Aangepast.quote:
Ik het een alternatieve grap bedacht. Mag ik?quote:Op maandag 30 september 2013 10:05 schreef najazeg het volgende:
Een groepje kaboutertjes loopt bij een slager naar binnen.
"Ha, jullie zijn precies wat ik nodig heb!" roept de slager blij.
"Krijg je zo weinig klanten dan?" grijnst een van de kabouters.
Zegt de slager: "Integendeel; nu kan ik eindelijk dat recept voor kabouterpaté gaan uitproberen."
tuurlijkquote:Op maandag 30 september 2013 21:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik het een alternatieve grap bedacht. Mag ik?
Een groepje kabouters loopt bij een slager naar binnen.quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 22:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een groepje kabouters loopt bij een slager naar binnen.
"Ha, jullie zijn precies wat ik nodig heb!" roept de slager blij.
"Krijg je zo weinig klanten dan?" grapt een van de kabouters.
Zegt de slager: "Ook hier slaat de crisis toe."
Zegt een van die kabouters: "doe maar vijf gram ardennerpaté en één plakje rookworst."
Zegt die slager: "Ja, dat schiet lekker op."
quote:
Mag ik je een oude wijsheid aan de hand doen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:49 schreef najazeg het volgende:
Johannes wil al zijn hele leven accordeon spelen. Hij heeft met zichzelf afgesproken dat hij elke week een dubbeltje opzij legt om voor een accordeon te sparen en zodra hij dan genoeg geld heeft om een accordeon te kopen doet hij dat en gaat hij op accordeon les. En zo gebeurt het dat hij na 30 jaar eindelijk genoeg geld heeft voor een goedkoop accordeonnetje. Enthousiast koopt hij er een gaat op les.
De eerste les vraagt de juffrouw aan Johannes: Goed, laten we maar eens "boer er ligt een kip in het water" gaan spelen.
"Maar dat is veels te moeilijk!" zegt Johannes geschrokken.
"Nou dat valt wel mee hoor," lacht de juffrouw en ze speelt het voor.
Zegt Johannes: "Nee das mij echt een niveau te hoog, ik hang mijn trekzak maar aan de wilgen."
laatste zin?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mag ik je een oude wijsheid aan de hand doen?
Ja, maar ik twijfel. Ben erover aan het nadenken...quote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:24 schreef JochemP het volgende:
Hans is uitvinder en heeft weer een aantal nieuwe dingetjes bedacht. Hij gaat er mee naar het patentenbureau om patent aan te vragen op zijn uitvindingen. "Goed", zegt de meneer van het patentenbureau, "laten we maar meteen beginnen. Heeft u een ID bij u?"
"Ja natuurlijk!" zegt Hans, "anders kom ik hier toch niet!"
Probeer het nog eens.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:02 schreef kristalhelder het volgende:
Jantje komt thuis van de kermis met een joint.
Zijn vader kijkt verbaasd en zegt: Kaas
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:07 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Er komt een man bij de bakker en vraagt ''mag ik brood?'' zegt de bakker ''potlood''.
quote:
Niet zelfbedacht.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:10 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Er komt een man bij de bakker en zegt ''ik heb je moeder geneukt!'' de bakker zegt ''pa, stoor me niet tijdens het werken!''.
Ik ging stukquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:10 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Er komt een man bij de bakker en zegt ''ik heb je moeder geneukt!'' de bakker zegt ''pa, stoor me niet tijdens het werken!''.
Die minderquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:11 schreef JochemP het volgende:
Joris gaat naar de bibliotheek en vindt een stripboek. Hij gaat ermee naar de bibliothecaris, die Johan Cruijff blijkt te zijn. "Sorry meneer, heeft u van dit boek ook het vorige deel?" vraagt Joris.
Zegt Cruijff: "Ja natuurlijk, elk nadeel heb zn voordeel"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |