triest...quote:Op donderdag 11 april 2013 19:37 schreef Goodbye het volgende:
Om hoeveel euro zou het gaan bij een meisje van 9? Wat ontzettend triest, dit.
dat wil ik ook wel eens weten. Hopelijk meldt die onbekende vrouw zich. Misschien dat zij een beschrijving kan geven.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:51 schreef Scorpie het volgende:
Vier tegen 1? Goh, welke bevolkingsgroep zou dat nou geweest zijn...
ach voor vele hier zijn al denk ik wel duidelijk zijn welke nationaliteit er achter zit ..quote:Op donderdag 11 april 2013 20:02 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
dat wil ik ook wel eens weten. Hopelijk meldt die onbekende vrouw zich. Misschien dat zij een beschrijving kan geven.
Er zat ook een blanke tussenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:51 schreef Scorpie het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:16 schreef Good_Luck het volgende:
er blijken 3 lichtgetinte daders te zijn geweest. In dit soort gevallen vraag ik me meteen af in hoeverre er sprake is geweest van discriminatie.
Lastig, lastig. *denkt diep na*quote:Op donderdag 11 april 2013 19:51 schreef Scorpie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:30 schreef Good_Luck het volgende:
AMSTERDAM -
Een 9-jarig meisje is woensdag in Krimpen aan den IJssel ernstig gewond geraakt na een poging tot beroving door vier jongens. Doordat een nog onbekende vrouw tussenbeide kwam, werd erger voorkomen. Het meisje ligt in een ziekenhuis met een zware hersenschudding en een bloeding in de hersenen. De vier jongens zijn nog niet gepakt. Dat meldde de politie donderdag.
De vier wilden geld hebben van het meisje, vervolgens werd ze geslagen en op de grond gegooid. De politie wil graag de vrouw spreken om te horen wat er is gebeurd. De jongens zijn ongeveer 14 à 15 jaar, zegt de politie.
http://www.telegraaf.nl/b(...)d_na_beroving__.html
Vier jongens die in groepsverband een meisje aanvallen. Waar gaat dit heen met ons Nederlanders? We moeten alle bezuinigingen op de jeugd meteen terugdraaien.
Het feit dat dit gevoel bij het lezen van dit courantenartikel bij mij naar boven komt emotioneerde mij.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:32 schreef Good_Luck het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het geen Nederlanders zijn? heb je hun paspoorten gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |