Daar is helemaal niets schandalig aan, maar een pure reactie op van die rotte figuren als die badgasten. En neem maar van mij aan dat dit niet het enige incident zal zijn geweest. Mensen creeeren dit soort reacties zelf om ze vervolgens als nog een keer te kunnen bekritiseren! Walgelijk zulke mensen.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:31 schreef Deetch het volgende:
1. Schandalig dat je mensen uitlacht om hoe ze eruit zien.
2. Schandalig dat je gaat razen en tieren als er van die klapjostis (zie 1) zijn
Als ze die handdoek maar om houdt ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:36 schreef Sometimes het volgende:
[ afbeelding ]
Zo extreem is ze nu ook weer niet...
3. Schandalig dat dit het Nederlandse nieuws haalt.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:31 schreef Deetch het volgende:
1. Schandalig dat je mensen uitlacht om hoe ze eruit zien.
2. Schandalig dat je gaat razen en tieren als er van die klapjostis (zie 1) zijn
Jack!quote:Op woensdag 10 april 2013 11:36 schreef Sometimes het volgende:
[ afbeelding ]
(foto vanuit de link in de OP
http://www.bild.de/news/i(...)k-29921928.bild.html)
Tuurlijk wel, je hebt je gewoon te gedragen. Schelden heeft nog nooit iets opgelost.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:35 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Daar is helemaal niets schandalig aan, maar een pure reactie op van die rotte figuren als die badgasten. En neem maar van mij aan dat dit niet het enige incident zal zijn geweest. Mensen creeeren dit soort reacties zelf om ze vervolgens als nog een keer te kunnen bekritiseren! Walgelijk zulke mensen.
Je hoeft niet met alles te willen paren maar zo verscrikkelijk dik ziet ze er ook weer niet uit.quote:
Het AD is rap op weg om een retweetkrant van de Daily Mail en meer van dat soort meuk te worden.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:38 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
3. Schandalig dat dit het Nederlandse nieuws haalt.
Ik vraag me af wat er nog meer achter zit inderdaad. Dit kan toch niet het hele verhaal zijn..?quote:Op woensdag 10 april 2013 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er zal wel een andere kant aan het verhaal zitten, die niks met haar gewicht te maken heeft... Dit wordt door madame nu aangevoerd om haar gelijk te halen.
Niet alles behoeft een oplossing, je komt er toch niet levend uit. Maar een goeie hoek zet meer zoden aan de dijk, dat is waar.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:39 schreef Deetch het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je hebt je gewoon te gedragen. Schelden heeft nog nooit iets opgelost.
quote:Op woensdag 10 april 2013 11:40 schreef Deetch het volgende:
[..]
Je hoeft niet met alles te willen paren maar zo verscrikkelijk dik ziet ze er ook weer niet uit.
En dan nog waarom zou je zo iemand uitlachen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou toch met je politiek correct gelul.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:39 schreef Deetch het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je hebt je gewoon te gedragen. Schelden heeft nog nooit iets opgelost.
Waarom niet? Waarom moet de dikke vrouw toch iets van de schuld in de schoenen geschoven worden en kan ze niet gewoon gelijk hebben?quote:Op woensdag 10 april 2013 11:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er nog meer achter zit inderdaad. Dit kan toch niet het hele verhaal zijn..?
Omdat het bijna ongeloofwaardig klinkt, zo bizar.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom niet? Waarom moet de dikke vrouw toch iets van de schuld in de schoenen geschoven worden en kan ze niet gewoon gelijk hebben?
Volwassen reactie hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 11:43 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Hou toch met je politiek correct gelul.
Dit. Er lopen ook bejaarden en dergelijken rond, dan zal je als dikkerdje echt niet snel uitgescholden worden.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Omdat het ongeloofwaardig klinkt, zo bizar.
Waarvan?quote:Op woensdag 10 april 2013 11:50 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Nog zo'n prachtig voorbeeld daarvan.
Dankjewel.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:51 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Van een prachtig correct antwoord.
Je zit ook niet in de sauna voor een 3 gangen menu. Toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 11:55 schreef Pikkebaas het volgende:
Terecht. Je zou toch spontaan je eetlust verliezen als dat naast je zit
Voor je kijken, doorlopen. Het is toch geen dierentuin.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:55 schreef Pikkebaas het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2013 11:59 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Voor je kijken, doorlopen. Het is toch geen dierentuin.
Ach kom, als je naar een sauna gaat wil je wel een paar lekkere wijven zien.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:59 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Voor je kijken, doorlopen. Het is toch geen dierentuin.
Wat is er ongeloofwaardig aan, paar mensen maken een opmerking over haar, ze zegt wat terug, escaleert een beetje, manager komt erbij en zegt dat ze moet vertrekken.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Omdat het bijna ongeloofwaardig klinkt, zo bizar.
Kun je niet tegen een volwassen kijk op de wereld?quote:Op woensdag 10 april 2013 11:43 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Hou toch met je politiek correct gelul.
Maar sinds wanneer is het ineens sociaal geaccepteerd om maar opmerkingen te maken over iemand's gewicht? In het openbaar? Dat heb ik toch echt even gemist..quote:Op woensdag 10 april 2013 12:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat is er ongeloofwaardig aan, paar mensen maken een opmerking over haar, ze zegt wat terug, escaleert een beetje, manager komt erbij en zegt dat ze moet vertrekken.
Komt mij niet vreemd over.
Omdat ze dik is.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom niet? Waarom moet de dikke vrouw toch iets van de schuld in de schoenen geschoven worden en kan ze niet gewoon gelijk hebben?
Dat gebeurt overal hoor ...quote:Op woensdag 10 april 2013 12:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
En mensen maar zeggen dat er in de sauna niet op uiterlijk wordt beoordeeld...
Haal dat lampje maar weg, want je snapt er weinig van, dat is duidelijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:04 schreef Deetch het volgende:
[..]
Kun je niet tegen een volwassen kijk op de wereld?
Wel, als je op forums en in kranten dikke mensen mag bashen, gaan mensen dat ook makkelijker in de echte wereld doenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Maar sinds wanneer is het ineens sociaal geaccepteerd om maar opmerkingen te maken over iemand's gewicht? In het openbaar? Dat heb ik toch echt even gemist..
Wel een logische stap, na dat rokers in het openbaar uitgescholden en weggejaagd mogen worden.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Maar sinds wanneer is het ineens sociaal geaccepteerd om maar opmerkingen te maken over iemand's gewicht? In het openbaar? Dat heb ik toch echt even gemist..
Rokers..dikke mensen....van allebei heb je last dus het is legitiem om ze te verbieden.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel een logische stap, na dat rokers in het openbaar uitgescholden en weggejaagd mogen worden.
De volgende stap is hopelijk kinderen bashen.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Rokers..dikke mensen....van allebei heb je last dus het is legitiem om ze te verbieden.
We gaan net zo lang door met schelden totdat alleen edelgermanen, niet rokend, juiste gewicht, juiste leeftijd. juiste kleding zich in het openbaar durven begeven.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wel een logische stap, na dat rokers in het openbaar uitgescholden en weggejaagd mogen worden.
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:14 schreef Karina het volgende:
Ik vind het een beetje vreemd verhaal: volwassen mensen die iemand gaan zitten uitschelden omdat ze dik is. En 100 kilo is nou ook weer niet gigantisch. Volgens mij mist er iets in dit verhaal.
Eigenlijk is de TT wel erg misleidend. Er is geen vrouw de sauna uitgezet omdat ze te dik was, maar omdat ze verbaal zeer agressief was.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:30 schreef Elfletterig het volgende:
Het is lastig om te beoordelen wat er nou precies is gebeurd. Ik neem aan dat de politie niet zomaar mensen afvoert; dan moet je het wel erg bont maken.
Vrouw is redelijk dik > mensen lachen haar uit > vrouw scheld die mensen uit > sauna-medewerkers vragen haar normaal te doen of weg te gaan > vrouw scheld saunamedewerkers uit > politie komt > vrouw verzet zich tegen politie > meer politie komt > vrouw uit sauna gezetquote:Op woensdag 10 april 2013 12:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]je ziet veel dikkere mensen in sauna's en vast ook in Duitsland. En misschien is het hele verhaal wel begonnen met een opmerking van een tactloze hufter(in) over haar omvang, maar ik denk dat het door haarzelf geëscaleerd is. Alhoewel ik me ook wel weer kan voorstellen dat je door het lint gaat als iemand ongepaste opmerkingen over je figuur maakt als je een dagje sauna doet. Zou een mooie boel zijn als je alle mensen maar gaat beschimpen die er niet perfect uitzien (zeg 99% van de saunabezoekers dus).
Klopt ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk is de TT wel erg misleidend. Er is geen vrouw de sauna uitgezet omdat ze te dik was, maar omdat ze verbaal zeer agressief was.
Maar de bezoekers waren wel eerst verbaal agressief richting haar.quote:Die wilde evenwel Danica aan de deur zetten omdat zij 'verbaal zeer agressief zou zijn geweest naar de gasten.'
De persoon die daar mee begonnen is had wat mij betreft ook per direct de sauna kunnen verlaten.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:43 schreef mrPanerai het volgende:
Eigenlijk wel bizar, als regelmatige saunaganger, zowel hier als op vakantie, heb ik nog nooit gemerkt dat er over iemands uiterlijk openlijk opmerkingen worden gemaakt.
Eten in de sauna ?quote:Op woensdag 10 april 2013 11:55 schreef Pikkebaas het volgende:
Heb de AD-kop gecopyeerd.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk is de TT wel erg misleidend. Er is geen vrouw de sauna uitgezet omdat ze te dik was, maar omdat ze verbaal zeer agressief was.
Juist niet: enig idee wat het kost om 150kg water/vet op te warmen?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:25 schreef Kamper86 het volgende:
Het zou moeten schelen in de stookkosten toch?
Net zoiets als flessen water in de koelkast!
Eigenlijk een schandalige kop in de krant dus. Maar goed, alles om lezers te trekken.quote:
Ze zal wel flink opgewarmd zijn door het uitkleden. Dat zal al wel een opgave zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Juist niet: enig idee wat het kost om 150kg water/vet op te warmen?
Leer mij een pakkende TT te plaatsenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk een schandalige kop in de krant dus. Maar goed, alles om lezers te trekken.
Ik denk dat dit topic ook minder views zou krijgen met 'Verbaal agressieve vrouw uit sauna gezet'.
Kan het me wel voorstellen, je zit daar met een groepje, er loopt een iets te dik iemand voorbij en iemand maakt daar op net te luide toon een grapje over. Vervolgens gaat het dikkertje uit haar plaat en van het 1 komt het ander.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:14 schreef Karina het volgende:
Ik vind het een beetje vreemd verhaal: volwassen mensen die iemand gaan zitten uitschelden omdat ze dik is. En 100 kilo is nou ook weer niet gigantisch. Volgens mij mist er iets in dit verhaal.
Wat jij doet mag je zelf wetenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:04 schreef Deetch het volgende:
[..]
Kun je niet tegen een volwassen kijk op de wereld?
Slotje, we zijn eruit. Gelukkig komt Nielsch weleens in de sauna. Hij weet daarom dat dit verhaal aan alle kanten rammelt.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:25 schreef Nielsch het volgende:
Ik zie zo vaak dikke mensen in de sauna en heb nog nooit gehoord dat die belachelijk gemaakt werden. Ik heb zo het idee dat er meer aan de hand is.
In Duitsland niet. Daar word regelmatig iemand geknuppeld die niet luistert. We zitten hier niet in Nederland.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:30 schreef Elfletterig het volgende:
Het is lastig om te beoordelen wat er nou precies is gebeurd. Ik neem aan dat de politie niet zomaar mensen afvoert; dan moet je het wel erg bont maken.
Had hij maar moeten ingrijpen tegen degenen die die opmerkingen maakten.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:32 schreef Northside het volgende:
Haar reactie zal wel totaal niet in verhouding hebben gestaan tot een eventueel gemaakte opmerking. Kan me voorstellen dat je als eigenaar een hysterisch krijsende vrouw waar iedereen last van heeft zo snel mogelijk uit je tent wil hebben.
Hoe stel je je dat voor? Je hoort tumult, je rent naar binnen en je treft daar een hysterische vrouw aan die andere gasten bedreigt en die niet tot bedaren is te brengen. Die zou ik ook zo snel mogelijk eruit willen hebben, je runt wel een commercieel bedrijf met meerdere betalende gasten.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:12 schreef novel het volgende:
Had hij maar moeten ingrijpen tegen degenen die die opmerkingen maakten.
En niet pas als iemand zich verweert.
Shag tussen de benen en onder de oksels?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:26 schreef tong80 het volgende:
Ben vroeger vaak naar de sauna geweest. Vond het altijd erger als iemand onverzorgd was.
Ja, zolang alles rustig is doe je alsof je het niet merkt. En als mensen proteseren grijp je ook niet in.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:22 schreef Northside het volgende:
[..]
Hoe stel je je dat voor? Je hoort tumult, je rent naar binnen en je treft daar een hysterische vrouw aan die andere gasten bedreigt en die niet tot bedaren is te brengen. Die zou ik ook zo snel mogelijk eruit willen hebben, je runt wel een commercieel bedrijf met meerdere betalende gasten.
Als de vrouw rustig was gebleven en een klacht had ingediend ofzo was ze er vast niet uitgezet.
Bij 1m70 is het waarschijnlijk wel obesitas, maar inderdaad het kan veel erger.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:33 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
100 kilo?
Ik had verwacht na de TT dat het om minimaal 140 kilo zou gaan.
100 kilo is niet echt zoveel hoor, ik ben zelf 93 kg en ik kan keihard sprinten (ben ook gespierd).
Tsja, niet verontwaardigd doen als je dan opeens voor de rechter mag gaan uitleggen waarom je agenten aanviel.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:36 schreef novel het volgende:
En het is soms ook heel goed om je niet 'te laten bedaren'. Anders verandert er nooit wat.
Je moet er wat voor over hebben. Maar die sauna weet wel waar ze op moeten gaan letten. En blij met de publiciteit zullen ze ook niet zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:22 schreef Northside het volgende:
[..]
Tsja, niet verontwaardigd doen als je dan opeens voor de rechter mag gaan uitleggen waarom je agenten aanviel.
oh ja, met puisten en haar op rare plekken of een "bijzondere" geurquote:Op woensdag 10 april 2013 13:26 schreef tong80 het volgende:
Ben vroeger vaak naar de sauna geweest. Vond het altijd erger als iemand onverzorgd was.
Ik zou zelf ook niet blij zijn met de publiciteit. Nu is dit stuk heel erg in haar voordeel geschreven, maar als je door de tekst heenkijkt sta je eigenlijk te kijk als een onstabiele tokkie.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:24 schreef novel het volgende:
Je moet er wat voor over hebben. Maar die sauna weet wel waar ze op moeten gaan letten. En blij met de publiciteit zullen ze ook niet zijn.
De OP lijkt mij ook wat te zwaar aangezet inderdaad.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:14 schreef Karina het volgende:
Ik denk vooral dat mensen weg blijven uit een sauna waar zoiets gebeurt. Vanwege de discriminatie, of vanwege de ophef. Om het even.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:28 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook niet blij zijn met de publiciteit. Nu is dit stuk heel erg in haar voordeel geschreven, maar als je door de tekst heenkijkt sta je eigenlijk te kijk als een onstabiele tokkie.
Je gebruikt die tekens verkeerdquote:Op woensdag 10 april 2013 11:50 schreef Gripper het volgende:
Afgezien van het feit dat de sauna gewoon alleen maar voor mooie jonge ( >35 en met een BMI van >22 ) mensen zou moeten zijn, die allemaal zonder gêne of beperkingen aan elkaars slanke en verzorgde lichamen mogen zitten en daarbij lustig met elkaar van partner ruilen ... valt dit toch wel mee?
t is niet het lichaam wat je het liefst bloot zou zien, maar ook zulke draken betalen ervoor en moeten een kans krijgen om lekker te ontspannen in de sauna. liefst tussen half 9 en half 10 's dinsdagochtend
Nee, vind dat nog wel meevallen.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:36 schreef Sometimes het volgende:
[ afbeelding ]
Of ze voelt zich bekeken en valt daarop de vermeende gluurder verbaal aan.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:46 schreef Biancavia het volgende:
Waarschijnlijk is dit de volgorde geweest:
Dikke vrouw is brutaal en vervelend en stoort andere saunagangers --> een van de andere saunisten zegt dat ze dik is --> andere gasten die haar ook al beu zijn lachen hier vrolijk om mee --> dikke vrouw gaat door het lint omdat ze wordt uitgelachen --> haalt directeur erbij --> die hoort het hele verhaal en wil vrouw eruit zetten --> vrouw gaat nog meer door het lint --> naakt afgevoerd door Der Polizei
Die lengte/gewicht verhoudingskaarten zijn van de jaren 60 en verouderdquote:Op woensdag 10 april 2013 15:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij 1m70 is het waarschijnlijk wel obesitas, maar inderdaad het kan veel erger.
Idd.. Als ik mensen vertel dat ik (vrouw) 67 kilo weeg met mijn 1,59m dan staan ze echt mij aan te kijken van wtf..terwijl ik gewoon slank ben.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:51 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
[..]
Die lengte/gewicht verhoudingskaarten zijn van de jaren 60 en verouderd
Er spelen zoveel andere factoren mee waaronder perscentage spiermassa, botdikte etc.
Het is simpelweg een oversimplificatie.
Wel kunnen als leidraad nog dienen, mwer niet.
quote:Chris Kie vor 1 Tag
Leute die Frau lügt! Ne Freundin war vor Ort und hat es selbst miterlebt! Sie hat andere Gäste beschimpft, beleidigt und sich mit ihrem Freund unter aller Sau in der Sauna aufgeführt! Nachdem sie mehrmals gebeten wurde sich bitte zu benehmen wurde letztendlich die Polizei geholt! Und dann haben die beiden sich mit der Polizei angelegt! Ebenfalls beschimpft und sogar handgreiflich geworden! Pffff..
Dit lijkt aan te sluiten bij de reactie in Bildquote:Op woensdag 10 april 2013 15:46 schreef Biancavia het volgende:
Waarschijnlijk is dit de volgorde geweest:
Dikke vrouw is brutaal en vervelend en stoort andere saunagangers --> een van de andere saunisten zegt dat ze dik is --> andere gasten die haar ook al beu zijn lachen hier vrolijk om mee --> dikke vrouw gaat door het lint omdat ze wordt uitgelachen --> haalt directeur erbij --> die hoort het hele verhaal en wil vrouw eruit zetten --> vrouw gaat nog meer door het lint --> naakt afgevoerd door Der Polizei
Lijkt er wel op.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit lijkt aan te sluiten bij de reactie in Bild
Inderdaad. Sterker nog, de keren dat ik in bad nieuweschans rondliep, waren er meer vetzakken dan slanke mensen. Kan natuurlijk ook gewoon een samenzwerend groepje trolls zijn geweest.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:25 schreef Nielsch het volgende:
nooit gehoord dat die belachelijk gemaakt werden. Ik heb zo het idee dat er meer aan de hand is.
Ik denk niet dat iemand om zo'n omvang de sauna uit wordt geschopt. Ze zal zich wel misdragen hebben en haar omvang hebben gebruikt om de discriminatiekaart te spelen, zoals kleurlingen graag de racismekaart spelen en Joden de holocaustkaart.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:36 schreef Sometimes het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, want dikke mensen bashen is hip. Dus net als wanneer het om een bontkraagje gaat, wordt er even bij vermeld dat de persoon in kwestie bepaalde uiterlijke kenmerken bezit, waarna de discussie alleen nog maar gaat over vooroordelen over de bepaalde bevolkingsgroep die genoemd wordt, in plaats van het werkelijke onderwerp van het artikel.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk een schandalige kop in de krant dus. Maar goed, alles om lezers te trekken.
Ik denk dat dit topic ook minder views zou krijgen met 'Verbaal agressieve vrouw uit sauna gezet'.
Dit, wat een ontzetten schandalig en onbeschoft gedrag van die andere saunagasten. Dat moet echt enorm beschamend zijn voor de vrouw in kwestie.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:29 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ze hadden beter die andere badgasten naar buiten kunnen werken in hun nakie. Trietse figuren.
Ze nam het zwaar op.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dit, wat een ontzetten schandalig en onbeschoft gedrag van die andere saunagasten. Dat moet echt enorm beschamend zijn voor de vrouw in kwestie.
quote:Op woensdag 10 april 2013 11:23 schreef tong80 het volgende:
Een middagje in de sauna is voor de Duitse Danica M. uitgedraaid op een teleurstelling. De 35-jarige verpleegster werd door de andere bezoekers uitgelachen en beschimpt wegens haar omvang. Er waren zes politiemannen nodig om de vrouw met haar 100 kilo en 1,70 meter aan de deur te zetten.
'Zo'n dikhuid hoort hier niet thuis', kreeg Danica te horen.
De vrouw en haar 54-jarige partner lieten zich niet onbetuigd en haalden de manager van het saunacomplex in Karlsruhe erbij. Die wilde evenwel Danica aan de deur zetten omdat zij 'verbaal zeer agressief zou zijn geweest naar de gasten.'
De verpleegster wilde evenwel van geen wijken weten en dus liet de manager de politie aanrukken. Vier agenten kwamen ter plaatse. Tot driemaal toe bevalen zij Danica het pand te verlaten. De vrouw trakteerde de agenten evenwel op een flinke scheldkanonnade. In zoverre dat nog twee extra politieagenten ter versterking moesten aanrukken.
De zaak escaleerde vervolgens volkomen. Danica verwondde twee agenten en haar vriend moest met geweld bedwongen worden. Beiden werden naakt en geboeid afgevoerd.
'Mensonwaardig', was de reactie van de vrouw. Danica M. moet zich nu voor de rechter verantwoorden voor geweld tegen en belediging van de politieagenten.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)se-sauna-gezet.dhtml
Ik zei nog, maak je niet dik..quote:
Na de rokers nu de dikke medemens. Het is best triest eigenlijk. Buitenlanders bashen was natuurlijk altijd al in, want alles wat 'anders' is is eng en dus fout.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:02 schreef Selestha het volgende:
Ja, want dikke mensen bashen is hip. Dus net als wanneer het om een bontkraagje gaat, wordt er even bij vermeld dat de persoon in kwestie bepaalde uiterlijke kenmerken bezit, waarna de discussie alleen nog maar gaat over vooroordelen over de bepaalde bevolkingsgroep die genoemd wordt, in plaats van het werkelijke onderwerp van het artikel.
Ze ziet er zelf niet uit als 35 eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:50 schreef 3-voud het volgende:
20 jaar oudere partner? Sorry, maar dat zal me toch wel een figuur geweest zijn.
Ja, ik begin het een beetje moe te worden inmiddels. Maar rokers en dikke mensen zijn de enige groepen die nog politiek correct zijn om te discrimineren, dus dat maakt het extra populair. Als je het woord ''dik'' door ''zwart'' zou vervangen, had je met dit artikel echt wel de poppen aan het dansen..quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Na de rokers nu de dikke medemens. Het is best triest eigenlijk. Buitenlanders bashen was natuurlijk altijd al in, want alles wat 'anders' is is eng en dus fout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |