quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Volgens mij alleen minder belastend voor je knieen.
Oke, niet erg veel verschil dus. Kijk het morgen even aan hoe het bevaltquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:53 schreef Hiatus het volgende:
Frontsquat heeft geen carryover in strenght naar backsquat, andersom wel als ik het goed heb.
Bij frontsquats ligt de focus echt op de quads als ik chris jones mag geloven. Frontsquats voord die quad outersweep broertje.
Lichter beginnen is altijd handig. Je moet natuurlijk je houding even oefenen ik zou zelfs met een lege stang beginnen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:59 schreef spierbal het volgende:
[..]
[..]
Oke, niet erg veel verschil dus. Kijk het morgen even aan hoe het bevaltIs het zelfde gewicht mogelijk of wel iets lichter beginnen?
You go girl! 10 sets van 4 reps trouwens?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:53 schreef MarMar het volgende:
Ik was vandaag een beetje blij omdat ik mijn bicep barbbell curl (preacher bank) naar de 25 kreeg. (setje van 10x4) Nu nog ff een bord pasta naar binnen geschoven, net thuis uit mn werk. Niemand heeft gemerkt dat ik spierpijn heb
Morgen breakdienst, dan kan ik niet sporten, zaterdag borst+triceps.
25 kg per kant?quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
You go girl! 10 sets van 4 reps trouwens?
Andersom hequote:Op vrijdag 12 april 2013 01:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
You go girl! 10 sets van 4 reps trouwens?
4x10 dus, ik denk al.:Pquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Andersom he![]()
Spierbal, met je per kant, barbell =/ dumbbell
Gooi het maar op moeheidquote:
Dus een totaal gewicht van 25 kg?quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Andersom he![]()
Spierbal, met je per kant, barbell =/ dumbbell
Nee man, bench altijd 80x5.quote:
zeker dat je lager gewicht moet pakken. Techniek is key en moet je even goed onder de knie krijgen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:59 schreef spierbal het volgende:
[..]
[..]
Oke, niet erg veel verschil dus. Kijk het morgen even aan hoe het bevaltIs het zelfde gewicht mogelijk of wel iets lichter beginnen?
Als ik je ga inhalen he, en je weet dat ik een vrouwmens ben he, word je dan chagrijnig?quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:08 schreef spierbal het volgende:
[..]
Dankjehaha, daar zat ik deze week ook op ghehe.
Nee was twee weken ziek geweest, dan is mijn eerste week altijd vrij rustig en lichtquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:09 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als ik je ga inhalen he, en je weet dat ik een vrouwmens ben he, word je dan chagrijnig?
Nog een extra tip. Ga nooit dumbell presses doen voor een front squat. Dat pumped-up feel in de onderarm om het vervolgens te gaan oprekken. Lijkt net alsof ze op het ontploffen staan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:08 schreef Hiatus het volgende:
[..]
zeker dat je lager gewicht moet pakken. Techniek is key en moet je even goed onder de knie krijgen.
Gebruik de olympisch grip of hoe je dat ook noemt, niet die crossed arm.
Ik deed deze pas voor de 3e keer, ik ga je inhalen dude!quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:10 schreef spierbal het volgende:
[..]
Nee was twee weken ziek geweest, dan is mijn eerste week altijd vrij rustig en licht
Mooi tochquote:Op vrijdag 12 april 2013 01:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik deed deze pas voor de 3e keer, ik ga je inhalen dude!
Yep. Heb pas over twee weken weer een afspraak.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:09 schreef Verbosity het volgende:
Maar hoe staat het ervoor met de schouder? Nog altijd de trapezius spinalis en rotator cuff aan het trainen?
Oke, nou als dat gebeurd dan voel ik me wel genoodzaakt mijn nickname te veranderen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:14 schreef MarMar het volgende:
[..]
He toe nou, doe tenminste ff alsof om me te motiveren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |