegen?
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:58 schreef Curlbrah het volgende:
[..]![]()
zo kunnen we geen discussie houden he
"Even niks tegen negers"quote:Op donderdag 11 april 2013 22:59 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
KLB / Neger in de header.
racist dat je d'r bent.
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:03 schreef Curlbrah het volgende:
ik heb niks tegen negers maar kan ze totaal niet uitstaan.. - dat idee een beetje?zo maar eens naar bed. Morgen een toets die ik niet kon oefenen omdat de website ervan down was.
wat wil je maken dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:10 schreef d4v1d het volgende:
Mijn concentratie boog is momenteel echt gewoon 0.. Ik probeer nog wat te scripten, dat gaat voor geen meter
He Mendert, wist niet dat je er toen al inzat.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:56 schreef Mender het volgende:
Als ik toegang heb tot m'n mtgox account ga ik alles meteen naar Bitcoin7 overzetten
http://fok.d4v1d.nl/topicactivity/chart.htmlquote:
Jep, rond die tijd was ik ingestaptquote:Op donderdag 11 april 2013 23:12 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
He Mendert, wist niet dat je er toen al inzat.
Ik zal je zo unbannen op het oude ipquote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef plopkweker het volgende:
Ben gebanned van het oude FOK!Craft ip
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:44 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ik zal je zo unbannen op het oude ip
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:33 schreef vogelkooi het volgende:
en ook nog dat klitje waarmee ik draadloze muis heb. En bluetooth, alsof ik tjernobyl op mijn bureau heb aan straling.
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:33 schreef vogelkooi het volgende:
en ook nog dat klitje waarmee ik draadloze muis heb. En bluetooth, alsof ik tjernobyl op mijn bureau heb aan straling.
Anders even kijken of je je wifi op 5Ghz kan zetten.. moet je wel hopen dat alle apparaten die met wi-fi werken in je huis dat aankunnen..quote:Op donderdag 11 april 2013 23:37 schreef shaderon het volgende:
Dat gaat wel over dezelfde frequentie als wifi. Maar zou je geen last van moeten hebben
AEX / Nieuw digitaal geld Bitcoin - Wachten op de heropening #11quote:Op donderdag 11 april 2013 23:14 schreef Mender het volgende:
[..]
Jep, rond die tijd was ik ingestapt
En jij dan?
Dan kan je in de ban list?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:46 schreef shaderon het volgende:
Ooh hij heeft ww veranderd. Maar er is altijd nog ftp
.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan kan je in de ban list?
Als je hem wil laten schrikken delete je die files(Als je aardig bent back-up je ze op je pc en zet je ze een dag later terug)
Files deleten niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:51 schreef shaderon het volgende:
[..]
.
Of ik ban hem zelf. Maar het wordt pas toegepast na een reload of restart
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:52 schreef vogelkooi het volgende:
ROuter ---> laptop gaan goed, maar nu ineens ziet mijn telefoon het niet meer.
Niks gedaan enkel router halve meter omlaag geplaatst.
Usb wifi stickie halenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:53 schreef d4v1d het volgende:
Ik zit hier ook in een leuk netwerk. kabeltje van pc gaat naar netbook, netbook vangt wifi signaal op en stuurt dit door naar PC
Die dingen werken ontiegelijk kut. Ik heb nu eigenlijk gewoon een usb wifi stick van het formaat netbookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |