Bodybuilding: As a bodybuilder, you are constantly trying to define yourself. Continually improving on previous definitions of yourself or re-defining areas of a particular interest. Having a complete definition is our goal. We live for it. We strive to have it. That one extra striation or separation. When we succeed at achieving that definition, we are overwhelmed with a profound sense of accomplishment. Shortly after the experience, we move on to the next defining moment. As we move to define ourselves, we find that there are so many definitions that apply to our "state of mind" at any given moment.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:09 schreef Sapstengel het volgende:
Dan zit ik hier misschien verkeerd, maar ik heb geen IFBB of sowieso wedstrijd aspiraties. En daarom ook geen reden om te beginnen met juicen. Het zou mij niet uitmaken als m'n lichaam niet verder wil, ik hoef toch niet te competen.
En als "hobbyist" juicen zou ik niet zo snel doen. Maarja, aan de andere kant, ben wel heel nieuwsgierig of je tijdens een cycle echt de gains van je leven maakt.
Sowieso lijden alle BB'ers aan bigorexia.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:23 schreef Hiatus het volgende:
De reis is denk mooier dan het doel. Al is er voor veel mensen denk ik geen einddoel, er kan altijd iets groter of beter in verhouding.
Ja precies. Op die manier zie ik het ook ja. Je wil eerst kijken hoever je kunt gaan en dan pas om nog net dat stapje verder te gaan, aan de juice.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:16 schreef Levolution het volgende:
Ik ben het met Yuri eens. Je wil altijd een stap verder. Ook in kracht, een nieuwe PR zetten geeft net zoveel voldoening als nieuwe massa. Maar dat is nou net het mooie, je wil weten waartoe je lichaam in staat is, zonder te cheaten. Daarom zo lang mogelijk natty. Juicen is niet uitgesloten, maar nooit als shortcut; alleen om grenzen te verleggen.
Dat is inderdaad dom, vooral ook omdat je na een halfjaar nog lang niet fysiek en mentaal klaar bent om te kuren. Dat zijn van die gasten die nog lang niet genoeg vreten en weinig discipline hebben enzo en alsnog kuren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies. Op die manier zie ik het ook ja. Je wil eerst kijken hoever je kunt gaan en dan pas om nog net dat stapje verder te gaan, aan de juice.
Vandaar dat ik gasten die na een half jaartje liften gaan kuren altijd maar zwak vind. Voor die mensen gaat het duidelijk niet om de weg er naartoe, maar die willen gewoon snel breed zijn, al dan niet voor de vrouwen.
Trek niks van ze aan, zoek een andere gym of bouw een home gym. En ik geef je geen ongelijk, sommige types zijn inderdaad irritant.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:32 schreef Hiatus het volgende:
Wat ook mijn motivatie beïnvloed is de drukte in de gym.
Laatste tijd zijn er enorm veel mensen bij gekomen.
De grote hoeveelheid mensen vind ik behoorlijk vervelend. En dan zijn het ook vooral van die typische johnnys.
Kan er opzich ook wel om lachen. Constat worden Lat pulldown, tricep pushdown en bicep curl geklapt. Verhalen over dat creatine slecht is voor je nieren. En het enorm breedlopen van die tjappies.
Sowieso als je ziet wat voor een gains je in je eerste jaar kunt maken als je goed eet en goed traint, daar heb je niet eens roids bij nodig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is inderdaad dom, vooral ook omdat je na een halfjaar nog lang niet fysiek en mentaal klaar bent om te kuren. Dat zijn van die gasten die nog lang niet genoeg vreten en weinig discipline hebben enzo en alsnog kuren.
Die hebben vaak na hun kuur weer het fysiek waar ze mee zijn begonnen. Sowieso maak je de eerste 2 jaar genoeg beginner gains dat kuren overbodig isquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat is inderdaad dom, vooral ook omdat je na een halfjaar nog lang niet fysiek en mentaal klaar bent om te kuren. Dat zijn van die gasten die nog lang niet genoeg vreten en weinig discipline hebben enzo en alsnog kuren.
Ja, ze gaan terug naar hun oude fysiek of ze worden moddervet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die hebben vaak na hun kuur weer het fysiek waar ze mee zijn begonnen. Sowieso maak je de eerste 2 jaar genoeg beginner gains dat kuren overbodig is
1rm's?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vind zelf dat je pas mag kuren als je 120kg bankdrukt , 200kg squat/deadlift, 80kg shoulder presst en 120kg powercleaned. Dan kan je pas zeggen dat je tegen je natuurlijk limiet aanzit
Dat slaat nergens op aangezien je lifters hebt die niet eens buff zijn en die shit kunnen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
Vind zelf dat je pas mag kuren als je 120kg bankdrukt , 200kg squat/deadlift, 80kg shoulder presst en 120kg powercleaned. Dan kan je pas zeggen dat je tegen je natuurlijk limiet aanzit
Hij maakt natuurlijk ook een garpje.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op aangezien je lifters hebt die niet eens buff zijn en die shit kunnen.
Volgens mij alleen minder belastend voor je knieen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:51 schreef spierbal het volgende:
Spreek je qua spiergroepen/groei veel verschil aan met de squat en front squat?
Wil morgen eens de front squat proberen
Voor je onderrug in iedergeval, omdat je torso rechter blijft.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Volgens mij alleen minder belastend voor je knieen.
Je zit in het verkeerde topic.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:54 schreef Fanta-stick het volgende:
Soms zou ik gewoon rond 2000 al 19 geweest zijn. Heel raar dat ik gewoon heimwee heb naar iets wat ik niet eens kan herinneren.
Dan lift je niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik weet het broski..maar dat feel zorgt ervoor dat ik niet meer wil liften enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |