*conductricequote:Op vrijdag 12 april 2013 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekkere conducteuses wel trouwens maar daar gaat het niet over![]()
Ik weet niks van vrouwens, dat is algemeen bekend.quote:
Dit valt nog wel mee vind ik.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:33 schreef Bitlord het volgende:
Nederlandse equivalent van de super dense crush load in de Sprinter Rotterdam-Gouda.
Alles van 4 IC's en 4 Sprinters moet in 2 Sprinters door een wisselstoring. De enige Sprinters die rijden zijn uiteraard maximaal verlengd EDIT rijdt met 4 bakjes (1x 2400).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meesteresquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:34 schreef b2py het volgende:
Hou zou jargon bij ns zijn? Een man als machinist is een meester. Een vrouw als machinist is ...?
Ik ook. Kijk al die lege bagagerekken man!quote:
[0906 stem]Welkom in de vertraagde Intercity naar Utrecht en Rotterdam. U kunt hier nog overstappen naar Schiphol[/0906 stem]quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:36 schreef James1988 het volgende:
[..]
Inclusief strak leren pakje en zweep?
Beetje planken tussen de bagagerekken. Moeten minimaal nog 50 bijpassen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:36 schreef Bitlord het volgende:
Moesten er heel wat achterblijven op Rtd.
Ja precies. Kom je wel niet in Gouda terecht maar okquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wie gaat er dan ook in een sprinter tussen rotterdam en gouda.![]()
je mot de fyra pakken mangs. Iedereen weet toch dat de NS meer mensen in de Fyra wil hebben?!
Ik heb sinds een ruim half jaar een hekel aan Alexander, laat ze maar stikken daar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:39 schreef Bitlord het volgende:
Een mannetje of 400 wil er bij alexander nog bij.
Ja er zijn machinistes.quote:
twitter:NS_online twitterde op vrijdag 12-04-2013 om 17:43:05Rotterdam-Utrecht: de seinstoring is verholpen, geleidelijk wordt het treinverkeer volledig hervat. http://t.co/axyyfHsfHm #UtRtd reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |