Goed planquote:Op woensdag 10 april 2013 21:44 schreef chufi het volgende:
Ik laat de muizen wel staan, altijd leuker dan trappende kinderen
Dan toch maar een trappend kind in de OP?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:47 schreef just me het volgende:
Ja juf ik moet praten en niet schoppen, gewenst gedrag heet dat toch
Ik ben bang voor muizen *ril*
het is MIJN kind niet !quote:
G heeft er al een onder gezet.... Laat ik liever de muisjes staan ivm met een willekeurig volgend topic...quote:Op woensdag 10 april 2013 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan toch maar een trappend kind in de OP?
Dat zou nog erger zijn jaquote:Op woensdag 10 april 2013 21:49 schreef just me het volgende:
Er moet toch iets in de OP .
[..]
het is MIJN kind niet !
Nee, dan had je wel terug geschoptquote:Op woensdag 10 april 2013 21:49 schreef just me het volgende:
Er moet toch iets in de OP .
[..]
het is MIJN kind niet !
Ja doei, dan mogen we het hier nergens ver hebben, want overal is een sub voorquote:
Nou het heeft in deze sc wel een aardig hoog intelligent gehalte. Dat houden we liever zoquote:Op woensdag 10 april 2013 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja doei, dan mogen we het hier nergens ver hebben, want overal is een sub voor
en wie zijn "WE" dan ?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het heeft in deze sc wel een aardig hoog intelligent gehalte. Dat houden we liever zo
Ja, kinderen halen dat niveau meteen weer naar benedenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het heeft in deze sc wel een aardig hoog intelligent gehalte. Dat houden we liever zo
Ik en mijn klonesquote:
Ja kom op zeg die zijn laag bij de grondquote:Op woensdag 10 april 2013 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, kinderen halen dat niveau meteen weer naar beneden
Was je weg danquote:
Omdat ze achter staan ?quote:
Dat was de vraag niet, maar het is goedquote:
Helemaal als ze kruipenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kom op zeg die zijn laag bij de grond
Dat schopt wel beterquote:
Lolligquote:Op woensdag 10 april 2013 22:07 schreef just me het volgende:
Dat is volgens mij hetzelfde gevoel alsof je een muis doodschopt
quote:
Verkeerde topic Heksquote:
Geeft niet hoorquote:
Een eind eraan ofzoquote:
Dat klopt, maar chufi zat de kluit te belazerenquote:
quote:
Maar ik brei nietquote:
had ik meteen in de smiezen hoor, anders poste hij ook gesjellig mee in het freubeltopicquote:Op woensdag 10 april 2013 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klopt, maar chufi zat de kluit te belazeren
Je mag 'm wel lenenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had ik meteen in de smiezen hoor, anders poste hij ook gesjellig mee in het freubeltopic
krijgen ze een lange afstand relatiequote:
nee was grapje hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
krijgen ze een lange afstand relatie
Ja echt he, ik vond het aan het eind van de middag weer zo koud worden.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]echt weer een opmerking voor jou, goed gevonden......
goeieavond mensjes van het 40+ wat is het koud buiten
is gewoon niet normaal zo koud, ben een winterkind maar verlang nu echt wel naar zomerse hitte met temp. van 30 gradenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt he, ik vond het aan het eind van de middag weer zo koud worden.
Ik vind chufi een lieverdje hoor, maar ik ben al voorzienquote:Op woensdag 10 april 2013 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
krijgen ze een lange afstand relatie
Dat dus... Afzeiken moet kunnen ... Sorry dames .. Barcelona als stad is niets mis mee.... Mooie stad,,, Doen...quote:Op woensdag 10 april 2013 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet, maar het is goed
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus... Afzeiken moet kunnen ... Sorry dames .. Barcelona als stad is niets mis mee.... Mooie stad,,, Doen...
maar futbolclub .... ligt iets anders ....
Ik ben het al weer kwijtquote:Op woensdag 10 april 2013 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dus... Afzeiken moet kunnen ... Sorry dames .. Barcelona als stad is niets mis mee.... Mooie stad,,, Doen...
maar futbolclub .... ligt iets anders ....
Ja sorry die ene keer dat er eens iemand iets van me geloofd ...quote:Op woensdag 10 april 2013 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klopt, maar chufi zat de kluit te belazeren
Er zijn meer eendjes in de vijverquote:
Jij en chufi!quote:
Mmm. ja wie weetquote:Op woensdag 10 april 2013 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij en chufi!
Ik vind het niet eens een gek idee, jullie wonen allebei in Amsterdam, hebben beiden een IT-achtergrond, ja toch chufi?
Dees heeft echt leuke ideeetjesquote:Op woensdag 10 april 2013 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij en chufi!
Ik vind het niet eens een gek idee, jullie wonen allebei in Amsterdam, hebben beiden een IT-achtergrond, ja toch chufi?
Deis is soms een beetje debiel, geeft niet hoor. Ik weet er mee om te gaan ondertussenquote:
Deisyy zeg er eens wat vanquote:Op woensdag 10 april 2013 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Deis is soms een beetje debiel, geeft niet hoor. Ik weet er mee om te gaan ondertussen
Uh jaquote:Op woensdag 10 april 2013 22:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Deisyy zeg er eens wat van![]()
zeg jij nou dat Dees Debiel is
Ik zit hier goede plannen te maken en jij noemt mij debielquote:Op woensdag 10 april 2013 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Deis is soms een beetje debiel, geeft niet hoor. Ik weet er mee om te gaan ondertussen
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit hier goede plannen te maken en jij noemt mij debiel
Jaaaa, ga je met Heks een drankje doenquote:
Ik moet best hard mijn best doen om een volle negerin te wordenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit hier goede plannen te maken en jij noemt mij debiel
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaaa, ga je met Heks een drankje doen![]()
Hosseldehossel!
Want daar houdt chufi van?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet best hard mijn best doen om een volle negerin te worden
Waar?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:41 schreef Toverheks het volgende:
Echt he kindje van 3 die naar beneden is gegooid, vader dacht dat het kindje bezeten was
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:41 schreef Toverheks het volgende:
Echt he kindje van 3 die naar beneden is gegooid, vader dacht dat het kindje bezeten was
Oh is Chufi er zo eentje, iemand die niet weet wat ie wilt, dan moet ik helaas Soury ff promoten hier, ze is mooi ze is leuk ze heeft humor ( meestal) en ze heeft prachtig haarquote:Op woensdag 10 april 2013 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want daar houdt chufi van?
Volgens mij was dat een fase.
Ja nou ja das kut maar dwergwerpen is in NWSquote:
Ik momenteel wel ... Maar ik had altijd een ander iemand in mn hoofd bij Soury... ,,,quote:Op woensdag 10 april 2013 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij en chufi!
Chufi weet heel goed wat hij wilt en volgens mij houdt hij ook van breiende vrouwen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh is Chufi er zo eentje, iemand die niet weet wat ie wilt, dan moet ik helaas Soury ff promoten hier, ze is mooi ze is leuk ze heeft humor ( meestal) en ze heeft prachtig haar
Laat het maar losquote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik momenteel wel ... Maar ik had altijd een ander iemand in mn hoofd bij Soury... ,,,
hahahaaquote:Op woensdag 10 april 2013 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chufi weet heel goed wat hij wilt en volgens mij houdt hij ook van breiende vrouwen.
Ik ben veelzijdig en discrimineer niet ... Alles kanquote:Op woensdag 10 april 2013 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want daar houdt chufi van?
Volgens mij was dat een fase.
oh dus jij bent er eentje van Kut is Kutquote:Op woensdag 10 april 2013 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben veelzijdig en discrimineer niet ... Alles kan
Zo dames, waar vind je dat nog?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben veelzijdig en discrimineer niet ... Alles kan
KPD is even verderop Heksquote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dus jij bent er eentje van Kut is Kut
Nee anders had ik hier niet gezeten denk ik zoquote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dus jij bent er eentje van Kut is Kut
Het is téquote:
quote:
Waar wel danquote:Op woensdag 10 april 2013 22:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]moet hier ff wennen hoor in 40+ dat ik niet alles kan roepen
Natuurlijk kan je hier wel alles roepen, graag zelfsquote:Op woensdag 10 april 2013 22:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]moet hier ff wennen hoor in 40+ dat ik niet alles kan roepen
ik zeg ff niksquote:
Ze werken alleen niet echt mee sach, alsof ik aan een dood paard aan het trekken benquote:
nee ik gedraag me, vind dit een gesjellige Scquote:Op woensdag 10 april 2013 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je hier wel alles roepen, graag zelfs
In 40+ doen ze niet aan notesquote:Op woensdag 10 april 2013 22:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zeg ff niksoh nee dat was vroeger dat ik alles kon roepen
Ik woon in Brabant sorryquote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef chufi het volgende:
Hosselvraag!!
Wie zijn er vrijgezel en uit Amsterdam?
Lees je ook Libelle?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ik gedraag me, vind dit een gesjellige Sc
??? Miste ik nu iets ?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze werken alleen niet echt mee sach, alsof ik aan een dood paard aan het trekken ben
mijn hosseltopic moet weer openquote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze werken alleen niet echt mee sach, alsof ik aan een dood paard aan het trekken ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |