Daar is helemaal niets schandalig aan, maar een pure reactie op van die rotte figuren als die badgasten. En neem maar van mij aan dat dit niet het enige incident zal zijn geweest. Mensen creeeren dit soort reacties zelf om ze vervolgens als nog een keer te kunnen bekritiseren! Walgelijk zulke mensen.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:31 schreef Deetch het volgende:
1. Schandalig dat je mensen uitlacht om hoe ze eruit zien.
2. Schandalig dat je gaat razen en tieren als er van die klapjostis (zie 1) zijn
Als ze die handdoek maar om houdt ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:36 schreef Sometimes het volgende:
[ afbeelding ]
Zo extreem is ze nu ook weer niet...
3. Schandalig dat dit het Nederlandse nieuws haalt.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:31 schreef Deetch het volgende:
1. Schandalig dat je mensen uitlacht om hoe ze eruit zien.
2. Schandalig dat je gaat razen en tieren als er van die klapjostis (zie 1) zijn
Jack!quote:Op woensdag 10 april 2013 11:36 schreef Sometimes het volgende:
[ afbeelding ]
Zo extreem is ze nu ook weer niet...
(foto vanuit de link in de OP
http://www.bild.de/news/i(...)k-29921928.bild.html)
Tuurlijk wel, je hebt je gewoon te gedragen. Schelden heeft nog nooit iets opgelost.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:35 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Daar is helemaal niets schandalig aan, maar een pure reactie op van die rotte figuren als die badgasten. En neem maar van mij aan dat dit niet het enige incident zal zijn geweest. Mensen creeeren dit soort reacties zelf om ze vervolgens als nog een keer te kunnen bekritiseren! Walgelijk zulke mensen.
Je hoeft niet met alles te willen paren maar zo verscrikkelijk dik ziet ze er ook weer niet uit.quote:
Het AD is rap op weg om een retweetkrant van de Daily Mail en meer van dat soort meuk te worden.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:38 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
3. Schandalig dat dit het Nederlandse nieuws haalt.
Ik vraag me af wat er nog meer achter zit inderdaad. Dit kan toch niet het hele verhaal zijn..?quote:Op woensdag 10 april 2013 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er zal wel een andere kant aan het verhaal zitten, die niks met haar gewicht te maken heeft... Dit wordt door madame nu aangevoerd om haar gelijk te halen.
Niet alles behoeft een oplossing, je komt er toch niet levend uit. Maar een goeie hoek zet meer zoden aan de dijk, dat is waar.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:39 schreef Deetch het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je hebt je gewoon te gedragen. Schelden heeft nog nooit iets opgelost.
quote:Op woensdag 10 april 2013 11:40 schreef Deetch het volgende:
[..]
Je hoeft niet met alles te willen paren maar zo verscrikkelijk dik ziet ze er ook weer niet uit.
En dan nog waarom zou je zo iemand uitlachen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hou toch met je politiek correct gelul.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:39 schreef Deetch het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je hebt je gewoon te gedragen. Schelden heeft nog nooit iets opgelost.
Waarom niet? Waarom moet de dikke vrouw toch iets van de schuld in de schoenen geschoven worden en kan ze niet gewoon gelijk hebben?quote:Op woensdag 10 april 2013 11:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er nog meer achter zit inderdaad. Dit kan toch niet het hele verhaal zijn..?
Omdat het bijna ongeloofwaardig klinkt, zo bizar.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom niet? Waarom moet de dikke vrouw toch iets van de schuld in de schoenen geschoven worden en kan ze niet gewoon gelijk hebben?
Volwassen reactie hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 11:43 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Hou toch met je politiek correct gelul.
Dit. Er lopen ook bejaarden en dergelijken rond, dan zal je als dikkerdje echt niet snel uitgescholden worden.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Omdat het ongeloofwaardig klinkt, zo bizar.
Waarvan?quote:Op woensdag 10 april 2013 11:50 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Nog zo'n prachtig voorbeeld daarvan.
Dankjewel.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:51 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Van een prachtig correct antwoord.
Je zit ook niet in de sauna voor een 3 gangen menu. Toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 11:55 schreef Pikkebaas het volgende:
Terecht. Je zou toch spontaan je eetlust verliezen als dat naast je zit
Voor je kijken, doorlopen. Het is toch geen dierentuin.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:55 schreef Pikkebaas het volgende:
Terecht. Je zou toch spontaan je eetlust verliezen als dat naast je zit
quote:Op woensdag 10 april 2013 11:59 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Voor je kijken, doorlopen. Het is toch geen dierentuin.
Ach kom, als je naar een sauna gaat wil je wel een paar lekkere wijven zien.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:59 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Voor je kijken, doorlopen. Het is toch geen dierentuin.
Wat is er ongeloofwaardig aan, paar mensen maken een opmerking over haar, ze zegt wat terug, escaleert een beetje, manager komt erbij en zegt dat ze moet vertrekken.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Omdat het bijna ongeloofwaardig klinkt, zo bizar.
Kun je niet tegen een volwassen kijk op de wereld?quote:Op woensdag 10 april 2013 11:43 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Hou toch met je politiek correct gelul.
Maar sinds wanneer is het ineens sociaal geaccepteerd om maar opmerkingen te maken over iemand's gewicht? In het openbaar? Dat heb ik toch echt even gemist..quote:Op woensdag 10 april 2013 12:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat is er ongeloofwaardig aan, paar mensen maken een opmerking over haar, ze zegt wat terug, escaleert een beetje, manager komt erbij en zegt dat ze moet vertrekken.
Komt mij niet vreemd over.
Omdat ze dik is.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom niet? Waarom moet de dikke vrouw toch iets van de schuld in de schoenen geschoven worden en kan ze niet gewoon gelijk hebben?
Dat gebeurt overal hoor ...quote:Op woensdag 10 april 2013 12:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
En mensen maar zeggen dat er in de sauna niet op uiterlijk wordt beoordeeld...
Haal dat lampje maar weg, want je snapt er weinig van, dat is duidelijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:04 schreef Deetch het volgende:
[..]
Kun je niet tegen een volwassen kijk op de wereld?
Wel, als je op forums en in kranten dikke mensen mag bashen, gaan mensen dat ook makkelijker in de echte wereld doenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Maar sinds wanneer is het ineens sociaal geaccepteerd om maar opmerkingen te maken over iemand's gewicht? In het openbaar? Dat heb ik toch echt even gemist..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |