Het heeft te maken met de werkzaamheden bij station Den Bosch, waardoor ook Den Bosch - Den Bosch Oost enkelsporig is. In de 'normale' dienstregeling kruisten de sprinters elkaar precies op dat stuk. Om dat passend te krijgen moet de Sprinter uit Den Bosch dus eerder weg om het enkelsporige stuk vrij te krijgen, voordat de Sprinter uit Nijmegen er is. In Oss wacht de sprinter de normale dienstregeling af.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:19 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
In DRGL2012 was dat niet het geval. De vertrektijden van zowel de IC's als de Sprinters op dat traject zijn gewijzigd. Het zal dus wel met de dienstregeling te maken hebben en misschien met de enkelsporige spoorbrug op dat traject.
Helder! Na dit weekeinde zou dat probleem (stuk enkelsporig tussen Den Bosch en Den Bosch Oost) opgelost moeten zijn toch?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:28 schreef HetBrabandertje het volgende:
[..]
Het heeft te maken met de werkzaamheden bij station Den Bosch, waardoor ook Den Bosch - Den Bosch Oost enkelsporig is. In de 'normale' dienstregeling kruisten de sprinters elkaar precies op dat stuk. Om dat passend te krijgen moet de Sprinter uit Den Bosch dus eerder weg om het enkelsporige stuk vrij te krijgen, voordat de Sprinter uit Nijmegen er is. In Oss wacht de sprinter de normale dienstregeling af.
Ha, je hebt mijn klasgenoot op facebook ?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:37 schreef greavy het volgende:
Tsja, zulke tests krijg je dus.
[ afbeelding ]
Waarbij het goede antwoord de treinspotter is, want dit is het bijschrift:
[..]
Altijd goed om te weten, als je graffiti wilt spuiten neem je een fluorescerend hesje en een landmeter meequote:Op vrijdag 12 april 2013 15:37 schreef greavy het volgende:
Tsja, zulke tests krijg je dus.
[ afbeelding ]
Waarbij het goede antwoord de treinspotter is, want dit is het bijschrift:
[..]
Ja, Jeffrey A. ja. Die foto's van Schenker bij Dordrecht Industrie / DuPont van afgelopen dinsdag zat ook een klasgenoot(?) van jou op met mentor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ha, je hebt mijn klasgenoot op facebook ?
Ja kloptquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:48 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, Jeffrey A. ja. Die foto's van Schenker bij Dordrecht Industrie / DuPont van afgelopen dinsdag zat ook een klasgenoot(?) van jou op met mentor.
Ja en als je bommen wil leggen ookquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Altijd goed om te weten, als je graffiti wilt spuiten neem je een fluorescerend hesje en een landmeter mee
Kan aan mijn huidige gesteldheid liggen maar ik kan het goede antwoord niet bedenken. Help me eensquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:23 schreef greavy het volgende:
Nog zo'n vraag:
Tijdens een inspectietocht loop je langs het spoor op ProRail terrein. Je ziet in de verte een ploeg werken. Een aantal ploegleden werkt met een geel veiligheidsvest, met daaronder een ontbloot bovenlijf.
Waarom is dit niet wenselijk?
a) Het kan aan de omgeving blijk geven van een onprofessionele houding
b) Het is niet meteen te achterhalen bij welke aannemer de ploegleden werken
c) Het kan de machinist afleiden waardoor de machinist minder alert is op de seinen
het is d) None of the above.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:13 schreef b2py het volgende:
[..]
Kan aan mijn huidige gesteldheid liggen maar ik kan het goede antwoord niet bedenken. Help me eens
wij hebben knappe vrouwen op de vestiging, werken alleen niet aan het spoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is d) None of the above.
B is het niet want die naam staat op het hesje.
c is het niet of er werken alleen maar lekkere wijven bij spooraannemers of alleen maar homo's bij NS
a is het niet want prorail heeft nog nooit blijk gegeven van interesse te hebben in professionele uitstraling
dus D.
En vrouwelijke machinistes dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
c is het niet of er werken alleen maar lekkere wijven bij spooraannemers of alleen maar homo's bij NS
Ja, zo lust ik er nog wel een paarquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:26 schreef eti het volgende:
Kijk, als 5 procent van de machinisten homo is, dan ontspoort toch een op de 20 treinen als die hunks van de werkzaamheden er zo uitdagend bij lopen met stratenmakersdécolleté en sixpack. En laat ook nog eens 10 procent van de heteroseksuele machinisten vrouw zijn, dan zit je toch al mooi op 14,5 procent ontsporingen. Gevaarlijk, gevaarlijk.
En nu?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:23 schreef greavy het volgende:
Tijdens een inspectietocht loop je langs het spoor op ProRail terrein. Je ziet in de verte een ploeg werken. Een aantal ploegleden werkt met een geel veiligheidsvest, met daaronder een ontbloot bovenlijf.
Waarom is dit niet wenselijk?
a) een aantal ploegleden zou IN een geel veiligheidsvest moeten werken, met daaronder een ontbloot bovenlijf.
b) een aantal ploegleden zou met een oranje veiligheidsvest moeten werken, met daaronder een ontbloot bovenlijf.
c) een aantal ploegleden zou met een gele bouwhelm moeten werken, met daaronder een ontbloot bovenlijf.
d) ALLE ploegleden zouden met een geel veiligheidsvest moeten werken, met daaronder een ontbloot bovenlijf.
*conductricequote:Op vrijdag 12 april 2013 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekkere conducteuses wel trouwens maar daar gaat het niet over![]()
Ik weet niks van vrouwens, dat is algemeen bekend.quote:
Dit valt nog wel mee vind ik.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:33 schreef Bitlord het volgende:
Nederlandse equivalent van de super dense crush load in de Sprinter Rotterdam-Gouda.
Alles van 4 IC's en 4 Sprinters moet in 2 Sprinters door een wisselstoring. De enige Sprinters die rijden zijn uiteraard maximaal verlengd EDIT rijdt met 4 bakjes (1x 2400).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meesteresquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:34 schreef b2py het volgende:
Hou zou jargon bij ns zijn? Een man als machinist is een meester. Een vrouw als machinist is ...?
Ik ook. Kijk al die lege bagagerekken man!quote:
[0906 stem]Welkom in de vertraagde Intercity naar Utrecht en Rotterdam. U kunt hier nog overstappen naar Schiphol[/0906 stem]quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:36 schreef James1988 het volgende:
[..]
Inclusief strak leren pakje en zweep?
Beetje planken tussen de bagagerekken. Moeten minimaal nog 50 bijpassen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:36 schreef Bitlord het volgende:
Moesten er heel wat achterblijven op Rtd.
Ja precies. Kom je wel niet in Gouda terecht maar okquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wie gaat er dan ook in een sprinter tussen rotterdam en gouda.![]()
je mot de fyra pakken mangs. Iedereen weet toch dat de NS meer mensen in de Fyra wil hebben?!
Ik heb sinds een ruim half jaar een hekel aan Alexander, laat ze maar stikken daar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:39 schreef Bitlord het volgende:
Een mannetje of 400 wil er bij alexander nog bij.
Ja er zijn machinistes.quote:
twitter:NS_online twitterde op vrijdag 12-04-2013 om 17:43:05Rotterdam-Utrecht: de seinstoring is verholpen, geleidelijk wordt het treinverkeer volledig hervat. http://t.co/axyyfHsfHm #UtRtd reageer retweet
weet niet of het zo'n goed idee is om een TD7 naar Twente te sturenquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maar de IC's Rotterdam - Utrecht zitten voller dan de IC's Den Haag - Utrecht.
In mijn herinnering heb ik wel eens in ICL gezeten tussen Den Haag en Utrecht. Is dat een juiste herinnering of heeft dat spul daar nooit gereden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
weet niet of het zo'n goed idee is om een TD7 naar Twente te sturen
pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:22 schreef b2py het volgende:
[..]
wij hebben knappe vrouwen op de vestiging, werken alleen niet aan het spoor
In het verleden heeft er wel ICR gereden en als ik het goed heb heeft er idd ook nog wel eens ICL in gezeten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:53 schreef Bitlord het volgende:
[..]
In mijn herinnering heb ik wel eens in ICL gezeten tussen Den Haag en Utrecht. Is dat een juiste herinnering of heeft dat spul daar nooit gereden.
past nog genoeg bij. De mensen zitten nog niet bij elkaar op schoot en Japanse toestanden zijn het ook nog niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:33 schreef Bitlord het volgende:
Nederlandse equivalent van de super dense crush load in de Sprinter Rotterdam-Gouda.
Alles van 4 IC's en 4 Sprinters moet in 2 Sprinters door een wisselstoring. De enige Sprinters die rijden zijn uiteraard maximaal verlengd EDIT rijdt met 4 bakjes (1x 2400).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Watje. Breedspoor voordewinstquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:55 schreef Bitlord het volgende:
We rijden ook al de hele tijd over Normaalspoor.
In 2008 reed planmatig ICL tussen Den Haag en Arnhem.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In het verleden heeft er wel ICR gereden en als ik het goed heb heeft er idd ook nog wel eens ICL in gezeten.
Wat ga je na Utrecht doen? CNL naar Praag of zo?quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:15 schreef Bitlord het volgende:
Toch nog mooi kunnen profiteren van de treinhobby-skills.
Vanaf het perron in Gouda in de verte turen op de Gouwebrug naar de lengte van de IC uit Den Haag naar Utrecht. Op mn gemakje naar voren lopen omdat je ziet dat de trein uit 10 bakken bestaat, gebruikmakend van de perronborden. Vervolgens in een rustige coupe zitten met een viertje voor mezelf, terwijl ze in de andere bakken mogen staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |