weet niet of het zo'n goed idee is om een TD7 naar Twente te sturenquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maar de IC's Rotterdam - Utrecht zitten voller dan de IC's Den Haag - Utrecht.
In mijn herinnering heb ik wel eens in ICL gezeten tussen Den Haag en Utrecht. Is dat een juiste herinnering of heeft dat spul daar nooit gereden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
weet niet of het zo'n goed idee is om een TD7 naar Twente te sturen
pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:22 schreef b2py het volgende:
[..]
wij hebben knappe vrouwen op de vestiging, werken alleen niet aan het spoor
In het verleden heeft er wel ICR gereden en als ik het goed heb heeft er idd ook nog wel eens ICL in gezeten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:53 schreef Bitlord het volgende:
[..]
In mijn herinnering heb ik wel eens in ICL gezeten tussen Den Haag en Utrecht. Is dat een juiste herinnering of heeft dat spul daar nooit gereden.
past nog genoeg bij. De mensen zitten nog niet bij elkaar op schoot en Japanse toestanden zijn het ook nog niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:33 schreef Bitlord het volgende:
Nederlandse equivalent van de super dense crush load in de Sprinter Rotterdam-Gouda.
Alles van 4 IC's en 4 Sprinters moet in 2 Sprinters door een wisselstoring. De enige Sprinters die rijden zijn uiteraard maximaal verlengd EDIT rijdt met 4 bakjes (1x 2400).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Watje. Breedspoor voordewinstquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:55 schreef Bitlord het volgende:
We rijden ook al de hele tijd over Normaalspoor.
In 2008 reed planmatig ICL tussen Den Haag en Arnhem.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In het verleden heeft er wel ICR gereden en als ik het goed heb heeft er idd ook nog wel eens ICL in gezeten.
Wat ga je na Utrecht doen? CNL naar Praag of zo?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:15 schreef Bitlord het volgende:
Toch nog mooi kunnen profiteren van de treinhobby-skills.
Vanaf het perron in Gouda in de verte turen op de Gouwebrug naar de lengte van de IC uit Den Haag naar Utrecht. Op mn gemakje naar voren lopen omdat je ziet dat de trein uit 10 bakken bestaat, gebruikmakend van de perronborden. Vervolgens in een rustige coupe zitten met een viertje voor mezelf, terwijl ze in de andere bakken mogen staan.
Is vanwege de werkzaamheden bij Den Boschquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:45 schreef Fiorano het volgende:
Waarom staat de sprinter Den Bosch - Nijmegen tien minuten stil op Oss?
Ook een meesterquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:34 schreef b2py het volgende:
Hou zou jargon bij ns zijn? Een man als machinist is een meester. Een vrouw als machinist is ...?
Je kan het jezelf nog gemakkelijker maken door de planmatige inzet uit je hoofd te leren (inclusief aantal bakken)quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:15 schreef Bitlord het volgende:
Toch nog mooi kunnen profiteren van de treinhobby-skills.
Vanaf het perron in Gouda in de verte turen op de Gouwebrug naar de lengte van de IC uit Den Haag naar Utrecht. Op mn gemakje naar voren lopen omdat je ziet dat de trein uit 10 bakken bestaat, gebruikmakend van de perronborden. Vervolgens in een rustige coupe zitten met een viertje voor mezelf, terwijl ze in de andere bakken mogen staan.
Op sommige baanvakken wordt rijden op het linkerspoor nog wel 'verkeerdspoor' genoemd, het is echter een uitstervend ras en komt bijna niet meer voorquote:
Mensen die zulke dingen doen horen hier nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:45 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Je kan het jezelf nog gemakkelijker maken door de planmatige inzet uit je hoofd te leren (inclusief aantal bakken)
Verkeerd spoor bestaat niet in de brede Randstad.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:51 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Nog steeds VERKEERD spoor bij Nieuwerkerk ad IJssel. Ha!
En deze reactie is naīef. Je weet toch hoe het met bedrijven zit die geld moeten verdienen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:03 schreef James1988 het volgende:
Dus... gisteren nog stond NS te verkondigen dat regionalisering/aanbesteding van treindiensten maar slecht is en dat de FMN-vervoerders er een potje van maken. Vandaag komt het bericht dat Abellio de Deense spoormarkt wil openbreken.
Hypocriet
Weet ik, zie ook Klaasje. Ken wel een hoop plaatselijke situaties.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Op sommige baanvakken wordt rijden op het linkerspoor nog wel 'verkeerdspoor' genoemd, het is echter een uitstervend ras en komt bijna niet meer voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |