Vrouwen hebben het ook niet continu over piemols hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:09 schreef Tem het volgende:
Nee, mannen hebben het ook niet continue over snikkels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:21 schreef Uccie het volgende:
Ik denk dat wij het zelfs vaker over tetten hebben dan over snikkelshoe werkt dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je zit op het terras met je matties girlfriends en roept dan als de ober weg is
wow ... die dude had me een stel goede tetten zeg!
flinke inkijk ook
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Door die enorme tetten probeerde bij de AH net een leuk neger me wel te versieren. Mijn dag is weer goed.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:41 schreef Tem het volgende:
Van al die stress krijgt Corrie uitslag op d'r enorme tetten.
Nee hij ging er vandoor op zijn fiets. Maar het was wel een leuk compliment zo op de vroege morgen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:27 schreef sp3c het volgende:
ja niet daar ophouden
heeft die leuk neger gescoord????
Van schrik maakte ik een typefoutjequote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoe werkt dat dan?
je zit op het terras met je matties girlfriends en roept dan als de ober weg is
wow ... die dude had me een stel goede tetten zeg!
flinke inkijk ook
natuurlijk vinden wij dat een complimentjequote:Op vrijdag 12 april 2013 11:45 schreef Karina het volgende:
Ik ging er niet op in he? Als ik op een one night stand uit was, had ik dat WEL gedaan. En dit was geen gozertje van 20, zoals in Jamaica, eerder in de 30 gok ik.
Alsof jullie mannen het geen complimentje zouden vinden als iemand een beetje met je sjanst.
En, maakt dat een beetje indruk, dat broek laten zakken of rennen ze gillend wegquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
natuurlijk vinden wij dat een complimentje
daarom laten we gelijk onze broek zakken als een mooie dame begint te praten
ja dat weet ik niet, ik ben een fok!modquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
En, maakt dat een beetje indruk, dat broek laten zakken of rennen ze gillend weg
Ik ken het fokmodgevoelquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat weet ik niet, ik ben een fok!mod
meisjes willen niet met me praten
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken het fokmodgevoelWaarom denk je dat ik zei dat mijn hele dag meteen goed was.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken het fokmodgevoelWaarom denk je dat ik zei dat mijn hele dag meteen goed was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |