Ik moest lachenquote:Op maandag 15 april 2013 16:34 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit delen op Facebook.
Vind dat eigenlijk wel een serieus goed plan.quote:Op maandag 15 april 2013 15:27 schreef RuckTape het volgende:
[..]
Wat nou als we allemaal massaal die Facebook pagina's gaan reporten of verzieken, laten we beginnen met de 1e. Het wordt eens tijd om hun te confronteren met wat voor schijt zij verspreiden.
Dat vind ik dan niet zo erg, een paar foto's van je vakantie.quote:Op maandag 15 april 2013 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen jaloers maken met foto's van het Vrijheidsbeeld, bitches
Sorry, dat was ik
Al was er laatst iemand op vakantie in NY en die plaatste alleen foto's van Starbucksbekers, drie keer per dag.
Wat pathetisch zeg.quote:Op maandag 15 april 2013 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al was er laatst iemand op vakantie in NY en die plaatste alleen foto's van Starbucksbekers, drie keer per dag.
Het ziet er nou ook niet wat je zegt 'charmant' uit ...quote:Op maandag 15 april 2013 19:08 schreef AapjeAapje het volgende:
[ afbeelding ]
Hé, ik weet iets leuks, gaan jullie staan te zoenen, maak ik een foto!! Jaaaa, dat doen we!!! Goed plan!!!!!! En dan zet ik het op Facebook, als cover photo!!!! Jaaaaaa!!!!!!! GENIAAL!!!!!!!!!!!
Ik dacht serieus een Man Bijt Hond-pet te zien.quote:Op maandag 15 april 2013 19:08 schreef AapjeAapje het volgende:
[ afbeelding ]
Hé, ik weet iets leuks, gaan jullie staan te zoenen, maak ik een foto!! Jaaaa, dat doen we!!! Goed plan!!!!!! En dan zet ik het op Facebook, als cover photo!!!! Jaaaaaa!!!!!!! GENIAAL!!!!!!!!!!!
Ehmmmm... volgens mij snap jij de 'commotie' niet helemaal.quote:Op maandag 15 april 2013 16:46 schreef Matty___ het volgende:
[..]
En dan nog niet snappen dat je het uitspreekt als Dr.Ötker,
want in duits is de lettercombinatie oe gelijk aan ö (vroeger had je nog geen letter ö op de typemachine vandaar)
Doe even normaal, joh. Wat is hier mis mee? Ze zijn nog jong en genietende van hun liefde.quote:Op maandag 15 april 2013 19:08 schreef AapjeAapje het volgende:
[ afbeelding ]
Haha sta je droog ofzo dat je je hier aan kunt ergeren?quote:Op maandag 15 april 2013 19:08 schreef AapjeAapje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is waarschijnlijk zn zus; allemaal inteelt die gasten.quote:Op maandag 15 april 2013 20:45 schreef CAT988h het volgende:
[..]
Haha sta je droog ofzo dat je je hier aan kunt ergeren?
Hij is baas man, Neophyte petje en een chick
Ben ik echt de enige die zich hier aan ergert, ja? Hashtags op Facebook, anyone? Elke maand een status met hoe lang ze al samen zijn? Zoenfoto-selfies met frontcam? HALLO??!?!?!?!!!!??!!!!!!!quote:Op maandag 15 april 2013 20:45 schreef CAT988h het volgende:
[..]
Haha sta je droog ofzo dat je je hier aan kunt ergeren?
Hij is baas man, Neophyte petje en een chick
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler voor mishandeld hondje en bloed enzo.
Mwuah vind er niks verkeerd mee :p beetje vet mag wel hoorquote:Op maandag 15 april 2013 23:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal van die dikke mokkels die reageren
Dat is echt geen normaal figuur voor een meid van 20-25.
Dit is mijn figuur.quote:Op maandag 15 april 2013 23:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal van die dikke mokkels die reageren
Dat is echt geen normaal figuur voor een meid van 20-25.
Ach, het is niet mijn smaak. Maar het hysterische gedoe over slanke modellen altijd. We hebben meer en meer last van overgewicht met z'n allen, en de pro dikke mensen lobby wordt alsmaar sterkerquote:Op maandag 15 april 2013 23:21 schreef Dale. het volgende:
[..]
Mwuah vind er niks verkeerd mee :p beetje vet mag wel hoor
Die 1e!!!quote:Op maandag 15 april 2013 15:27 schreef RuckTape het volgende:
[..]
Wat nou als we allemaal massaal die Facebook pagina's gaan reporten of verzieken, laten we beginnen met de 1e. Het wordt eens tijd om hun te confronteren met wat voor schijt zij verspreiden.
Is dat niet in Arnhem?quote:Op maandag 15 april 2013 19:08 schreef AapjeAapje het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |