er hoeft niet altijd iets terug worden gegeven? Donatie verwacht je het niet terug. En als 100.000 mensen mij èèn euro geven, ben ik al.klaar.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:47 schreef Lienekien het volgende:
Wat zien mensen dan terug voor het geld dat ze beschikbaar willen stellen?
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
er hoeft niet altijd iets terug worden gegeven? Donatie verwacht je het niet terug. En als 100.000 mensen mij èèn euro geven, ben ik al.klaar.
Je krijgt het voor elkaar als je mensen weet te overtuigen. Als je niets teruggeeft, waarom zouden ze het dan geven? Vraag anders aan een zwerver op straat hoe makkelijk het is om dat geld bij elkaar te vragen zonder dat er iets voor terug gedaan wordt.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
Maar hoe krijg ik dat geld bij elkaar?
Briljant!quote:Op woensdag 10 april 2013 17:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hm ik ga het gewoon proberen. Ik kan erin zetten dat ik maximaal 2 euro.wil.per persoon. Wie valt er nou over 1 euro?
hoe ga je het doen?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Site is geopend. Wachten op resultaten.
ONZ was beter geweest.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en waarom open je dit topic in K&W?
Het is een project. Vandaar hier.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en waarom open je dit topic in K&W?
Omdat je wereldreis best zelf kunt betalen. Hetzelfde geldt voor een iPad/fiets. Alleen zodra het woord autisme erbij komt kijken geven mensen sneller. schuldgevoel afkopen/pavlov effect.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:34 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nou de verhalen die ik las incl. Behaalde bedrag.
" autistisch kind heeft nieuwe ipad nodig " of zelf dat een kind nieuwe fiets wilt. Wn een wereldreis is dan een slecht idee?![]()
Of dat je op je reis langs projecten gaat waar je een paar weken vrijwilligerswerk doet.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:14 schreef Farenji het volgende:
Als je nou een leuk doel hebt voor je wereldreis, bijv aandacht voor een of andere tropische ziekte, of uitdelen van tweedehands mobieltjes, of als je het op een bijzonder manier doet (op een eenwieler Afrika doorcrossen, van hier naar India lopen) of verzin iets anders leuks... dan maak je misschien nog een kans. Maar een of andere kaaskop die lekker op kosten van anderen op vakantie wil? Kansloos.
Dus als ik zou zetten dat ik autisme heb zou ik ook kans maken. - ik heb het wel, daar niet van hihi .quote:Op woensdag 10 april 2013 18:39 schreef cvboer het volgende:
[..]
Omdat je wereldreis best zelf kunt betalen. Hetzelfde geldt voor een iPad/fiets. Alleen zodra het woord autisme erbij komt kijken geven mensen sneller. schuldgevoel afkopen/pavlov effect.
Maar wat is het verband met je autisme?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:21 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dus als ik zou zetten dat ik autisme heb zou ik ook kans maken. - ik heb het wel, daar niet van hihi .
Zieltjes kweken dus. That's the spirit.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:21 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dus als ik zou zetten dat ik autisme heb zou ik ook kans maken. - ik heb het wel, daar niet van hihi .
Wat is dat, zieltjes kweken?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:25 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zieltjes kweken dus. That's the spirit.
Mensen zover krijgen dat ze je zielig gaan vinden en je geld gaan geven.quote:
Ken het niet als uitdrukking.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:41 schreef cvboer het volgende:
[..]
Mensen zover krijgen dat ze je zielig gaan vinden en je geld gaan geven.
quote:
Dan nog heeft het geen fuck met Klussen of Wonen te maken.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Het is een project. Vandaar hier.
en je hebt mensen die lalala... geld en hun hand ophoudenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:04 schreef sturmpie het volgende:
ik ken iemand die drie jaar fulltime heeft gewerkt als kok en toen een jaar op wereldreis ging.
Waarom zou je het zo niet proberen?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hallo beste Fok!er. Ik wil heel graag op wereldreis, echter heb ik daar het geld niet voor en zou ik jaren moeten werken om ten minste zover te komen dat ik een bedrag heb. Ook zou het nu ideaal zijn door geen vriendin en geen huisdus geen vaste lasten. Echter zit ik wel met een baan maar ach, dat komt wel goed.
Maar hoe krijg ik dat geld bij elkaar? Mijn idee was om me aan te melden via een crowdfunding site en zo het bedrag zien op te halen... Maar hoe krijg ik dit voor elkaar, en is het mogelijk om het voor deze doeleinde te gebruiken?
Groetjes, alex.
Het zelfde geldt voor mijquote:Op woensdag 10 april 2013 17:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
er hoeft niet altijd iets terug worden gegeven? Donatie verwacht je het niet terug. En als 100.000 mensen mij èèn euro geven, ben ik al.klaar.
http://www.gofundme.com/2jypx8quote:Op woensdag 10 april 2013 20:33 schreef nasty_popovich het volgende:
nou zet het maar op, ik heb wel een euro over hoor!
http://www.gofundme.com/2jypx8 Hier dus.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het zelfde geldt voor mij
Kom op zeg
http://www.gofundme.com/2jypx8 Hier !quote:Op woensdag 10 april 2013 21:39 schreef donald_dick het volgende:
Wat is de link naar je site? Ik wil een euro overmaken!
Klopt.quote:
Ik zie dat er nog niemand geld gestort heeft. En je doel is 100,00 euro? Zo weinig?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
Voor iedereen die geintresseert is. Hier de link van de site!
http://www.gofundme.com/2jypx8
Hoeveel mensen heb jij zelf al geld gegeven via crowdfunding?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hm ik ga het gewoon proberen. Ik kan erin zetten dat ik maximaal 2 euro.wil.per persoon. Wie valt er nou over 1 euro?
Mislukte versie van ThinkDifferent:quote:I want to change the world, Because the crazy people who say that they do it, are the ones who do
Enige verschil: Steve Jobs heeft daadwerkelijk veel veranderd. Met je backpack naar het lekker clichematige Australie verandert niet zoveel.quote:Because the people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
Ik ookquote:Op donderdag 11 april 2013 01:05 schreef Meike26 het volgende:
Ik heb hier zoveel vertrouwen in dat dit gaat falen
Dit was het eerste wat ik dacht toen ik de OP las, en jij hebt het al gepost. TS is een pauper die graag NU iets wil doen waar ie het geld niet voor heeft, en in plaats van te accepteren dat het niet gaat of -als ie dit zo graag wil zal dat niet INEENS zijn- had al lang geleden moeten beginnen met sparen.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:09 schreef Trebo het volgende:
Samenvatting OP:
Ik wil op reis maar kan het niet betalen, dus nu wil ik dat geld bij elkaar schooien. Ik zeg dan wel crowdfunding, maar het is en blijft schooien.
Hoe kan ik dat het beste aanpakken?
Waarschijnlijk, al staat nul euro opgehaald van de honderdduizend ook een beetje karig.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
TS heeft een fout gemaakt door 100 euro als doel neer te zetten?
Zo wil ik mezelf ook wel even laten crowdfunden. Kan ik een mooi huis van kopenquote:Op woensdag 10 april 2013 17:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Laten we een crowdfundcircle opzetten!quote:Op donderdag 11 april 2013 12:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zo wil ik mezelf ook wel even laten crowdfunden. Kan ik een mooi huis van kopen
Volgens mij snap jij niet zoveel van rekenen.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:47 schreef destrovel het volgende:
[..]
Laten we een crowdfundcircle opzetten!
Een groep van 100.000 mensen, iedereen doneert elkaar een euro, en zo heeft iedereen opeens een ton om zijn dromen mee waar te maken!![]()
![]()
De halve wereld? Kom maar op met die waslijst aan vakantiebestemmingen dan!quote:Op donderdag 11 april 2013 15:19 schreef Impossibruuu het volgende:
Ga werken voor je ambities en doelen, ontzettende lamlul. Dat moeten alle andere mensen ook.
Groetjes van iemand die inmiddels al de halve wereld rond heeft gereisd, volledig gefinancierd van werk en eigen bedrijf.
Nou ja, het is bij wijze van spreken hé.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:21 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
De halve wereld? Kom maar op met die waslijst aan vakantiebestemmingen dan!
Volgens mij snap jij niet zoveel van sarcasme.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:18 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij niet zoveel van rekenen.
Moeten die ouders toch lekker zelf weten als ze daar geld in willen steken.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:27 schreef Skint het volgende:
Nog erger is dat er duizenden mensen zijn die met precies dezelfde instelling van paps en mams geld krijgen om de wereld rond te reizen
Volgens mij snap jij niet zoveel van sarcasme ironie.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij niet zoveel van sarcasme.
Volgens mij snap je niets van beide, want 't komt echt heel slecht overquote:Op donderdag 11 april 2013 15:59 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij niet zoveel van sarcasme ironie.
Maar jij bent nu degene die met zijn naam voor de rest van zijn leven op het internet staat met zoiets doms. Iedereen die jou naam googlet kan op dit topic stuiten.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
Mensen, niet gewaagd is nooit gewonnen.. Voor nu hebben jullie gelijk, maar één dag krijg ik al het geld op een legale snelle manier.. Wacht maar af.
Ik zal het m'n achterkleinkinderen wel laten weten dat ze een topic van je kunnen verwachtenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
Mensen, niet gewaagd is nooit gewonnen.. Voor nu hebben jullie gelijk, maar één dag krijg ik al het geld op een legale snelle manier.. Wacht maar af.
Ik was niet sarcastisch en niet ironisch.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:46 schreef destrovel het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niets van beide, want 't komt echt heel slecht over
Dus maak je maar gewoon domme opmerkingen en probeer je vervolgens je eronder uit te lullen door te zeggen "ja maar die opmerking op dat sarcasme was ironisch bedoeld hoor!!!"
Hij staat op die crowdfunding site idd met naam en toenaam, maar in dit topic toch niet?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:24 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Maar jij bent nu degene die met zijn naam voor de rest van zijn leven op het internet staat met zoiets doms. Iedereen die jou naam googlet kan op dit topic stuiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je nagaan wat een wereldvent je was als je het in je had dat er niet expliciet bij te vermelden!quote:Op donderdag 11 april 2013 15:19 schreef Impossibruuu het volgende:
Ga werken voor je ambities en doelen, ontzettende lamlul. Dat moeten alle andere mensen ook.
Groetjes van iemand die inmiddels al de halve wereld rond heeft gereisd, volledig gefinancierd van werk en eigen bedrijf.
Opper-Balkonië?quote:Op zondag 28 april 2013 13:30 schreef Smack10 het volgende:
Dat wordt een korte wereldreis ben ik bang
Leg me eens uit, wat er precies zo verkeerd aan is om dat te vermelden.quote:Op zondag 28 april 2013 12:13 schreef NomanIW het volgende:
Kun je nagaan wat een wereldvent je was als je het in je had dat er niet expliciet bij te vermelden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |