Eigen SC voor eigen KLB'ers!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Zie je nou wel Frank. Zo verwelkomen ze ons.
Wat precies is er mis met een relatie met een fokker Chris?quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij hebt er toch al zo een?OH SHI-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
HAHAHA HET IS ECHT ZOquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En dit interesseert jou omdat? Je weet niet hoe hij of ik eruit zien, ons gedragen, helemaal niets, waarom zo'n oordeel?
De familie flodder is gewoon verkeerd begrepen, nu snap ik dat pasquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Instant Vogelaarswijk dankzij onze komst
vast autistengroepje toch.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef CristinaYang het volgende:
Aardige mensen jullie wel. Ik heb nog niks naars gezegd en ik word al voor hoer uitgemaakt. Ontvangen jullie nieuwelingen altijd zo?
Wen er maar aan. Ze zijn altijd zo, ook tegen elkaar als er geen andere rel is. Maar wanneer het wel zo is, zijn ze weer bff'jes en vormen een kliekje. #niettebrekenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef CristinaYang het volgende:
Aardige mensen jullie wel. Ik heb nog niks naars gezegd en ik word al voor hoer uitgemaakt. Ontvangen jullie nieuwelingen altijd zo?
quote:
Via FOK! verkregen, jij kunt er niets aan te doen dat ze toevallig op FOK! zitquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat precies is er mis met een relatie met een fokker Chris?
Wehehehe, feels good to be bad!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
De familie flodder is gewoon verkeerd begrepen, nu snap ik dat pas
Jouw pistache in mijn ijs ja.quote:
Nee, ben 42.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je bent 35 en je komt met dit soort reacties?
Ohja okee, dan is het goedquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Via FOK! verkregen, jij kunt er niets aan te doen dat ze toevallig op FOK! zit.
SC wordt van ons.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Ze zijn altijd zo, ook tegen elkaar als er geen andere rel is. Maar wanneer het wel zo is, zijn ze weer bff'jes en vormen een kliekje. #niettebreken
Moet over een kwartier naar bed...quote:
Durf te wedden dat wij een langere adem hebben, op de whatsapp houden we het al even vol. Maar beter komt Hugh me verdedigen, ik vind voor hoer uitgemaakt worden niet zo chillquote:
Ga je altijd zo briesen en blazen als iemand wat zegt? Want dan mag je blijven, altijd goed vermaak.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En dit interesseert jou omdat? Je weet niet hoe hij of ik eruit zien, ons gedragen, helemaal niets, waarom zo'n oordeel?
Wow, gay.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb wel zin om een ijsje in mijn mond te laten smelten.
Waarom ben jij eigenlijk hier?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Ze zijn altijd zo, ook tegen elkaar als er geen andere rel is. Maar wanneer het wel zo is, zijn ze weer bff'jes en vormen een kliekje. #niettebreken
Kan best, maar nu heb ik daar zeker geen zin meer in.quote:
Zo wordt iedereen ontvangen natuurlijk, het blijft een KLB SC.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Zie je nou wel Frank. Zo verwelkomen ze ons.
PIYIEquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Kan best, maar nu heb ik daar zeker geen zin meer in.
Omdat wij onze SC opeisen.quote:
Oh ik kan best wat hebben, maar zomaar schelden vind ik een beetje sneu.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ga je altijd zo briesen en blazen als iemand wat zegt? Want dan mag je blijven, altijd goed vermaak.
Gewoon terugschelden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Durf te wedden dat wij een langere adem hebben, op de whatsapp houden we het al even vol. Maar beter komt Hugh me verdedigen, ik vind voor hoer uitgemaakt worden niet zo chill
Wil je nou zeggen dat wij ook zo onaardig zijn?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo wordt iedereen ontvangen natuurlijk, het blijft een KLB SC.
Daarbij is dit natuurlijk wel erg veel verandering voor de dinsdagavond kwart voor 11.
heb je meerdere persoonlijkheden ofwatquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Kan best, maar nu heb ik daar zeker geen zin meer in.
EEN WHATSAPPGROEPJE MET FOK!KERSquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Durf te wedden dat wij een langere adem hebben, op de whatsapp houden we het al even vol. Maar beter komt Hugh me verdedigen, ik vind voor hoer uitgemaakt worden niet zo chill
En terecht. Ik leg deze vraag bij jou neer. Het is een interactief feuilleton.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:33 schreef Panzermaus het volgende:
Keep in mind dat het op dat moment al 4:00 geweest was en de wekker voor stage op 7:00 geklokt stond. De omgeving rook naar zaad, de sheets waren natgesquirt in de vorm van een grote Mickey Mouse en de halve hood wist inmiddels hoe ik heette. Zosk was nergens te bekennen, die komt ook verder niet in het verhaal voor.
Wie van jullie heeft er wel eens underground operaties uitgevoerd met een vrijwel flaccid apparaat?
Die loopt al overal door het forum. Dat heet FOK!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |