Goed planquote:Op woensdag 10 april 2013 21:44 schreef chufi het volgende:
Ik laat de muizen wel staan, altijd leuker dan trappende kinderen
Dan toch maar een trappend kind in de OP?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:47 schreef just me het volgende:
Ja juf ik moet praten en niet schoppen, gewenst gedrag heet dat toch
Ik ben bang voor muizen *ril*
het is MIJN kind niet !quote:
G heeft er al een onder gezet.... Laat ik liever de muisjes staan ivm met een willekeurig volgend topic...quote:Op woensdag 10 april 2013 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan toch maar een trappend kind in de OP?
Dat zou nog erger zijn jaquote:Op woensdag 10 april 2013 21:49 schreef just me het volgende:
Er moet toch iets in de OP .
[..]
het is MIJN kind niet !
Nee, dan had je wel terug geschoptquote:Op woensdag 10 april 2013 21:49 schreef just me het volgende:
Er moet toch iets in de OP .
[..]
het is MIJN kind niet !
Ja doei, dan mogen we het hier nergens ver hebben, want overal is een sub voorquote:
Nou het heeft in deze sc wel een aardig hoog intelligent gehalte. Dat houden we liever zoquote:Op woensdag 10 april 2013 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja doei, dan mogen we het hier nergens ver hebben, want overal is een sub voor
en wie zijn "WE" dan ?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het heeft in deze sc wel een aardig hoog intelligent gehalte. Dat houden we liever zo
Ja, kinderen halen dat niveau meteen weer naar benedenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het heeft in deze sc wel een aardig hoog intelligent gehalte. Dat houden we liever zo
Ik en mijn klonesquote:
Ja kom op zeg die zijn laag bij de grondquote:Op woensdag 10 april 2013 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, kinderen halen dat niveau meteen weer naar beneden
Was je weg danquote:
Omdat ze achter staan ?quote:
Dat was de vraag niet, maar het is goedquote:
Helemaal als ze kruipenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kom op zeg die zijn laag bij de grond
Dat schopt wel beterquote:
Lolligquote:Op woensdag 10 april 2013 22:07 schreef just me het volgende:
Dat is volgens mij hetzelfde gevoel alsof je een muis doodschopt
quote:
Verkeerde topic Heksquote:
Geeft niet hoorquote:
Een eind eraan ofzoquote:
Dat klopt, maar chufi zat de kluit te belazerenquote:
quote:
Maar ik brei nietquote:
had ik meteen in de smiezen hoor, anders poste hij ook gesjellig mee in het freubeltopicquote:Op woensdag 10 april 2013 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klopt, maar chufi zat de kluit te belazeren
Je mag 'm wel lenenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had ik meteen in de smiezen hoor, anders poste hij ook gesjellig mee in het freubeltopic
krijgen ze een lange afstand relatiequote:
nee was grapje hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
krijgen ze een lange afstand relatie
Ja echt he, ik vond het aan het eind van de middag weer zo koud worden.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]echt weer een opmerking voor jou, goed gevonden......
goeieavond mensjes van het 40+ wat is het koud buiten
is gewoon niet normaal zo koud, ben een winterkind maar verlang nu echt wel naar zomerse hitte met temp. van 30 gradenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt he, ik vond het aan het eind van de middag weer zo koud worden.
Ik vind chufi een lieverdje hoor, maar ik ben al voorzienquote:Op woensdag 10 april 2013 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
krijgen ze een lange afstand relatie
Dat dus... Afzeiken moet kunnen ... Sorry dames .. Barcelona als stad is niets mis mee.... Mooie stad,,, Doen...quote:Op woensdag 10 april 2013 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet, maar het is goed
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus... Afzeiken moet kunnen ... Sorry dames .. Barcelona als stad is niets mis mee.... Mooie stad,,, Doen...
maar futbolclub .... ligt iets anders ....
Ik ben het al weer kwijtquote:Op woensdag 10 april 2013 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus... Afzeiken moet kunnen ... Sorry dames .. Barcelona als stad is niets mis mee.... Mooie stad,,, Doen...
maar futbolclub .... ligt iets anders ....
Ja sorry die ene keer dat er eens iemand iets van me geloofd ...quote:Op woensdag 10 april 2013 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klopt, maar chufi zat de kluit te belazeren
Er zijn meer eendjes in de vijverquote:
Jij en chufi!quote:
Mmm. ja wie weetquote:Op woensdag 10 april 2013 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij en chufi!
Ik vind het niet eens een gek idee, jullie wonen allebei in Amsterdam, hebben beiden een IT-achtergrond, ja toch chufi?
Dees heeft echt leuke ideeetjesquote:Op woensdag 10 april 2013 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij en chufi!
Ik vind het niet eens een gek idee, jullie wonen allebei in Amsterdam, hebben beiden een IT-achtergrond, ja toch chufi?
Deis is soms een beetje debiel, geeft niet hoor. Ik weet er mee om te gaan ondertussenquote:
Deisyy zeg er eens wat vanquote:Op woensdag 10 april 2013 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Deis is soms een beetje debiel, geeft niet hoor. Ik weet er mee om te gaan ondertussen
Uh jaquote:Op woensdag 10 april 2013 22:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Deisyy zeg er eens wat van![]()
zeg jij nou dat Dees Debiel is
Ik zit hier goede plannen te maken en jij noemt mij debielquote:Op woensdag 10 april 2013 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Deis is soms een beetje debiel, geeft niet hoor. Ik weet er mee om te gaan ondertussen
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit hier goede plannen te maken en jij noemt mij debiel
Jaaaa, ga je met Heks een drankje doenquote:
Ik moet best hard mijn best doen om een volle negerin te wordenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit hier goede plannen te maken en jij noemt mij debiel
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaaa, ga je met Heks een drankje doen![]()
Hosseldehossel!
Want daar houdt chufi van?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet best hard mijn best doen om een volle negerin te worden
Waar?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:41 schreef Toverheks het volgende:
Echt he kindje van 3 die naar beneden is gegooid, vader dacht dat het kindje bezeten was
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:41 schreef Toverheks het volgende:
Echt he kindje van 3 die naar beneden is gegooid, vader dacht dat het kindje bezeten was
Oh is Chufi er zo eentje, iemand die niet weet wat ie wilt, dan moet ik helaas Soury ff promoten hier, ze is mooi ze is leuk ze heeft humor ( meestal) en ze heeft prachtig haarquote:Op woensdag 10 april 2013 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want daar houdt chufi van?
Volgens mij was dat een fase.
Ja nou ja das kut maar dwergwerpen is in NWSquote:
Ik momenteel wel ... Maar ik had altijd een ander iemand in mn hoofd bij Soury... ,,,quote:Op woensdag 10 april 2013 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij en chufi!
Chufi weet heel goed wat hij wilt en volgens mij houdt hij ook van breiende vrouwen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh is Chufi er zo eentje, iemand die niet weet wat ie wilt, dan moet ik helaas Soury ff promoten hier, ze is mooi ze is leuk ze heeft humor ( meestal) en ze heeft prachtig haar
Laat het maar losquote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik momenteel wel ... Maar ik had altijd een ander iemand in mn hoofd bij Soury... ,,,
hahahaaquote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chufi weet heel goed wat hij wilt en volgens mij houdt hij ook van breiende vrouwen.
Ik ben veelzijdig en discrimineer niet ... Alles kanquote:Op woensdag 10 april 2013 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want daar houdt chufi van?
Volgens mij was dat een fase.
oh dus jij bent er eentje van Kut is Kutquote:Op woensdag 10 april 2013 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben veelzijdig en discrimineer niet ... Alles kan
Zo dames, waar vind je dat nog?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben veelzijdig en discrimineer niet ... Alles kan
KPD is even verderop Heksquote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dus jij bent er eentje van Kut is Kut
Nee anders had ik hier niet gezeten denk ik zoquote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dus jij bent er eentje van Kut is Kut
Het is téquote:
quote:
Waar wel danquote:Op woensdag 10 april 2013 22:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]moet hier ff wennen hoor in 40+ dat ik niet alles kan roepen
Natuurlijk kan je hier wel alles roepen, graag zelfsquote:Op woensdag 10 april 2013 22:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]moet hier ff wennen hoor in 40+ dat ik niet alles kan roepen
ik zeg ff niksquote:
Ze werken alleen niet echt mee sach, alsof ik aan een dood paard aan het trekken benquote:
nee ik gedraag me, vind dit een gesjellige Scquote:Op woensdag 10 april 2013 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je hier wel alles roepen, graag zelfs
In 40+ doen ze niet aan notesquote:Op woensdag 10 april 2013 22:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zeg ff niksoh nee dat was vroeger dat ik alles kon roepen
Ik woon in Brabant sorryquote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef chufi het volgende:
Hosselvraag!!
Wie zijn er vrijgezel en uit Amsterdam?
Lees je ook Libelle?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik gedraag me, vind dit een gesjellige Sc
??? Miste ik nu iets ?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze werken alleen niet echt mee sach, alsof ik aan een dood paard aan het trekken ben
mijn hosseltopic moet weer openquote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze werken alleen niet echt mee sach, alsof ik aan een dood paard aan het trekken ben
Saai zegquote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik gedraag me, vind dit een gesjellige Sc
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:52 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn hosseltopic moet weer open![]()
kunnen ze met onzichtbare inkt lieve dingies schrijven
Hebben ze die dicht gegooid, goffer de goffer ik hang dus voor niks in 40+quote:Op woensdag 10 april 2013 22:52 schreef sacha het volgende:
[..]
Godver ik rel hierquote:
Maar available ?quote:
Das maar goed ookquote:Op woensdag 10 april 2013 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou niet met dat dode paard
Nee helaas sorry ben niet beschikbaar, hoe oud ben jij???quote:Op woensdag 10 april 2013 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar available ?
[..]
Das maar goed ook
Ahh aap uit de mouw. Heksquote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee helaas sorry ben niet beschikbaar, hoe oud ben jij???
oeh, niet beschikbaar maar toch geīnteresseerd, spannend!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jajaja.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ja das kut maar dwergwerpen is in NWS
Ja dan .... 2001 40+ geschiktquote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Stuur een dm. Dat hoeft toch nietquote:Op woensdag 10 april 2013 23:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh gewoon je leeftijd wil ik weten
nee was allemaal grappen en grollen Soury, ik hoef niet te weten hoe oud hij is, en Chufi ik woon niet in Brabantquote:
Begin de testquote:
Ohquote:Op woensdag 10 april 2013 23:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee was allemaal grappen en grollen Soury, ik hoef niet te weten hoe oud hij is, en Chufi ik woon niet in Brabant
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:03 schreef Toverheks het volgende:
Chufi rent naar de spiegel, ontbloot bovenlichaam en denkt ik zeg gewoon ik kan nog voor 31 jaar door
Mehhhquote:Op woensdag 10 april 2013 23:05 schreef sacha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]fotoooooooooooooooooooooooooooow [ afbeelding ]
ehm...quote:Op woensdag 10 april 2013 23:06 schreef just me het volgende:
Heb jij ontbloot als highlight staan Sacha ?
quote:
volgens mij was ik er alquote:Op woensdag 10 april 2013 23:07 schreef just me het volgende:
Omdat jij opeens tevoorschijn kwam
oops I did it again!
Ik heb hier ooit me and Dad geplaatst op Skylgequote:Op woensdag 10 april 2013 23:05 schreef sacha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]fotoooooooooooooooooooooooooooow [ afbeelding ]
Hou de balkon deuren dichtquote:Op woensdag 10 april 2013 23:09 schreef just me het volgende:
welterusten allemaal, just moe gaat slapen!
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:09 schreef just me het volgende:
welterusten allemaal, just moe gaat slapen!
Brabant trustenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]ze doen hier aan zwaaien gesjellig
slaap lekker
Ouwe meuk. Wat ga jij doe 30 april. Ik blijf thuisquote:Op woensdag 10 april 2013 23:18 schreef Toverheks het volgende:
Prachtig nummer, wonderschone Joetoep.........hier woon ik Chufi
ga de 29ste mijn balkonnetje versieren, en de 30ste zit ik voor de tv, begint al om 9.30 dacht ik en schakel van Ned. 1 naar AT 5, heel misschien ff naar het plein maar bang dat ik dan wat mis van de Dam, maar zie het wel hoop op mooi weerquote:Op woensdag 10 april 2013 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ouwe meuk. Wat ga jij doe 30 april. Ik blijf thuis
Je was toch niet beschikbaar,,, npquote:Op woensdag 10 april 2013 23:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]ik zei net ik woon niet in Brabant
Ja jammer dat je me toen nooit ontmoet hebt ...quote:Op woensdag 10 april 2013 23:29 schreef sacha het volgende:
ik woonde ook in Amsterdam 100 jaar geleden
dat weet je helemaal nietquote:Op woensdag 10 april 2013 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jammer dat je me toen nooit ontmoet hebt ...
Ik blijf ook thuis. gedoequote:Op woensdag 10 april 2013 23:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga de 29ste mijn balkonnetje versieren, en de 30ste zit ik voor de tv, begint al om 9.30 dacht ik en schakel van Ned. 1 naar AT 5, heel misschien ff naar het plein maar bang dat ik dan wat mis van de Dam, maar zie het wel hoop op mooi weer
Kan je prima doen. Krijg je suikerspinnen en dropjes als je hoestquote:
Euh, nee!quote:Op woensdag 10 april 2013 23:38 schreef Soury het volgende:
Kan je prima doen. Krijg je suikerspinnen en dropjes als je hoest
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je prima doen. Krijg je suikerspinnen en dropjes als je hoest
Zit je in een hoekje te speurenquote:
Neuh, ik lees af en toe mee en zag mijn username voorbijkomenquote:
Ja dat zeggen we allemaalquote:Op woensdag 10 april 2013 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik lees af en toe mee en zag mijn username voorbijkomen![]()
Anyways, die hele sherlock-shit boeit mij niet, heb het een keer geprobeerd en dan kom je alleen maar in PTA terecht
Ik ga het niet proberen, maar ik weet vrijwel zeker dat ik niet in PTA terecht kom met jouw usernamequote:
Dat mag ik hopenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga het niet proberen, maar ik weet vrijwel zeker dat ik niet in PTA terecht kom met jouw username
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:51 schreef sacha het volgende:
zo, Sacha de Boer, Sacha de schoenenwinkel, Sacha Baron en Sacha de wielrenner![]()
en nu?
En waarom zou dat ons boeienquote:Op woensdag 10 april 2013 23:53 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb zo net op de sherlock knop gedrukt en naar mijn eigen gebruikersnaam gezocht
Ze is over het algemeen niet stoned 's avonds.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zijn de betere usersquote:Op woensdag 10 april 2013 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ze is over het algemeen niet stoned 's avonds.
Dat help al een beetje qua volgen wat ze post
Er moet idd gepost worden anders verdient Danny niksquote:
Neuh, gewoon inhaken en bij Hoevelaken naar rechtsquote:Op donderdag 11 april 2013 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zou je ook eens moeten doen voor de lol
Aan jou verdient hij ook niks zo te zienquote:Op donderdag 11 april 2013 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Er moet idd gepost worden anders verdient Danny niks
Mwa ik vond het wel vermakelijkquote:Op donderdag 11 april 2013 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, gewoon inhaken en bij Hoevelaken naar rechts
Hier niet neequote:Op donderdag 11 april 2013 00:03 schreef Soury het volgende:
Aan jou verdient hij ook niks zo te zien
Geen idee waar het over gaatquote:Op donderdag 11 april 2013 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mwa ik vond het wel vermakelijk
He, jeugdsentiment.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:18 schreef Toverheks het volgende:
Prachtig nummer, wonderschone Joetoep.........hier woon ik Chufi
Gelijk heb jequote:
Ik in Utregquote:Op woensdag 10 april 2013 23:29 schreef sacha het volgende:
ik woonde ook in Amsterdam 100 jaar geleden
Wat danquote:Op donderdag 11 april 2013 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mwa ik vond het wel vermakelijk
Ik ben altijd vermakelijkquote:
Karim Spammmen og zo ietsquote:Op woensdag 10 april 2013 22:52 schreef sacha het volgende:
[..]
Wat nou, zit je weer te sukkelen omdat ik hier postquote:
Nee hoor ik vermaak me prima!quote:Op donderdag 11 april 2013 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat nou, zit je weer te sukkelen omdat ik hier post
Dan is het goedquote:Op donderdag 11 april 2013 00:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee hoor ik vermaak me prima!
Weer een kloonquote:
Dat is sneuquote:
quote:
Ik had hem op verzoek gesloten omdat er een nieuw topic was. Als je hem weer open wil geef maar een gilquote:Op woensdag 10 april 2013 22:52 schreef sacha het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ze hem weer open willen Karina, was mijn fout, niet de jouwe, gooi die andere maarquote:Op donderdag 11 april 2013 08:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had hem op verzoek gesloten omdat er een nieuw topic was. Als je hem weer open wil geef maar een gil
OK ik ruil ze weer om.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ze hem weer open willen Karina, was mijn fout, niet de jouwe, gooi die andere maar
dicht
Gedaan. Hosselen kan weerquote:Op donderdag 11 april 2013 09:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Thanksdan kunnen ze los
Het wachten was op vrouwen die gehosseld willen worden geloof ikquote:Op donderdag 11 april 2013 10:40 schreef cafca het volgende:
Vooralsnog wordt er weinig gehosseld, zo te zien
Nou, waar wacht je op dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het wachten was op vrouwen die gehosseld willen worden geloof ik
Dan wordt je straks verwezen naar CULquote:Op donderdag 11 april 2013 11:01 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan nog wel wat recepten posten voor lekkere dressings.
Volgens mij zijn er over het weer ook al topicsquote:Op donderdag 11 april 2013 11:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan wordt je straks verwezen naar CULen voor kindjes die van een flat afgegooid worden
moet je in NEWS zijn en als iemand iets over zijn kinderen wil vertellen moet hij naar OUD.
Volgens mij mag je het wel over het weer hebben, maar dat weet ik niet zeker hoor
Wat mij betreft wel, maar ik kan je er geen antwoord op gevenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:17 schreef Lienekien het volgende:
Kan ik hier wel terecht met vragen over de overgang?
Roep maarquote:Op donderdag 11 april 2013 11:17 schreef Lienekien het volgende:
En hulp bij oversteken ookquote:Op donderdag 11 april 2013 11:17 schreef Lienekien het volgende:
Sowieso wachten tot het rode licht gedoofd is.quote:
Hebbie het nou over de overgang of oversteken ?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sowieso wachten tot het rode licht gedoofd is.
Dat deed zij ookquote:Op donderdag 11 april 2013 11:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sowieso wachten tot het rode licht gedoofd is.
Omdat ik een trut ben?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:58 schreef just me het volgende:
Dees, dit soort dingen moet je in Truth bespreken
Jij wil mij gewoon weg hebben hier, maakt je niet uit waarheenquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:58 schreef just me het volgende:
Dees, dit soort dingen moet je in Truth bespreken
Ja, dat was de grap. Dank je.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:56 schreef just me het volgende:
[..]
Hebbie het nou over de overgang of oversteken ?
Gisteren hadden we het niet over snappen maar over denken te weten hoe iemand denkt.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Yep, en ik heb haar nog nooit gezien!
It's amazing!
okequote:Op donderdag 11 april 2013 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon een andere mening over dan jij en dat mag ik toch wel zeggen en ik heb al gezegd dat het niet lelijk bedoeld was.
Wie wil dat nou niet?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)illem-alexander.html
Wat een eer!
Het klinkt in elk geval absurdquote:Op donderdag 11 april 2013 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie wil dat nou niet?![]()
Het is bijna een belediging, maar misschien dient het de schimmel een goed doel.
Wie weet, in dat stukje van Nu staat in ieder geval dat de prinsesjes al een schimmeltje hebbenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het klinkt in elk geval absurd![]()
Misschien krijgen we straks nog een prinses Amalia SOA
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:17 schreef just me het volgende:
Mevrouw, door het behagen van zijne Majesteit heeft u een Koninklijke schimmel opgelopen!
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:17 schreef just me het volgende:
Mevrouw, door het behagen van zijne Majesteit heeft u een Koninklijke schimmel opgelopen!
Een Amalianus !quote:Op donderdag 11 april 2013 14:17 schreef just me het volgende:
Succesquote:Op donderdag 11 april 2013 16:14 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat ik wel ben 'aangenomen' om binnenkort als vrijwilliger te gaan werken bij wandelpark en openluchttheater Caprera in ons dorpje.
Hoor het eind volgende week.
Lekker alleen maar een middagje achter de kassa zitten kaartjes te verkopen en voorlichting geven aan bezoekers.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:39 schreef chufi het volgende:
Succes
En wat ga je dan doen als het doorgaat?
Mag je zelf dan ook gratis naar concerten en zo?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker alleen maar een middagje achter de kassa zitten kaartjes te verkopen en voorlichting geven aan bezoekers.
Yups. Ik kan gratis naar elke voorstelling waar ik heen wel.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:58 schreef chufi het volgende:
Mag je zelf dan ook gratis naar concerten en zo?
Goede dealquote:Op donderdag 11 april 2013 17:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups. Ik kan gratis naar elke voorstelling waar ik heen wel.
Alleen of mag er ook aanhang mee?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Hoor volgende week meer.quote:
Ik zie best een paar leuke dingen op het programma staan!quote:Op donderdag 11 april 2013 17:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Tuurlijk mag datquote:Op donderdag 11 april 2013 17:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Hoor volgende week meer.
Ja vergeten .... Bloes mag allesquote:Op donderdag 11 april 2013 17:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zie best een paar leuke dingen op het programma staan!
http://www.openluchttheaterbloemendaal.nl/programma
[..]
Tuurlijk mag datBluezz mag dat gewoon
Wat valt daar bij te lezen?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:50 schreef sacha het volgende:
jemig, eindelijk bij gelezen in het raf gate topic
Sabia doet het nu ff met RAF, maar die wordt ingeruild zodra er een andere rijke en knappere kerel langs komt, Sylvie doet het nu geloof ik met een fransman, de snollebollenquote:
Ik zie er ook slagerij van Kampen staan op het lijstje, gaaf hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 17:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zie best een paar leuke dingen op het programma staan!
http://www.openluchttheaterbloemendaal.nl/programma
[..]
Tuurlijk mag datBluezz mag dat gewoon
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik zie er ook slagerij van Kampen staan op het lijstje, gaaf hoor
nu wachten we op wie het eerst weer zwanger isquote:Op donderdag 11 april 2013 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Raf doet het met Boula en Syl met ene fransoos ... En nu?
En dan op naar de volgende???quote:Op donderdag 11 april 2013 21:05 schreef sacha het volgende:
[..]
nu wachten we op wie het eerst weer zwanger is
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]nooit van gehoord Heks
Sylvie wilde geen kinderen meer, ivm haar borstkanker dus Sabia werpt er nog wel eentje voor Raff denk ik zo.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:05 schreef sacha het volgende:
[..]
nu wachten we op wie het eerst weer zwanger is
huh pokkeherrie, wat hun doen ken ik ookquote:
Sil gaat er echt nog wel eentje werpenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Sylvie wilde geen kinderen meer, ivm haar borstkanker dus Sabia werpt er nog wel eentje voor Raff denk ik zo.
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:09 schreef sacha het volgende:
[..]
Sil gaat er echt nog wel eentje werpen
ingekapseldquote:Op donderdag 11 april 2013 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Met bijbehorend nieuw kapsel natuurlijk
Dat mag golfer doen voor onsquote:Op donderdag 11 april 2013 21:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
deze heeft wel iets, maar om daar nou een hele avond naar te luisteren![]()
neh...
nou vond dat korte haar bij haar prachtig staan, niet die lange extentions die ze nu weer heeft, lelijk is Sylvie nietquote:Op donderdag 11 april 2013 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Met bijbehorend nieuw kapsel natuurlijk
ze zegt ook niets meer tegen de mediaquote:Op donderdag 11 april 2013 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]Ze wilde niet meer heeft ze gezegd
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:12 schreef sacha het volgende:
[..]
ze zegt ook niets meer tegen de media
het is een prachtige wisselwerking en het houdt vele mensen van de straatquote:Op donderdag 11 april 2013 21:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]tot ze weer de media nodig heeft, echt die zogenaamde sterren die sterren denken te zijn gebruiken de media of misbruiken kan ook
Bij mij goed!quote:Op donderdag 11 april 2013 21:15 schreef sacha het volgende:
maar eh, hoe gaat het met de niet rokers?
Hebben ze allemaal een SOA ?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Raf doet het met Boula en Syl met ene fransoos ... En nu?
Goed ,,, nog steeds niet gerookt sinds 1 aprilquote:Op donderdag 11 april 2013 21:15 schreef sacha het volgende:
maar eh, hoe gaat het met de niet rokers?
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:18 schreef sacha het volgende:
[..]
een Sterren Overdraagbare Aandoening?
en een hulde voor jou!quote:Op donderdag 11 april 2013 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed ,,, nog steeds niet gerookt sinds 1 april
is wel in een keer alles klaar en je huwelijk kapot!quote:Op donderdag 11 april 2013 21:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zit Help mijn man is klusser te kijken, zou ik niet moeten flikken om die gasten erbij
te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |