volledig mee eensquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker spuuglelijke rijtuigen erachter in een nogal saaie omgeving. Dat kan beter
Bij een vrouw verwacht je nog wel zoiets, bij een man niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:48 schreef greavy het volgende:
Oké, sommigen zijn ook wel echt dom hoor![]()
Klasgenoot van mijn opleiding moest naar Venlo voor een cursus, vanaf Rotterdam C. Ging per trein. Stapt ie in IC Vlissingen, en denkt pas bij Souburg "Oh, ik zit nu in Zeeland en niet bij Venlo"![]()
Sowieso gaat het onderwijs hard achteruit in Nederland, maar de topografische kennis van velen is inderdaad heleMAAL om te jankenquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:53 schreef greavy het volgende:
Deze klasgenoot wil vrachtwagenchauffeur worden. Moet ie eerst eens iets van topografie leren
ook wel de TomTom-generatie genoemd. Niet gewend om ook zelf na te denkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso gaat het onderwijs hard achteruit in Nederland, maar de topografische kennis van velen is inderdaad heleMAAL om te janken
Ik lach me dood als de GPS-satellieten eens door een zonnestorm oid het niet doen, niemand die meer ergens komt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso gaat het onderwijs hard achteruit in Nederland, maar de topografische kennis van velen is inderdaad heleMAAL om te janken
Waarom zou je die dingen niet willen? Ik wil ze wel, VIRM vervangen door TD7 en gaan!quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In de sjoelbak moet je dan ook niet te veel van die dingen willen hebben, maar Rotterdam zou toch wel moeten lukken?
Mijn topografische kennis beperkt zich grotendeels tot de plaatsen die goed per spoor te bereiken zijn, maar dat zijn er in Nederland gelukkig vrij veelquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, gewoon wat VIRM en ICMm dat nu in de omloop Den Haag - Venlo zit vervangen door ICRm. Kan het VIRM en ICMm weer elders worden benut waar ICRm minder goed op z'n plaats is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waarom zou je die dingen niet willen? Ik wil ze wel, VIRM vervangen door TD7 en gaan!
Keertijden voor de IC Rotterdam zijn net even wat langer dan die voor de IC Den Haag.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waarom zou je die dingen niet willen? Ik wil ze wel, VIRM vervangen door TD7 en gaan!
Een derde wagenset komt bij CentralBahn wegvandaan:quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:09 schreef greavy het volgende:
Volgens Eisenbahn-Kurier gaat HKX weer 3 slagen Hamburg-Keulen per dag rijden. Enkel op zondag blijven het 2 slagen. Momenteel heeft HKX ongeveer 25.000 reizigers getrokken per maand. Dat zijn er ongeveer 800 tot 900 per dag gemiddeld.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker spuuglelijke rijtuigen erachter in een nogal saaie omgeving. Dat kan beter
Maar de IC's Rotterdam - Utrecht zitten voller dan de IC's Den Haag - Utrecht.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Keertijden voor de IC Rotterdam zijn net even wat langer dan die voor de IC Den Haag.
quote:Trains have not finished their tests yet. Tickets cannot be sold unless the test are finished because if a problem is found even in the last day of the tests, more time could be needed to solve them.
Some rumours say that the test aren't going well and the trains won't be ready for the programmed dates, but they are only rumours.
Tecnically to start selling tickets just a few days before a new line or trains is opened is normal and recommended, although people doesn't undestand it. It would be a disaster to sell tickets and after not to be able to roll those trains.
quote:"Dit is een twijfelgeval. Deze persoon lijkt een treinspotter. Hij draagt geen veiligheidskleding en heeft waarschijnlijk ook geen BVT. Het is daarom wel nodig om deze persoon aan te spreken en te onderzoeken wat zijn doel is. De persoon op de andere foto is een meting aan het verrichten. Hierop onderneem je geen actie."
Die vraag vond ik ook dubieus. Gelukkig kunnen terroristen niet doen alsof ze een meting aan het verrichten zijn en is het veel logischer dat ze zich vermommen als fotograaf.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:37 schreef greavy het volgende:
Tsja, zulke tests krijg je dus.
[ afbeelding ]
Waarbij het goede antwoord de treinspotter is, want dit is het bijschrift:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |