wijs maar aan waar ik hypocriet doe danquote:Op donderdag 11 april 2013 17:33 schreef De_Guidance het volgende:
Mja dit is voor mij een verder totaal niet boeiend zijspoor.
Als jij hypocriet wil zijn moet je dat vooral doen.
ik ben niet de hypocriet hier ...quote:als het de andere kant op is
Het hoeft ook niet zonder slag of stoot te gaan, maar er komt ook een keer een grens in zicht, wat betreft de inspanningen en het incasseringsvermogen dat je van een samenleving kunt vragen.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:16 schreef De_Guidance het volgende:
Vroeger ging de integratie zeker niet zonder slag of stoot.
Vreemde bewering van Elf om te stellen dat de mensen vroeger altijd integreerden en dat dat nu niet gebeurt.
Verder is het ook een veel te subjectief begrip om er zo een oordeel over te kunnen vellen.
Sterkte.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn vaderland is allereerst Brabant...
Dat zei ik ook toen mijn rare biefstukje zwart op tafel kwam.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:40 schreef Mishu het volgende:
Mensen die dingen gaan verbranden zijn vrij sneu.
Het is veel makkelijker en ook veel geaccepteerder om allerlei rare praat overal neer te kwakken.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:52 schreef sp3c het volgende:
het is ook irrelevant
kijk het is natuurlijk best raar dat een mannetje of 300 dat soort idiote berichten liken op facebook maar moet je daar nu echt dergelijke conclusies aan verbinden?
er zullen best 300 radicale xenofoben zijn in Nederland ja ... ik wil daar zelfs wel 3000 van maken of 30.000 wat jij wil maar die waren er 30 jaar geleden ook wel
het is vandaag de dag alleen gemakkelijker om die onzin wereldkundig te maken
Dit. TS zit in mijn ogen compleet mis met de analyse. De overheid faalt in de aanpak en het onderkennen. Vervolgens zijn mensen er last van hebben, totaal gedemoniseerd omdat ze het iedere benoemen en het opvalt dat het om moslims gaat. Ze worden weggezet als racisten en vervolgens krijgen ze alleen maar meer last omdat het kutvolk vrij baan krijgt. Downward spiral.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:06 schreef Slurrrrp het volgende:
Ik vermoed dat het jarenlang compleet falen van de overheid in het aanpakken van de 'kutmarokkanen' ietsjes meer invloed heeft dan wat geblaat van Wilders. Denk ik zo maar.
Cpt. Hindsight.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:23 schreef arjan1212 het volgende:
Hm. Stel het is 1988. Wat had de overheid anders moeten doen in de periode 1988-2013
Toen waren ze al royaal de fout in gegaan. Ze hadden nooit aan die gezinshereniging moeten beginnen. Gewoon "Nou Ali, bedankt voor bewezen diensten. Je hebt 7 jaar in Nederland gewerkt? Hier heb je een bonus en doe ze de groeten in Casablanca."quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:23 schreef arjan1212 het volgende:
Hm. Stel het is 1988. Wat had de overheid anders moeten doen in de periode 1988-2013
De mensen niet zien als melkkoe voor het bedrijfsleven en ervan hopen dat ze toch wel teruggaan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:23 schreef arjan1212 het volgende:
En dat de opvattingen die voorkomen uit die middeleeuwse levenswijze die ze hebben, hier niet gewenst is. Je cultuur meenemen, feesten, eten.. prima, maar je behandeld wel iedereen met respect.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De mensen niet zien als melkkoe voor het bedrijfsleven en ervan hopen dat ze toch wel teruggaan.
Mensen stimuleren om te werken en integreren (dus niet uitkeringen uitdelen aan iedereen)
Liberale bewegingen steunen in plaats van conservatieve.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |