Schrale doos.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:24 schreef Specularium het volgende: [..] Straks krijg je nog zand in je vagina.
Omdat Drenthequote:
Ze went er maar lekker aanquote:Op woensdag 10 april 2013 23:29 schreef Travel. het volgende:
Waarom denkt iedereen dat Bea al dat gekke oranje gedoe leuk vindt? Ze draait zich om in haar bad.
Aan het einde van de wereld rechtsafquote:
Mee-luisteren schijnt ook oorkanker te veroorzaken.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:30 schreef Travel. het volgende:
[..]
Het zijn allemaal decibellen in kankervorm. Ik wil het niet.
Like a bossquote:Op woensdag 10 april 2013 23:32 schreef Specularium het volgende:
Hoe Frits dat marktplein toen trollde was wel mooi.
Dat is veur het plebs.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:33 schreef Specularium het volgende:
Handgeschreven, aan computers doen we niet.
Lekker dromen over Buma.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:36 schreef marcodej het volgende:
Met deze onzin rol ik maar eens mn nest in.
Tot morgen he!quote:Op woensdag 10 april 2013 23:36 schreef marcodej het volgende:
Met deze onzin rol ik maar eens mn nest in.
RTL7, meer voor mannen.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Black hawk down nu op 7, net begonnen
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef Specularium het volgende:
Frits zet Boele op zijn plek.
Harde baas.
Heeft deze ook een boot?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:44 schreef Specularium het volgende:
Dit is een soort Marokkaanse Jeroen.
Deze mensen hebben geen recht op revalidatie?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:45 schreef Latert het volgende:
Ik wist dat dit ging komen... Laten we hier geld aan uitgeven ja...
Die kan je 'lenen'quote:
Jawel, maar niet op een zandbakmanier.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Deze mensen hebben geen recht op revalidatie?
Of we laten gewoon geen analfabeten toe, en we geven geen verblijfsvergunning aan mensen die geen Nederlands spreken.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Alle verplegers moeten islamitische liedjes leren
Beetje laat nu he.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:46 schreef Latert het volgende:
[..]
Of we laten gewoon geen analfabeten toe, en we geven geen verblijfsvergunning aan mensen die geen Nederlands spreken.
Nu is ie al aan het klagen over het eten.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Deze mensen hebben geen recht op revalidatie?
Aan sommige dingen moet je wennen maar dit is aanstellerij.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:48 schreef Uccie het volgende:
Want je kan niet iets eten wat je niet kent
Ze kan niet lezen en schrijven, of wilde je daar nu nog in gaan investeren?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Hoelang woont die vrouw nou al hier, ze had in al die jaren Nederlands kunnen leren.
Nu ze een herseninfarct heeft gehad is het wellicht een beetje laat ja. Maar ik neem aan dat die vrouw hier al decennia heeft gewoond.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ze kan niet lezen en schrijven, of wilde je daar nu nog in gaan investeren?
Dat is waarschijnlijk altijd het plan geweest, maar het komt er nooit van.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:52 schreef Uccie het volgende:
Waarom niet levend al met Royal Air Maroc die kant op als het hier zo vreselijk is
Omdat de voorzieningen hier stiekem wel goed zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:52 schreef Uccie het volgende:
Waarom niet levend al met Royal Air Maroc die kant op als het hier zo vreselijk is
Maar alles moet wel aangepast wordenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat de voorzieningen hier stiekem wel goed zijn.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:54 schreef OProg het volgende:
In mijn dorp is een straat met de naam Turk.
Dat is wel treurigquote:Op woensdag 10 april 2013 23:54 schreef OProg het volgende:
In mijn dorp is een straat met de naam Turk. Zit in een wijk met straten die naar oude tuinders van vroeger zijn genoemd en 1 van die families had Turk als achternaam.
Mohammed Benzakour ging toen actie voeren omdat de naam Turk "diskrieminasie" was.
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:54 schreef OProg het volgende:
In mijn dorp is een straat met de naam Turk. Zit in een wijk met straten die naar oude tuinders van vroeger zijn genoemd en 1 van die families had Turk als achternaam.
Mohammed Benzakour ging toen actie voeren omdat de naam Turk "diskrieminasie" was.
Die discrimineren.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:56 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is wel treurigIk ken mensen die heten Turksma en Negerman
Dat dit kan in Nederland!quote:Op donderdag 11 april 2013 00:01 schreef ietjefietje het volgende:
Jezusmina, eerst moslimscholen en nu ook nog marokaanse verpleegtehuizen.
En gescheiden zwemmen voor mannen en vrouwen in zwembaden, tijdens speciale moslim uren, en het censureren van "aanstootgevende" kunst,quote:Op donderdag 11 april 2013 00:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Straks krijg je nog aparte busplaatsen achterin voor negers.
Oh, wacht.
Dat bedoel ik, daar begint het mee.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:10 schreef Latert het volgende:
[..]
En gescheiden zwemmen voor mannen en vrouwen in zwembaden, tijdens speciale moslim uren, en het censureren van "aanstootgevende" kunst,
Oh wacht...
Niet zo schreeuwen jij.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:02 schreef Travel. het volgende:
OOO HOEGAAN DIE GROTE LETTERS UIT SHIFT STAAT NIET INGEDRUKT ZEG MAAR
waquote:Op donderdag 11 april 2013 23:02 schreef Travel. het volgende:
OOO HOEGAAN DIE GROTE LETTERS UIT SHIFT STAAT NIET INGEDRUKT ZEG MAAR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het thee is.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
Heeft Jeroen weer zijn kopje ochtendurine voor zich staan?
Geleend van Tijs vd Brinkquote:Op donderdag 11 april 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
Heeft Jeroen weer zijn kopje ochtendurine voor zich staan?
Pauw is het publiek aan het scannen.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:11 schreef Latert het volgende:
Pauw heeft geen idee waarom hij eigenlijk is gekomen vandaag... geen vrouwelijke gasten.
Rechtsachter Asscher...quote:Op donderdag 11 april 2013 23:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Pauw is het publiek aan het scannen.
Er werken bij die bar daar beneden alleen maar lekkere wijven.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:11 schreef Latert het volgende:
Pauw heeft geen idee waarom hij eigenlijk is gekomen vandaag... geen vrouwelijke gasten.
Ik denk dat het lastenverzwaringen worden.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:14 schreef marcodej het volgende:
Dus we wachten even, en gaan dan alsnog bezuinigen.
Daar kon je nog wel eens helemaal gelijk in hebben.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat het lastenverzwaringen worden.
Even wachten tot na de verkiezingen natuurlijk. Visie hebben ze wel, onze leiders.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:14 schreef marcodej het volgende:
Dus we wachten even, en gaan dan alsnog bezuinigen.
Ok.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:20 schreef marcodej het volgende:
Weet je wat ik weer ga doen? Lekker pitten.
Dat interesseert echt niemand ene anus.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:20 schreef marcodej het volgende:
Weet je wat ik weer ga doen? Lekker pitten.
3.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik kom net binnen, zijn het vier mensen die er een sport van maken om niet te antwoorden en eigenlijk niks zeggen?
Zo ervaar ik het wel. Maar ik luister maar half.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik kom net binnen, zijn het vier mensen die er een sport van maken om niet te antwoorden en eigenlijk niks zeggen?
Kortom, gesprek voldoet aan de verwachtingen.quote:
Oh dus er komt ook nog wat keuks?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:32 schreef Latert het volgende:
[..]
Zo ervaar ik het wel. Maar ik luister maar half.
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Er staat een oscar op tafel, maar Tinco is niet uitgenodigd.
Paul heeft Paint nog niet ontdekt op zijn windows 98.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:52 schreef Specularium het volgende:
Computeranimatie is wel getekend, Paul, met je 65 plus pas.
En verder:quote:
kan haast niet anders.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:02 schreef marcodej het volgende:
Een worstenmaker uit Oss? Heeft Marijnissen daar niet gewerkt?
Barbara Baarsmaquote:
juridisch veterinair adviseur.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:09 schreef alors het volgende:
Wie is dit nou dan, een soort advocaat van die man?
Nice.quote:
Lijkt mij ook, maar vind het op zich wel een mooie functieomschrijving...quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, maar in dienst van die man volgens mij.
Hehequote:Op vrijdag 12 april 2013 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, maar vind het op zich wel een mooie functieomschrijving...
Inderdaad.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:17 schreef alors het volgende:
Ik kan dat filmpje van Boogerd niet meer zien zonder aan de Lucky te denken
hmm nee. de discussie staat daar los van. dan zou het moeten gaan over wat maatschappelijk geaccepteerd is. heeft niets met discriminatie of sport te maken.quote:
Inderdaad, tot in de jaren 70/80 was doping gewoon geaccepteerd. Vanaf de jaren 90 veranderde het morele standpunt en worden dopeurs behandeld als halve criminelen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:20 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hmm nee. de discussie staat daar los van. dan zou het moeten gaan over wat maatschappelijk geaccepteerd is.
"Vrouwen horen in de keuken"quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik kan nu al niet wachten op hoe deze mevrouw maandag weer met de grond wordt gelijk gemaakt door Derksen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik kan nu al niet wachten op hoe deze mevrouw maandag weer met de grond wordt gelijk gemaakt door Derksen.
eh, pas op alors. je hebt het nu over Cruijf.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:25 schreef alors het volgende:
Daar heeft ze wel een punt, een heel uur Cruijff van alles laten propaganderen als enige gast ook
AFC Ajax NVquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Johan Cruijff heeft tenminste het beste voor met AFC Ajax, die vieze vuile Olfers en haar vriendinnetjes zien het verdomme als een bedrijf terwijl het een voetbalclub is.
Die had tenminste nog flink doorgeleerd op kosten van zijn ouders, inmiddels is hij de wijde wereld in.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind deze juffrouw nog enger dan Ten Have eigenlijk.
Dat maakt weinig uit voor de vraag of er sprake is van een onderneming, alleen de eigenaar veranderd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax wil in principe van de beurs af, wist je dat al?
Wat was dat met al die naakte mensen op een rots?quote:
Volgens mij was dit een van de eerste filmpjes in dat genre:quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat was dat met al die naakte mensen op een rots?
Ach, dat is een van de heilzame gevolgen van het populismequote:
Wel minder dik en zweterig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Corrie is echt een kopie van Jongerius.
Die nieuwe voorzitter van FNV bondgenoten is nog ergerquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Corrie is echt een kopie van Jongerius.
Hallo, boppers!quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die nieuwe voorzitter van FNV bondgenoten is nog erger
[ afbeelding ]
Oud VS correspondent Eelco Bosch van Rosenthal is te gast bij #penw i.p.v. Andrea Vreede i.v.m. explosies in Boston.quote:Op maandag 15 april 2013 21:51 schreef dawg het volgende:
zou er nog iets komen over de explosies in boston zojuist? verder wel interessante gasten.
NK, wat wil je nog meer.quote:Op maandag 15 april 2013 22:54 schreef OProg het volgende:
Het lijkt het me wel een aardige uitzending zo.
Ok Obama.quote:Op maandag 15 april 2013 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
Binnenlandse groeperingen, zeg het al de hele avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |