quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is donderdag, geen weekend.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:07 schreef Karina het volgende:
Voor mij is het weer weekend mensenWat een kutweek was dit.
Heb jij niets anders aan je hoofd?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je dan weer over je enorme tepels wrijven met een ijsblokje?
Ik werk maar 4 dagen.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is donderdag, geen weekend.
Ambtenaar.
Vrouwen.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb jij niets anders aan je hoofd?
Goed idee wel trouwens.
Brutaaltje he? Kijk maar uit. Anders zal ik jou even wrijven.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Rond 21:00 wordt er hard gewreven.
het werkt prima met Curryquote:Op donderdag 11 april 2013 16:29 schreef sp3c het volgende:
ik vraag me af of ik salami kan gebruiken ipv ham in mijn tosti
in theorie werkt het want op de pizza kan het ook maar wat voor saus gebruik ik dan?
curry lijkt me niet
knoflook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
Zou je denken dat het daar voor is?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:38 schreef Karina het volgende:
Als er stukjes ui in zitten kan het misschien ook wel op shoarma. Samen met de knoflooksaus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou je denken dat het daar voor is?Dat vroeg ik juist. Wat valt er nou weer te lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:47 schreef OProg het volgende:
Kutdag gehad.
Nu lekker een beetje kutprogramma's kijken.
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:06 schreef Voorschrift het volgende:
Zo, werk zit er weer op, nu chillen en verhalen aanhoren van specularium over Karina's tetten.
hehehehehehehehehehehehehehehehehehehe!quote:Op donderdag 11 april 2013 19:07 schreef Karina het volgende:
Nou ik zit er al weer klaar voor mensen
Ga je vanavond wel hete boys posten?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:06 schreef Voorschrift het volgende:
Zo, werk zit er weer op, nu chillen en verhalen aanhoren van specularium over Karina's tetten.
Niet soppen.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:07 schreef Karina het volgende:
Nou ik zit er al weer klaar voor mensen
Wel soppen.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je vanavond wel hete boys posten?
Jaquote:Op donderdag 11 april 2013 19:15 schreef Specularium het volgende:
Corrie ging koud naar bed gisteren.
Is ook lastig om comfortabel te zitten met zulke enorme tetters.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:16 schreef sp3c het volgende:
misschien zat ze er gewoon niet goed klaar voor
Ik zit prima over het algemeen.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is ook lastig om comfortabel te zitten met zulke enorme tetters.
Niemand anders doet het. Mij charmeren. Wat moet ik dan.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:35 schreef sp3c het volgende:
wat een charmeur die Corrie
ik ik ik ik ik ik ik ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |