quote:Op woensdag 10 april 2013 00:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
kk Hugh moet z'n kk sjembek houden en die koreaan van em ook.
Van wie?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:50 schreef Piye het volgende:
Ik hoor dat jij lekker bent 4everblackeyed.
Wat doe ik nou weer fout?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
kk Hugh moet z'n kk sjembek houden en die koreaan van em ook.
It's gonna be a bumpy ride.quote:
quote:
naravnoquote:
Meet.. wat?quote:
De eerste echte KLB meet. Jullie hebben dat niet meegekregen omdat jullie niet in het echte KLB komen.quote:
hij wilt je neuken zei 'ie daarnet en ik zei natuurlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat? Ik snap het nietWaarom vindt hij me stom Hugh?
Ja, maar er is een paar jaar geleden wel een klb sc meet geweestquote:Op woensdag 10 april 2013 00:52 schreef Piye het volgende:
[..]
De eerste echte KLB meet. Jullie hebben dat niet meegekregen omdat jullie niet in het echte KLB komen.
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb beloofd te zwijgen in alle talen.
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar er is een paar jaar geleden wel een klb sc meet geweest![]()
En nu eigenlijk alleen maar minimeets onderling.
Jij zei natuurlijk? Ik dacht dat je neuken met anderen geen puik plan vond?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
hij wilt je neuken zei 'ie daarnet en ik zei natuurlijk.
Stuur maar pics ter beoordeling, dan zal ik het overwegen.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja, CY. De Joegoslaven hebben lang geleden onder ede verklaard dat alle vrouwen met elkaar gedeeld moeten worden.
Heey, die regel hebben wij suri's ook. Bij voorkeur met z'n allen tegelijk in een garagebox.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja, CY. De Joegoslaven hebben lang geleden onder ede verklaard dat alle vrouwen met elkaar gedeeld moeten worden.
Ik was wel uitgenodigd, maar niet geweest.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoe was dat?
Wolvenshirts? Of viel het mee?
Prima. Ik neem aan dat een foto van mijn behaarde grote teen voldoende is.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij zei natuurlijk? Ik dacht dat je neuken met anderen geen puik plan vond?
[..]
Stuur maar pics ter beoordeling, dan zal ik het overwegen.
Alle suri's het land uut!quote:Op woensdag 10 april 2013 00:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Heey, die regel hebben wij suri's ook. Bij voorkeur met z'n allen tegelijk in een garagebox.
F&F / [SC] # 2194 Rust zacht DK, we zullen je erg missen.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Even serieus, echt? Waar kan ik dat lezen?
quote:
O bij ons komen zeker 5 meisjes/vrouwen. Ben jij meer meisje of vrouw?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was wel uitgenodigd, maar niet geweest.
Allemaal jongens
Wij hebben tot nu toe 4 dames geloof ikquote:Op woensdag 10 april 2013 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was wel uitgenodigd, maar niet geweest.
Allemaal jongens
Toch nog even respect geven voor deze post.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef Maisnon het volgende:
Heb een inspirerende wallpaper voor jullie gemaakt
[ afbeelding ]
wij joego's delen alles. kan niet wachten op de eerste joego-meet, waar iedereen z'n eigen cevapcici en gibanica meeneemt om te delen.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee sorry, ik ben tamelijk kieskeurig.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Prima. Ik neem aan dat een foto van mijn behaarde grote teen voldoende is.
DUTCH, YOU SPEAK IT?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:55 schreef Hugh_Myron het volgende:
joego's delen alles.
[..]
wij joego's delen alles. kan niet wachten op de eerste joego-meet, waar iedereen z'n eigen cevapcici en gibanica meeneemt om te delen.
Ertusseninquote:Op woensdag 10 april 2013 00:55 schreef Piye het volgende:
[..]
O bij ons komen zeker 5 meisjes/vrouwen. Ben jij meer meisje of vrouw?
Wie?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wij hebben tot nu toe 4 dames geloof ik
is onvertaalbaarquote:
Jezusquote:Op woensdag 10 april 2013 00:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
F&F / [SC] # 2194 Rust zacht DK, we zullen je erg missen.
Is alles wat ik er over kon vinden
Slaap zachtquote:Op woensdag 10 april 2013 00:57 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Blijkbaar 5 dusVraag maar aan Piye
Ik ga pitten, trusten iedereen
Oh jezus dan heb ik niks gezegd, want ik hoorde wat heel anders.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
F&F / [SC] # 2194 Rust zacht DK, we zullen je erg missen.
Is alles wat ik er over kon vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |