er hoeft niet altijd iets terug worden gegeven? Donatie verwacht je het niet terug. En als 100.000 mensen mij èèn euro geven, ben ik al.klaar.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:47 schreef Lienekien het volgende:
Wat zien mensen dan terug voor het geld dat ze beschikbaar willen stellen?
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
er hoeft niet altijd iets terug worden gegeven? Donatie verwacht je het niet terug. En als 100.000 mensen mij èèn euro geven, ben ik al.klaar.
Je krijgt het voor elkaar als je mensen weet te overtuigen. Als je niets teruggeeft, waarom zouden ze het dan geven? Vraag anders aan een zwerver op straat hoe makkelijk het is om dat geld bij elkaar te vragen zonder dat er iets voor terug gedaan wordt.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
Maar hoe krijg ik dat geld bij elkaar?
Briljant!quote:Op woensdag 10 april 2013 17:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hm ik ga het gewoon proberen. Ik kan erin zetten dat ik maximaal 2 euro.wil.per persoon. Wie valt er nou over 1 euro?
hoe ga je het doen?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Site is geopend. Wachten op resultaten.
ONZ was beter geweest.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en waarom open je dit topic in K&W?
Het is een project. Vandaar hier.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en waarom open je dit topic in K&W?
Omdat je wereldreis best zelf kunt betalen. Hetzelfde geldt voor een iPad/fiets. Alleen zodra het woord autisme erbij komt kijken geven mensen sneller. schuldgevoel afkopen/pavlov effect.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:34 schreef Vlaggenroof het volgende:
Nou de verhalen die ik las incl. Behaalde bedrag.
" autistisch kind heeft nieuwe ipad nodig " of zelf dat een kind nieuwe fiets wilt. Wn een wereldreis is dan een slecht idee?![]()
Of dat je op je reis langs projecten gaat waar je een paar weken vrijwilligerswerk doet.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:14 schreef Farenji het volgende:
Als je nou een leuk doel hebt voor je wereldreis, bijv aandacht voor een of andere tropische ziekte, of uitdelen van tweedehands mobieltjes, of als je het op een bijzonder manier doet (op een eenwieler Afrika doorcrossen, van hier naar India lopen) of verzin iets anders leuks... dan maak je misschien nog een kans. Maar een of andere kaaskop die lekker op kosten van anderen op vakantie wil? Kansloos.
Dus als ik zou zetten dat ik autisme heb zou ik ook kans maken. - ik heb het wel, daar niet van hihi .quote:Op woensdag 10 april 2013 18:39 schreef cvboer het volgende:
[..]
Omdat je wereldreis best zelf kunt betalen. Hetzelfde geldt voor een iPad/fiets. Alleen zodra het woord autisme erbij komt kijken geven mensen sneller. schuldgevoel afkopen/pavlov effect.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |