Mensen jaloers maken met foto's van het Vrijheidsbeeld, bitchesquote:Op maandag 15 april 2013 15:18 schreef EDMAN- het volgende:
Mensen die tijdens hun vakantie alleen maar op facebook zitten (deels jaloezie, deels vind ik het zielig). Het van te voren aankondigen is ook een bekend fenomeen, maar als je dan ook echt dagelijks, om het uur een foto en/of statusupdate upload van je 400-euro-all-inclusive-schijtvakantie in Sharm-el-Sheikh is toch echt lame.
De aankondiging doe ik welquote:Op maandag 15 april 2013 15:18 schreef EDMAN- het volgende:
Mensen die tijdens hun vakantie alleen maar op facebook zitten (deels jaloezie, deels vind ik het zielig). Het van te voren aankondigen is ook een bekend fenomeen, maar als je dan ook echt dagelijks, om het uur een foto en/of statusupdate upload van je 400-euro-all-inclusive-schijtvakantie in Sharm-el-Sheikh is toch echt lame.
Ik kondig het niet eens aan, straks halen ze m'n huis leegquote:Op maandag 15 april 2013 15:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
De aankondiging doe ik welmaar tijdens de vakantie gaat er nooit een laptop mee en internet blijft uit. Als je je bezig gaat houden met dat soort crap tijdens je vakantie is het echt ver heen.
Jouw FB is niet afgeschermd voor vreemden? Ik vertrouw mijn vrienden wel. En iedereen die geen vriend is weet niet waar ik woon en kan het bovendien niet eens lezenquote:Op maandag 15 april 2013 15:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kondig het niet eens aan, straks halen ze m'n huis leeg
Ik ken wel van die mensen die elke dag op FB zitten tijdens hun vakantie, ergens is het gewoon sneu/zielig
Jawel, het was ironisch bedoelt. Het schijnt wel dat bepaalde mensen serieus op zoek gaan naar ongeschermde FB's met dat soort berichten, op zich natuurlijk een perfect medium voor een inbrekerquote:Op maandag 15 april 2013 15:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jouw FB is niet afgeschermd voor vreemden? Ik vertrouw mijn vrienden wel. En iedereen die geen vriend is weet niet waar ik woon en kan het bovendien niet eens lezen
'Yeee ik sta naast een beeld'..quote:Op maandag 15 april 2013 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen jaloers maken met foto's van het Vrijheidsbeeld, bitches
Kijk mij eens jong en vitaal zijn!quote:Op maandag 15 april 2013 15:46 schreef Queens het volgende:
Mijn aangetrouwde tante van 40+![]()
[ link | afbeelding ]
'En jullie zitten thuis te zwoegen hahaha'quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen jaloers maken met foto's van het Vrijheidsbeeld, bitches
Sorry, dat was ik
Al was er laatst iemand op vakantie in NY en die plaatste alleen foto's van Starbucksbekers, drie keer per dag.
Wat voor mensen heb jij op facebook?quote:Op maandag 15 april 2013 15:52 schreef Queens het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik bedoelde meer dat ik zelf het vrijheidsbeeld nou niet echt boeiend vind.quote:Op maandag 15 april 2013 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'En jullie zitten thuis te zwoegen hahaha'
Even serieus, waarom zitten jullie nog op FB? Wat zetten jullie er zelf op?
Ik ben zelf Surinaams maar ik heb geen idee waar ze het over hebbenquote:Op maandag 15 april 2013 15:51 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ah oke. Moet ik dan denken aan een garagebox?
Oke. Je snapt wel dat ik een grapje maakte dan?quote:Op maandag 15 april 2013 15:53 schreef Queens het volgende:
[..]
Ik ben zelf Surinaams maar ik heb geen idee waar ze het over hebben
Haha dit is wel opgespaard van de afgelopen dagen hoor!quote:
Die zijn zeker een hele andere weg ingeslagen jaquote:Op maandag 15 april 2013 15:55 schreef Queens het volgende:
[..]
Haha dit is wel opgespaard van de afgelopen dagen hoor!
Maar deze dude is wel het toppunt ja, het zijn vooral mensen die ik van vroeger ken en die blijkbaar een hele andere weg zijn ingeslagen ofzo
Nee joh, ik lach me dood om dit soort figurenquote:Op maandag 15 april 2013 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die zijn zeker een hele andere weg ingeslagen ja, ontvrienden een optie?
zit op zich wel wat in.quote:Op maandag 15 april 2013 15:57 schreef Queens het volgende:
Stoere gast van 25 jaar, waarom de fuck post je zoiets?
[ link | afbeelding ]
Ah, het leedvermaak type.quote:Op maandag 15 april 2013 15:58 schreef Queens het volgende:
[..]
Nee joh, ik lach me dood om dit soort figuren
op het moment dat je denkt te weten wat de ander denkt ben je sowieso al op het verkeerde pad. al helemaal als het om het andere geslacht gaatquote:
Uiteraard, maar zeg dat dan gewoon face to face tegen degene voor wie het bedoeld is ipv zo'n lame ass plaatje op FB.quote:
Maar vandaag nog geen picas van je ex met zijn speltalent en zinsopbouw?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is die 'groene' dus met dat schietverhaal...ik maak hem altijd groen zodat de kenners hem kunnen herkennenquote:Op maandag 15 april 2013 16:14 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Maar vandaag nog geen picas van je ex met zijn speltalent en zinsopbouw?
Dat verdiende toch wel mijn like hoorquote:Op maandag 15 april 2013 16:00 schreef 16meter het volgende:
[..]
Goed om te weten dat ze zelfs ANAAL verkracht is.
oh die had ik gemistquote:Op maandag 15 april 2013 16:25 schreef Queens het volgende:
[..]
Ja, dat is die 'groene' dus met dat schietverhaal...ik maak hem altijd groen zodat de kenners hem kunnen herkennen![]()
En ex is een groot woord, ik was pas 13 jaar oud
En dan nog niet snappen dat je het uitspreekt als Dr.Ötker,quote:Op maandag 15 april 2013 16:34 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit delen op Facebook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |